6個月-1歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 803


1#
發表於 17-2-20 22:23 |只看該作者
如題.
大家是否會跟返之前飲開的奶量去開? 而不是跟佢話140ML?







大宅

積分: 2914


7#
發表於 17-2-24 08:42 |只看該作者
飲少左BB可能會唔夠飽wo


別墅

積分: 537


6#
發表於 17-2-23 23:15 |只看該作者
我照開140ml肚餓先食多餐


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


5#
發表於 17-2-21 21:37 |只看該作者
睇你bb實際情況就可以喇


洋房

積分: 65


4#
發表於 17-2-21 18:41 |只看該作者
illuma 2號 佢140ml 3殻粉,咁即係47ml左右一殻粉
你要180ml的話,咁你就180ml水,然後加多4/5一殻粉就得架喇。
奶粉呢,你只要跟番個比例沖就得架喇。


大宅

積分: 2435


3#
發表於 17-2-21 18:12 |只看該作者

回覆樓主:

你打去佢個熱線,佢會教你。


大宅

積分: 1625


2#
發表於 17-2-21 01:05 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 manwingwing 於 17-2-21 01:06 編輯

我b都係要飲180ml,140nl唔夠飽,我照開4匙180ml(不建議參考)


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo