樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 180


1#
發表於 17-2-21 19:12 |只看該作者
我想一個人買樓,但又不知道可不可以,想問問大家的意見。
我心目中打算買一個好平價的單位,地區會選擇屯門,因為較多上車盤。價錢會在200 - 250 萬右左的細單位。 但我入息一個人只有$14,000蚊一個月,手頭上有100 萬現金。

想問問我可不可以買二手居屋呢(自由市場)﹖ 或者平價私人樓呢?

我的收入可不可以過到銀行的壓力測試呢?

如不能,是不是要有親人做担保人呢?朋友可以嗎?

我沒有買樓的經驗。 加上都年紀大,4x 歲了。



請幫幫忙,萬分感謝!


男爵府

積分: 7868


20#
發表於 17-2-24 09:34 |只看該作者
盧c9 發表於 17-2-22 13:06
無知一問, 請問買公屋不是要綠表架咩?

已補地價公屋可自由買賣


侯爵府

積分: 20111


19#
發表於 17-2-24 08:20 |只看該作者

回覆樓主:

不如睇下旺角後面,近大角咀啲舊樓,不過始終舊,環境都暗暗地,有啲呎數好細,一房一廳嘅,如果2個人住都ok嘅,同埋果啲舊,但都好多人會租來住。


男爵府

積分: 5234


18#
發表於 17-2-23 08:51 |只看該作者
freeholiday338 發表於 17-2-22 14:24
銀行會用70歲來計我的供款年期,咁都幾好喎。我以為用65歲來計tim,去問問銀行先。 ...

70- 至 85- 都有
各間銀行有自己規矩


男爵府

積分: 6786


17#
發表於 17-2-22 19:35 |只看該作者
盧c9 發表於 17-2-22 13:06
無知一問, 請問買公屋不是要綠表架咩?
同居屋一樣, 租置的未補地價, 只有現時居住在該可供出售的屋村的居民才可以「原價」購買,

或有「綠表資格」人士, 可以購買未補地價的「租置」(「綠表價」)

如果樓主呢個情況, 只可以買已補地價的租置. 而家港島區唔太靚的, 大約$6000-$7000 / 實呎啦


男爵府

積分: 6786


16#
發表於 17-2-22 19:27 |只看該作者
freeholiday338 發表於 17-2-22 14:09
我都試過問個一間銀行的職員,佢話你到時買先來問,因為話到時的利息又吾同。又可能政府有其他措施推出咁話 ...
咁可以BLACKLIST呢位職員, 去另一間分行問


複式洋房

積分: 180


15#
發表於 17-2-22 14:28 |只看該作者
koko2000 發表於 17-2-22 10:38
唔係唔得既, 不過搵250萬的樓唔容易, 其實您可以先去銀行問一下, 以您收入 分30年供, 佢可以最多借幾多比您 ...
係真的,250萬樓下的樓吾多,仲要你吾介意d樓的樓齡和太舊。希望可以回落下咁就好了。


複式洋房

積分: 180


14#
發表於 17-2-22 14:24 |只看該作者
Denbee 發表於 17-2-21 22:27
供款年期~銀行只會批70減你的實際年齡。 例如如果你40歲,銀行只會批最長30年。
...
銀行會用70歲來計我的供款年期,咁都幾好喎。我以為用65歲來計tim,去問問銀行先。


複式洋房

積分: 180


13#
發表於 17-2-22 14:20 |只看該作者
farm712 發表於 17-2-21 22:09
可以。買$2.2m樓下,分30年還。
我都希望搵到$2.2m樓下的平樓,銀行可批我分30年還。


複式洋房

積分: 180


12#
發表於 17-2-22 14:13 |只看該作者
Daeng 發表於 17-2-21 23:13
如果一個人自住,不如留意下二手公屋會適合你多D,因為樓價低D,你又容易過壓測,量力而為睇餸食飯啦!
...
以我所知如果要買二手公屋係比果d有公屋人士的人(綠表) 或白居二的人去買。自由市場都有,但太貴了,又不值得。倒不如買私人平價樓。


複式洋房

積分: 180


11#
發表於 17-2-22 14:09 |只看該作者
klnbbq 發表於 17-2-21 20:29
去银行問下最好,他們的意見才專業
我都試過問個一間銀行的職員,佢話你到時買先來問,因為話到時的利息又吾同。又可能政府有其他措施推出咁話。


子爵府

積分: 11355


10#
發表於 17-2-22 13:06 |只看該作者
Daeng 發表於 17-2-21 23:13
如果一個人自住,不如留意下二手公屋會適合你多D,因為樓價低D,你又容易過壓測,量力而為睇餸食飯啦!
...
無知一問, 請問買公屋不是要綠表架咩?


公爵府

積分: 25538


9#
發表於 17-2-22 10:38 |只看該作者
唔係唔得既, 不過搵250萬的樓唔容易, 其實您可以先去銀行問一下, 以您收入 分30年供, 佢可以最多借幾多比您.


男爵府

積分: 5234


8#
發表於 17-2-22 08:55 |只看該作者

回覆樓主:

14k 可借 140萬
再加100萬現金
但又扣返雜費

射程得220萬左右
好窄


伯爵府

積分: 16292

BK Milk勳章


7#
發表於 17-2-22 01:46 |只看該作者
lala12345678 發表於 17-2-21 23:16
好難揾到二手公屋盤wor,邊度可找到

都係agent


禁止訪問

積分: 1917


6#
發表於 17-2-21 23:16 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7544


5#
發表於 17-2-21 23:13 |只看該作者

回覆樓主:

如果一個人自住,不如留意下二手公屋會適合你多D,因為樓價低D,你又容易過壓測,量力而為睇餸食飯啦!


大宅

積分: 3356


4#
發表於 17-2-21 22:27 |只看該作者
farm712 發表於 17-2-21 22:09
可以。買$2.2m樓下,分30年還。

供款年期~銀行只會批70減你的實際年齡。 例如如果你40歲,銀行只會批最長30年。


男爵府

積分: 7455


3#
發表於 17-2-21 22:09 |只看該作者
可以。買$2.2m樓下,分30年還。


大宅

積分: 3231

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 17-2-21 20:29 |只看該作者

回覆樓主:

去银行問下最好,他們的意見才專業

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo