母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1846


1#
發表於 17-3-19 19:04 |只看該作者
全泵媽,點可增加奶量?
每次泵30分鐘左右,時多時少,3個鐘泵一次
每次都係得110-120ml左右,阿b一餐食100ml,如果keep咁嘅奶量,我驚到返工嘅時候,阿b大食咗,我分量又仲只係咁少。。。唔夠食。。。我唔想補奶粉呀。。。
點樣可以加奶量?
每次泵耐啲?定泵密啲?
阿b個口唔夠大。。。會越食越細。。。可能食慣咗奶樽。。。所以。。。叫b啜哩加奶量。。。係唔多work,因為都試過幾次。。。b食10至15分鐘就停,仲少時間過我泵。。。食完。。。佢係喊㗎。。。啫係唔夠飽。。。。


複式洋房

積分: 242


43#
發表於 17-4-19 19:07 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 23:23
初時全日得240ml,而家全日1000ml左右
我阿B過幾日滿月了。而家每日泵都只有300ml.之前只是240ml.你之前係咪都係咁?奶量是不是慢慢上升?我想知我是不是上唔到奶?差不多一個月了


複式洋房

積分: 467


42#
發表於 17-4-12 22:54 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 19:31
我係由BB第五日開始既全泵媽,產假期間keep住4個鐘泵一次,有陪月煲上奶湯水。陪月走咗之後繼續每日飲代茶 ...

請問可以pm催乳師contact俾我嗎?


大宅

積分: 1932


41#
發表於 17-4-12 22:01 |只看該作者
Miuboo 發表於 17-4-12 20:04
本帖最後由 Miuboo 於 17-4-12 20:05 編輯

係一直都係4泵嗎?

你坐緊月已可全人奶好叻呀,我當時要到BB兩個月先做到全人奶。
我頭一至兩個月都係keep住3-4小時泵一次,到放完產假後返到公司先轉4泵。
我每次泵都會泵30分鐘,邊泵邊按摩同埋不停睇BB既video,幫助自己做多啲奶。如果30分鐘後仍有奶出,我會泵到冇為止


大宅

積分: 4992


40#
發表於 17-4-12 20:04 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-4-12 18:20
6:30, 12:00, 17:00, 23:30
我係全泵媽,冇埋身的

本帖最後由 Miuboo 於 17-4-12 20:05 編輯

係一直都係4泵嗎?
我而家坐緊月,3-4 小時一泵,半夜懶瞓時會6個鐘先泵,夠bb 全人奶,有時半夜佢扭我會埋身
但我想增奶多d 儲備心安d , 準備第時返工
你一開始每泵用幾耐時間?
我3小時一泵,通常泵15 分鐘夠120ml 就收手
有晚瞓得耐試過可以有300
如果泵泵有240 就好了!


大宅

積分: 1932


39#
發表於 17-4-12 18:20 |只看該作者
Miuboo 發表於 17-4-12 17:26
請問你4泵時間係幾點?
另外返到家有埋身嗎?

6:30, 12:00, 17:00, 23:30
我係全泵媽,冇埋身的


大宅

積分: 4992


38#
發表於 17-4-12 17:26 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-20 07:28
我唔算富媽,但夠BB食兼儲到冰奶
上班後定時定候泵奶會越泵越多的,不用擔心
...

請問你4泵時間係幾點?
另外返到家有埋身嗎?
Born to Blossom~~


大宅

積分: 1932


37#
發表於 17-4-11 12:08 |只看該作者
lhmdoris 發表於 17-4-11 09:07
我個B20日大。我也打算做全泵媽。但而家每次只泵到大約30ml。請問你之前頭一個月係點做,先可以咁多奶? ...

我坐月期間每日泵6次,半夜都較鬧鐘叫自己起身泵奶,準時4個鐘泵一次。陪月姨姨有煲代茶同上奶湯水俾我,頭一星期有落埋通草之後就冇落了。
我個女只喺醫院嗰3日有埋身,之後冇埋過。不過我相信有bb埋身可幫助通乳線同埋刺激做多啲奶,始終呢啲係天性嚟。


複式洋房

積分: 242


36#
發表於 17-4-11 09:07 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 19:31
我係由BB第五日開始既全泵媽,產假期間keep住4個鐘泵一次,有陪月煲上奶湯水。陪月走咗之後繼續每日飲代茶 ...
我個B20日大。我也打算做全泵媽。但而家每次只泵到大約30ml。請問你之前頭一個月係點做,先可以咁多奶?


複式洋房

積分: 429


35#
發表於 17-4-9 19:13 |只看該作者
bb111999 發表於 17-4-6 12:56
回覆 Jasminebao 的帖子

我返工後2個月都間唔中跌小小,已日日飲湯水.黑豆漿,黑豆水,MOTHER'S TEA都齊, 反 ...

唔係啊
其實我個幾月時已經一日四泵,反而番工之後試過塞奶,就變番五泵,平均四、五小時一次


複式洋房

積分: 263


34#
發表於 17-4-6 12:56 |只看該作者
回覆 Jasminebao 的帖子

我返工後2個月都間唔中跌小小,已日日飲湯水.黑豆漿,黑豆水,MOTHER'S TEA都齊, 反而返工後1個月出奶暢順過而家.請問你而家仲係咪好似岩岩開始甘3小時一次泵??


複式洋房

積分: 429


33#
發表於 17-4-1 21:03 |只看該作者
我果時坐月飲好多上奶湯,另外仲有飲黑豆奶,最重要係定時定候泵,同埋朝早五點起身泵,慢慢去到個幾月時已經可以keep 到每日泵1100-1200ml
後來番左工,番工就keep 住飲上奶茶,盡量叫自己飲多d水,番屋企幾乎每日都有湯,至少一星期一次上奶湯,到而家5個月都仲keep 到奶量...


大宅

積分: 1932


32#
發表於 17-3-31 20:26 |只看該作者
bb111999 發表於 17-3-31 14:59
回覆 jwingbb 的帖子

請問飲完幾耐有效? 會係飲完後泵出黎個餐起到效果嗎??

係呀,我早餐飲,12點泵已有效果。如果臨瞓前飲,瞓醒發現件衫濕晒添


複式洋房

積分: 263


31#
發表於 17-3-31 14:59 |只看該作者
回覆 jwingbb 的帖子

請問飲完幾耐有效? 會係飲完後泵出黎個餐起到效果嗎??


大宅

積分: 1932


30#
發表於 17-3-29 14:20 |只看該作者
bb111999 發表於 17-3-27 17:13
回覆 jwingbb 的帖子

請問你飲邊款椰青水??有糖份的嗎?我都聽過其他媽媽講椰青水好WORK. 但我去超市睇過都 ...

if同cocoway對我都有幫助,另外morning rice亦好得。
糖份嘛我冇理會到,只係我自己吸收完再造奶,應該唔會對bb有影響吧,我冇考慮過呢個問題


複式洋房

積分: 263


29#
發表於 17-3-27 17:13 |只看該作者
回覆 jwingbb 的帖子

請問你飲邊款椰青水??有糖份的嗎?我都聽過其他媽媽講椰青水好WORK. 但我去超市睇過都有糖份既,會唔會唔係幾好??
另外想問日日飲黑維他奶怕身體內的糖份會隨之增高繼而影响阿B嗎?


禁止訪問

積分: 16558


28#
發表於 17-3-27 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 628


27#
發表於 17-3-27 12:09 |只看該作者
HesterChang0310 發表於 17-3-20 11:44
回覆 MED-: 的帖子

滴雞精好work(田園香) 同其他媽媽一齊買好平 82折包送都有 ...

點樣有82折?


大宅

積分: 1846


26#
發表於 17-3-21 19:32 |只看該作者
Lavenderjanis 發表於 17-3-21 19:24
我生完頭兩個禮拜每次泵到30-60ML,唔夠食。後來瘋狂飲水,牛奶,黑豆漿,瘦肉湯,第二個開始全人奶(要半 ...

加油


複式洋房

積分: 470


25#
發表於 17-3-21 19:24 |只看該作者
我生完頭兩個禮拜每次泵到30-60ML,唔夠食。後來瘋狂飲水,牛奶,黑豆漿,瘦肉湯,第二個開始全人奶(要半夜起身泵維持奶量)。而家ar B三個月,番工一日泵三次,本以為番工奶量會減,因為忙少左時間飲湯湯水水。點之反而增多,可能身體因應ar b食奶需求而做多左奶。但係有埋身同冇埋身奶量堅有差別,所以放假我盡量埋身。加油呀!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo