夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 8213


1#
發表於 17-3-20 23:44 |只看該作者
之前有開post講,發現老公同個女仔傾電話同whatsapp,用哂假名呃我,佢解釋係驚我唔中意,所以講大話。咁我接受佢既解釋,但係個心一直唔舒服,所以好少同佢講野,唔知可以點,又唔想關係越嚟越差,求大家比d意見.....


大宅

積分: 1853


25#
發表於 17-4-1 11:22 |只看該作者
本帖最後由 bbchu15 於 17-4-1 11:24 編輯

我認同樓上其中一位jm講, 唔明點解件事明明係男人唔岩, 但就要受害的自己去呵番個男人.....難道真係歸咎於自己當初唔岩先做造就左呢件事發生嗎? (我諗你大概都會因為咁而諗唔通), 我見樓主你講過話之前係好好先生, 感情應該唔錯的, 即係其實根本係男人受唔住誘惑, 貪得意? 可能佢講既『怕你知道唔開心』都只係以一個最普羅大眾既藉口求原諒....比著我, 我又會諗, 點解明知我會唔開心都要去做....做左就咁講一句就得到原諒?

樓主, 你要加油, 自己諗唔通唯有做其他野分散自己注意力, 或者多溝通就得, 分散到大家注意力, 只要大家溝通氣氛係良好就得...

近日我發現自己同男人講野好似溝通唔到...好似稍為直接都唔得...好易就反面咁...我叫佢幫我濕一濕個棉花球要抹野, 要少少濕唔好渣咁乾, 佢幫我濕左但就渣乾晒...跟本抹唔到野....然後我叫佢幫我濕番少少....佢回應: 唉, 咁麻煩咖!! 要求咁高, 濕又話濕得滯, 乾又乾得滯! (濕得滯係上次叫佢幫過一次時佢比一個濕到一抹就滴晒水既棉花球比我.....我果次叫佢渣一渣乾先, 太過濕...結果可能佢記住左上次既事).....就係咁, 我地依家竟然倫落到.......為左一個棉花球而攪到咁...所以我真係好唔開心....好似溝通唔到... 我唔敢再叫佢幫手了... 因為如果幫左我又要番手做, 即係我要求高高係我唔岩...即係我自己直接做好了, 起碼唔會被嫌麻煩.....唉


男爵府

積分: 8213


24#
發表於 17-3-31 23:46 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-31 19:14
我係老公,只會排老婆同個家在第一位,玩完又如何,頭家散了就後悔莫及
...
如果男人都識咁諗就好喇


複式洋房

積分: 395


23#
發表於 17-3-31 19:14 |只看該作者
我係老公,只會排老婆同個家在第一位,玩完又如何,頭家散了就後悔莫及


翡翠宮

積分: 94880


22#
發表於 17-3-29 23:30 |只看該作者
我覺得在乎佢自然就會理解佢,最緊要你哋兩個感情好遮


大宅

積分: 1091


21#
發表於 17-3-23 18:59 |只看該作者

回覆樓主:

我都正面對同樣問題。。真係搞到人都癲。
個個仲係同事,日見夜見都仲唔夠,返到屋企仲手機不離手。心痛。


複式洋房

積分: 348


20#
發表於 17-3-21 23:58 |只看該作者
我個case同樓主9成似,連個解釋都一樣,我近排發現佢取消咗WhatsApp pop up function.我知大部分人都會話唔好去理要建立好個關係,但你明知身邊o個個有嘢唔想俾自己知,你點忍都好,都唔會覺得舒服,咁仲點可以說服自己一心一意對佢好?所以搞到自己都好分裂


大宅

積分: 2309


19#
發表於 17-3-21 22:40 |只看該作者
回覆 BLACKSTAR328 的帖子

Sorry。我吾是好明白。點解明明是男人去溝女,(他點解去溝女,吾講住)要女人氹番他。
我比較現實,除非他好有錢,家用俾足,未當返工刷老細鞋。或者是小朋友細,忍下他先。

否責,我吾會阻他。既然,他都吾需要呢個家。無謂辛苦大家。仲要委屈自己,去氹佢?


別墅

積分: 637


18#
發表於 17-3-21 22:18 |只看該作者
BLACKSTAR328 發表於 17-3-20 23:44
之前有開post講,發現老公同個女仔傾電話同whatsapp,用哂假名呃我,佢解釋係驚我唔中意,所以講大話。咁我 ...

我既處境同你一樣.


別墅

積分: 678


17#
發表於 17-3-21 19:31 |只看該作者
BLACKSTAR328 發表於 17-3-20 23:44
之前有開post講,發現老公同個女仔傾電話同whatsapp,用哂假名呃我,佢解釋係驚我唔中意,所以講大話。咁我 ...
樓主會唔會坦白同老公講下然後大家試下傾傾好d呀?自己亂諗都會好辛苦wo..要估估下咁


男爵府

積分: 8213


16#
發表於 17-3-21 12:34 |只看該作者
Mrs.Chan 發表於 17-3-21 11:23
樓主要挽救婚姻一定要出力,
對c6的心理、生理、心靈,,
要照顧周全,
我會加油


公爵府

積分: 26464


15#
發表於 17-3-21 11:23 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-3-21 11:12
你唔同佢講野, 咁對住你做乜? 人地又同佢傾得開心, 比你你會揀邊个丫?

...

樓主要挽救婚姻一定要出力,
對c6的心理、生理、心靈,,
要照顧周全,
努力!
恭賀新禧,迎春接福!


男爵府

積分: 6156


14#
發表於 17-3-21 11:21 |只看該作者
BLACKSTAR328 發表於 17-3-21 00:41
佢話咩都冇發生,真係朋友,咁我又唔想分開,唯有接受佢既解釋,但係個腦就成日諗起,我對佢已經冇哂信任, ...

信任需要時間建立,當他沒有其他不尋常舉動,你便會慢慢掉下這件事

人有好多面,可能你認識他還不夠深而已,但不代表他不是對你真心


瑪瑙宮

積分: 139687


13#
發表於 17-3-21 11:12 |只看該作者
BLACKSTAR328 發表於 17-3-21 00:41
對住佢都唔想講野, ...

你唔同佢講野, 咁對住你做乜? 人地又同佢傾得開心, 比你你會揀邊个丫?


男爵府

積分: 8213


12#
發表於 17-3-21 11:05 |只看該作者
Mrs.Chan 發表於 17-3-21 08:46
改變一下,,對c6細心D體貼D温柔D嗲D做多D愛,,男人受軟唔受硬
明白,我會努力試下


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


11#
發表於 17-3-21 10:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26464


10#
發表於 17-3-21 08:46 |只看該作者

回覆樓主:

改變一下,,對c6細心D體貼D温柔D嗲D做多D愛,,男人受軟唔受硬
恭賀新禧,迎春接福!


珍珠宮

積分: 38496

減齡達人勳章


9#
發表於 17-3-21 02:09 |只看該作者
有姊妹咪話咗你唔彩佢,只會推個老公出去,因為人嘅耐性有限,你唔理佢,而嗰個女人比到溫暖佢,唔使多陪下你老公傾下計,關於心下佢,比你做男人都知㨂邊個啦!
你要做嘅係加倍關心你老公,等佢冇時間再WhatsApp 個女人,趁佢知衰,就要佢即刻delete 咗個contact .
你又過唔到自己,甘你想點?你自己睇唔開,冇人幫到你


翡翠宮

積分: 79228


8#
發表於 17-3-21 01:47 |只看該作者

回覆樓主:

你想留低又要日日記住,咁想點?


男爵府

積分: 7281


7#
發表於 17-3-21 00:55 |只看該作者
無論用真/假名既目的都係一樣, 傾電和whatsapp ,

為了自保而講大話 ,解釋等於狡辯 ,我唔信個女仔從此消失。

當係比多一次機會 ,若不改就要正視問題 !












首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo