夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


民房

積分: 17


1#
發表於 17-3-21 03:51 |只看該作者
Hello, 等我講一講我個 case... (我啱啱結婚擺完酒, 因為呢件事好 down)

我係家中獨女。因為男家親戚多過女家好多,雙方家長又期望搞傳統婚禮
男家對酒樓無乜要求,反而我啊媽對酒樓有特定意見 (即要所謂高級酒樓)
搞到成個budget 加咗一截,雖然c6 出 80% 我出 20% 錢左右,佢表示都諗住將就各位長老,開開心心做好佢, c6 亦好盡力順我啊媽意,乜都無駁佢

我啊媽知道我係負責女家買衫/姊妹/啊媽化妝同 photobooth / 各樣小裝飾/手花/deco , 同埋買酒雖然係少, 但都有 50k 左右嘅錢用咗

過大禮,C6都係俾足禮金/海味/大利是我啊媽,另全包女家酒席 (男家 20 圍女家 8 圍)

結婚前 1-2 個月,我 d 姨姨問我有無咩想要,我話無, d 啊姨話想直接封多d $$ 俾我自己買野
當時我乜都唔知,好直接問我啊媽要點處理
我啊媽叫所有人結婚當日即場送俾我

到我結婚,當日收嘅人情有好多,我諗就係有d 啊姨嘅大封利是

今晚返去諗住同我啊媽拆人情嘅時候,原來佢已搞掂晒
仲話d 人


我以為包酒席嘅意思係包 8 圍嘅錢,另加 3 萬左右俾埋佢袋 ...
而家我係 $1 都無




男爵府

積分: 8075


142#
發表於 17-9-26 18:01 |只看該作者
同問 : 金器都唔俾返你, 即係你媽打俾你O個D金都係返晒你媽度?


大宅

積分: 1133


141#
發表於 17-9-10 02:54 |只看該作者
想當年就係傾呢d搞到反曬面,不過最好事前傾清楚先,否則又拎交黎嗌~


複式洋房

積分: 235


140#
發表於 17-9-10 00:17 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 03:51
Hello, 等我講一講我個 case... (我啱啱結婚擺完酒, 因為呢件事好 down)

我係家中獨女。因為男家親戚多 ...

我結婚時禮金阿媽買返金器畀我,
人情佢話收返女家人情,
實質唔畀我老公知畀晒我袋,
但我用個d錢請左阿媽旅行。


大宅

積分: 1555


139#
發表於 17-9-7 01:20 |只看該作者
你係咪嫁左唔再俾家用呀?係咁,佢一筆過攞都可以解釋到。


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


138#
發表於 17-9-6 11:39 |只看該作者
我當年都無特別講明, D親戚(姨媽姑姐舅父果D)直接比人情呀媽, 就呀媽自已袋, 直接比我果D就我自已袋.


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


137#
發表於 17-9-6 09:52 |只看該作者

回覆樓主

包酒席,係酒席錢你老公出,人情你阿媽收。樓遠你誤會左,俾你媽將左一軍。


大宅

積分: 2060


136#
發表於 17-9-5 17:50 |只看該作者
艾森 發表於 17-8-28 00:16
我結婚都係酒席男家出,人情我父母收,我收到既金器擺係媽咪保險箱,我屋企有夾萬但媽咪都係話屋企唔安全唔 ...

認同你講法

唔好諗埋一边..

亞媽幫你keep . 未必係要你嘅..
我媽幫我 keep 金器成10 年有多 ! 期間有喜慶事, 問返攞來帶
最後話比番我.

成世流流長, 將來可能又要幫手你照顧小朋友.
或你有事, 大家互相照應!

老人家有錢係身, 安全的

我 比家用亞媽, 亞媽幫我儲起, 買樓時比番我做首期。

所以一家人, 唔好為錢傷感情!


公爵府

積分: 27460


135#
發表於 17-9-5 17:07 |只看該作者
hunterml 發表於 17-3-21 09:55
你媽食晒你D人情錢? 初初無傾好既咩? 我同太太結婚果日, 傾好晒, 所有金器(包埋比我既) 都歸我太太, 所有當 ...

咁一世人一次,落重本都值喇


公爵府

積分: 29441

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


134#
發表於 17-9-5 15:53 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 14:52
回覆 koko2000 的帖子

幾個啊姨喺我結婚前一,兩個月話獨立約我出黎俾禮物(金/鑽石) 同利是我先。但當時 ...

我明白你嘅狀況,慘!
可以同阿媽傾下嗎? (唯有咁諗,佢原來咁重$,將來小心唔好乜都同佢講)

佢好唔夠洗?怕你將來冇家用俾?


大宅

積分: 1265


133#
發表於 17-9-5 13:09 |只看該作者

回覆樓主:

我當年結婚都有俾禮金另包女家酒席10圍(當然包酒席既意思係個10圍既人情係我媽收啦)


子爵府

積分: 10522

畀面勳章


132#
發表於 17-9-5 03:32 |只看該作者

回覆樓主:

你媽冇錯,包酒席意思係8圍既錢同8圍既人情俾你媽


水晶宮

積分: 65733


131#
發表於 17-9-3 20:42 |只看該作者

回覆樓主:

其實男家包酒席,女家人情真係女家收喎,第曰你阿姨仔女結婚,你估你阿媽吾駛還架。如果你阿媽得你一個女,金器第曰都俾哂你啦,會吾會你租樓住,或請工人,放金器在屋企吾安全,而保險箱又未必甘快申請到,你或者開咗保險箱後同阿媽講你已有保險箱可放金器,我相信佢會俾番你的。我都係有一個
女,我之前的龍鳯鈪都會俾哂佢,第曰乜都留俾佢啦,又帶吾走的。兩母女邊有得計。


男爵府

積分: 6783


130#
發表於 17-9-3 17:57 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-22 13:31
多謝大家,其實我堂細佬半年後結婚,對下嘅表弟幾個雖然年紀細,但到時除咗我啊媽之外,我都要封禮,因為而 ...

你平時同媽媽相處如何?
媽媽一直都係咁貪錢的嗎?
有啲媽媽係怕個女將來同老公有啲乜嘢,都可以幫到個女,先會收起個女啲禮金同金器
如果同媽媽一直相處好好,可以直接提岀傾下,唔好攪到有芥蒂


男爵府

積分: 7348


129#
發表於 17-9-3 17:16 |只看該作者

回覆樓主:

我理解包酒席係男家比錢包哂,人情阿媽收番。 如果你吾係甘諗,同阿媽講囉。


大宅

積分: 3492

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


128#
發表於 17-9-3 15:57 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 770217 於 17-9-3 15:58 編輯



複式洋房

積分: 349


127#
發表於 17-8-31 14:09 |只看該作者
金都冇???


別墅

積分: 649


126#
發表於 17-8-30 16:48 |只看該作者
我都覺得樓主媽媽都係想博你唔出聲,話幫你保管D金器 (但我相信如果將來你話要拎出來用,佢又會搵好多道理耍你唔俾你)。

無理由個女出到聲話要返都唔俾返囡囡,明明就係囡囡禮物,一定要拎返而且講明唔使佢操心點保管D金器,婚都結埋仲細咩。至於姨姨送GE結婚禮物,未必會開聲同媽媽要返,但一定會同丫姨佢地講媽媽袋起左未講幾時會俾返自己,為免佢地以為你有拎到。可能姨姨們會幫口叫你媽媽俾返你 (睇佢地感情啦)。

結婚時我老公D親戚都有俾大利是連人情(好似都有三四萬),佢地出支票寫我老爺名,其實老爺大可以唔過返數俾我地(結婚當日所有人情佢地一蚊都無拎到,仲拎十萬俾我地搞結婚)。但我老爺無食到直接過返全數俾我老公。有時就算係一家人,數目都係要分明。唔好講咩念在養育之恩,你不問自取就係貪。

但我身邊咁多朋友結婚,真係無聽過有媽咪會連囡囡D金器、禮物都拎埋。真係疼個女,會叫佢自己放入銀行,放係身邊隨時用到MA。


公爵府

積分: 27460


125#
發表於 17-8-29 21:29 |只看該作者
mother904 發表於 17-3-21 06:51
我理解包酒席的意思是人情對方收

我當年係同屋企講掂數,親戚人情歸佢地,我朋友的人情就歸我 ...

咁你同你媽咪傾下,又或者你老公對於你媽咪收嘅人情都唔著緊,冇所謂,咁咪唔問你媽咪囉,都係自己人,而且自己啊媽


禁止訪問

積分: 1477


124#
發表於 17-8-29 21:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo