夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1048


1#
發表於 17-3-25 16:31 |只看該作者
未生仔前大家拍拖一個星期閒日起碼見兩3次。。星期6日全日見。。但生完仔。。到而家。。個仔18個月。。呢排用唔同籍口晚晚夜番。。又嫌我肥又呢樣果樣。。真係好想走。。佢同我講佢要私人時間。。咁我呢?


珍珠宮

積分: 37236


91#
發表於 17-5-19 22:19 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-27 08:11
係。。尋日又叫我快啲減肥。。話對住我冇性慾

佢真係好過份


禁止訪問

積分: 5647


90#
發表於 17-4-15 01:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1048


89#
發表於 17-4-15 00:41 |只看該作者
Ivanchan999888 發表於 17-4-14 14:34
你係唔係走左樣?

生完重左。。我話減。。佢又呢樣果樣。。。又話我食呢樣果樣。


大宅

積分: 1048


88#
發表於 17-4-15 00:41 |只看該作者
tommy715 發表於 17-4-13 15:25
睇完,jm一個有讀過書,有學識有良知既人,絕不應該成日人身公激,何況係幫你十月懷胎既太太?把口咁賤咁臭, ...

差唔多日日都講。。日日都搵我同人比較。


複式洋房

積分: 190


87#
發表於 17-4-14 14:34 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 16:31
未生仔前大家拍拖一個星期閒日起碼見兩3次。。星期6日全日見。。但生完仔。。到而家。。個仔18個月。。呢排 ...

你係唔係走左樣?


水晶宮

積分: 60641


86#
發表於 17-4-13 17:24 |只看該作者
回覆 ling201 的帖子

D 賤人, 就同佢玩大佢, 佢唔比咪打去佢公司睇下佢比唔比


男爵府

積分: 6304


85#
發表於 17-4-13 15:25 |只看該作者

回覆:點解我會有個咁既老公

睇完,jm一個有讀過書,有學識有良知既人,絕不應該成日人身公激,何況係幫你十月懷胎既太太?把口咁賤咁臭,真是要揾屎掟佢把口?


大宅

積分: 1048


84#
發表於 17-4-13 11:40 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-4-12 22:16
我覺得佢已經有第二個了,所以搵藉口去嫌棄你

佢而家冇咁惡同我講。。但會叫我減下唔好食咁多高糖鹽野。。佢想大家身體好。。佢都想去做身體檢查。。


大宅

積分: 1048


83#
發表於 17-4-13 11:39 |只看該作者
hamsterma 發表於 17-4-12 18:23
難道有第二個?

應該冇。。呢排同佢既關係好左啲咁。。尋日一齊去睇戲。。


珍珠宮

積分: 31496


82#
發表於 17-4-12 22:16 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得佢已經有第二個了,所以搵藉口去嫌棄你


伯爵府

積分: 19137


81#
發表於 17-4-12 18:23 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 16:31
未生仔前大家拍拖一個星期閒日起碼見兩3次。。星期6日全日見。。但生完仔。。到而家。。個仔18個月。。呢排 ...

難道有第二個?


大宅

積分: 1048


80#
發表於 17-4-3 22:17 |只看該作者
fatping 發表於 17-4-2 11:31
剛生完個仔就甘,你老公都幾表面,你只可keep到自己靚一靚,睇睇佢會唔會好少少,無法老公係自己搵係可能 ...

我都係咁諗。。自己靚重要。。。就算到時想搵第2個都有本錢。。


大宅

積分: 1048


79#
發表於 17-4-3 22:16 |只看該作者
beautymama2013 發表於 17-4-2 11:13
我唔覺得肥就係一個嫌棄老婆嘅藉口(除非你真係肥左幾百磅走哂樣,完全貨不對版)
就算我生完比以前肥左, ...

一齊果時我12x磅果時都叫我減。。而家 更加。。


大宅

積分: 1048


78#
發表於 17-4-3 22:15 |只看該作者
任晴晴 發表於 17-4-2 01:18
咁你係咪真係好肥?

160磅。。join 左physical..而家155磅。。努力減緊


大宅

積分: 1048


77#
發表於 17-4-3 22:14 |只看該作者
BREADWING 發表於 17-4-1 18:32
我都覺得佢出面有,唔係點解要講呢d說話,擺明想激你走,然後同人地雙宿雙棲
...

以我識佢個人。。佢應該冇。。有我一定會feel 到


大宅

積分: 1048


76#
發表於 17-4-3 22:13 |只看該作者
Happyhappylive 發表於 17-3-31 20:51
你有冇返工?

有呀。。我有做野同讀書


大宅

積分: 1048


75#
發表於 17-4-3 22:12 |只看該作者
mini996633 發表於 17-3-31 19:01
做女人真惨!我老公冷戰年半!同我分房睡……

咁你打算點呀? 一直咁落去?


伯爵府

積分: 17159


74#
發表於 17-4-2 16:40 |只看該作者
beautymama2013 發表於 17-4-2 16:14
因為我都唔係肥到完全走哂樣.所以我都唔太擔心,反而我C6真係肥左幾個碼(肥左OVER 100磅)
所以係我日日係度 ...

最後係我忍唔住出聲叫弟婦減肥,我話女人係要靚比自己睇,佢同我都傾到又尊重我所以無嬲,最重要係我生完2件都keep到所以佢會有動力,佢努力中


男爵府

積分: 5952


73#
發表於 17-4-2 16:14 |只看該作者
fatping 發表於 17-4-2 11:37
男人真係視覺動物,唔好覺得男人無出聲就無問題,我細佬都係好男人同我咩都傾,佢老婆生前朱因最正時咁既 ...
因為我都唔係肥到完全走哂樣.所以我都唔太擔心,反而我C6真係肥左幾個碼(肥左OVER 100磅)
所以係我日日係度話佢肥到貨不對版

BTW,雖然話佢肥,但真心係擔心佢身體有事,所以佢都明,如果C6係因為擔心C9健康先話佢肥,我覺得係OK既

仲有,你細佬如果一路都唔出聲,C9以為佢唔介意就梗係唔會KEEP啦,我覺得如果真係介意,有時用健康角度同C9傾下係有需要既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo