自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   23


大宅

積分: 1122


1#
發表於 17-3-27 14:44 |只看該作者
我以前好窮,無餸我地會鼓油撈飯加隻蛋,最鐘意食福米,好開心。
又無錢坐飛機,去海洋公園都開心好幾日
會同其他鄰居玩,大家都好熟
讀書普遍都多功課,但又好鐘意番學,放學d功課放哂係床度,幾兄弟姐妹床當書枱做功課



侯爵府

積分: 20606


166#
發表於 17-4-5 09:54 |只看該作者

回覆樓主:

細個家境ok, 想買咩同亞爸亞媽講就有,每年幾兄弟姐妹都會買2季衫,上到中學環境再好啲,想當年入到名校,亞媽驚我讀書讀到殘,朝朝隊幾匙羹燕窩我食,諗起都驚。


水晶宮

積分: 51838


165#
發表於 17-4-5 09:46 |只看該作者
ckbean 發表於 17-3-27 14:44
我以前好窮,無餸我地會鼓油撈飯加隻蛋,最鐘意食福米,好開心。
又無錢坐飛機,去海洋公園都開心好幾日
會 ...

80後,住私樓但冇物質享受,去酒樓飲茶我印象中好似冇乜,可能咁多年加埋唔知有冇5次,海洋公園去左一次,不過媽由細到大都佢我地買樓,多得佢影響我大個立志做包租婆。


大宅

積分: 3493


164#
發表於 17-4-5 09:35 |只看該作者
以前窮但過得好開心


男爵府

積分: 5258


163#
發表於 17-4-5 09:20 |只看該作者
jodyfan 發表於 17-4-4 16:33
本帖最後由 jodyfan 於 17-4-4 16:34 編輯

以前d父母好幸福。用最惡劣的環境帶大仔女,一般養十多年, ...

以前的人係養兒防老,我99成日話大伯二伯唔孝順,其實佢地十五六歲就因為窮,被99 要求响酒樓打工搬出去住,對99無咩感情


男爵府

積分: 7615


162#
發表於 17-4-4 23:52 |只看該作者
細個要搭校車返車,很羨慕自行返學的同學仔;到中學要自己返學,又好懷念搭校車的日子!



子爵府

積分: 11355


161#
發表於 17-4-4 23:28 |只看該作者

回覆樓主:

我地一家住公屋,唔算有錢,但生活無憂。父母都好忙,但星期日定必family day. 父母好錫我地,生活所需都不缺。第一次坐飛機係在小6時,童年生活都算幸福快樂。人大了,煩惱憂愁亦多了!


珍珠宮

積分: 38929


160#
發表於 17-4-4 23:04 |只看該作者
koko2000 發表於 17-3-27 14:54
回覆 ckbean 的帖子

70後好窮, 連蛋都無, 大部份時間係豉油同咸菜, 好好彩果日會有咸蛋.

童年係窮丶餓丶慘丶累,捱得好辛苦


公爵府

積分: 25625


159#
發表於 17-4-4 20:36 |只看該作者

回覆樓主:

仲有, 以前一個麥記三姊妹分黎食.以前小學冇零用錢.
我好記得一二年級時, 有同學仔, 係小食部買左支可樂飲唔晒俾我飲.
我都飲唔晒,仲靜靜雞拎返入課室


公爵府

積分: 25625


158#
發表於 17-4-4 20:29 |只看該作者

回覆樓主:

以前要一家人租人地一間房住,廚房廁所share用 .
係4年級個時亞爸儲夠錢先有自己屋.
好彩亞爸以前做廚,所以大時大節都有好野食.
但我地放假, 一定要去姨媽度過,第一次去海洋公園係姨媽請我地去.


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


157#
發表於 17-4-4 17:38 |只看該作者
細個好窮, 住公屋, 無錢買衫, 買零食, 無旅行.........................


公爵府

積分: 29138

畀面勳章 BK Milk勳章


156#
發表於 17-4-4 17:34 |只看該作者
j87cheung 發表於 17-3-29 06:23
細個時生活唔錯 要咩有咩 出入有車
但因為我呀媽想幫佢個廢柴家姐姐夫
*佢兩公婆係正常有手腳 冇病痛 ...

永遠,永遠,不要幫懶返工的人。每樣事都有代價,唔想返工,只能捱窮。


用戶要求終止服務

積分: 23099

畀面勳章


155#
發表於 17-4-4 17:33 |只看該作者
細個個陣好幸福(小朋友係易滿足d)

幼稚園阿媽帶我出去食早餐,麥當當/大家樂/普通腸粉炒麵...食完先去返學...仲會帶我去糖果店選糖食...放學又會買d陽光一代既pizza, 雞脾黎接我地(食到變左隻肥豬...)

屋企唔算係有錢,不過不失,唔使憂柴憂米,可以成日買玩具,每星期會出下街食飯...但旅行依d奢侈品就會好耐先一次(依家d人起碼一年一次)...另外平時出街都係公共交通工具,睇醫生都係排街症

個陣既生活都係幾開心(最開心係幼稚園...小學/中學...開始日頭起身返學...放學做功課,睇卡通...無咩特別...又好少去玩...大學生活多姿多彩...係幾開心,但讀書都辛苦)

依家人大左,越來越覺得無所謂(可能好多野都見過試過...),我afford到每年去旅行...但生活就一d都唔開心...(可能網上已經睇到好多資訊)連旅行我都無咩特別期待(去得太近掛,其實都唔係好特別o者)覺得人生無咩意義,就算讀書/進修...覺得搞到自己咁辛苦都唔知為乜...樓又係買唔起(就算辛苦買到又如何)個世界變左灰色一樣


珍珠宮

積分: 40429


154#
發表於 17-4-4 17:11 |只看該作者
Jessiest 發表於 17-3-28 11:30
我細個記憶係5,6歲後,放學自己返屋企,㩒著電飯煲,裡面有埋送,一跳制就食得,我媽為我準備好,成日落街 ...

放學後自己按電飯煲入面有碟蒸餸,我都食左幾年。


公爵府

積分: 29138

畀面勳章 BK Milk勳章


153#
發表於 17-4-4 16:33 |只看該作者
ckbean 發表於 17-3-27 14:44
我以前好窮,無餸我地會鼓油撈飯加隻蛋,最鐘意食福米,好開心。
又無錢坐飛機,去海洋公園都開心好幾日
會 ...

本帖最後由 jodyfan 於 17-4-4 16:34 編輯

以前d父母好幸福。用最惡劣的環境帶大仔女,一般養十多年,便可提取40年以上的回報。


珍珠宮

積分: 40902


152#
發表於 17-3-29 14:09 |只看該作者
細個好窮, 一年到黑到無出街娛樂,天天食住家飯,自家煮夠平, 無咩機會食街外野, 個時好想食m記, 有得食都好開心。

一年一次有得出街玩既時候, 就係每年新年都會去歡樂天地, 一到新年都好期待, d金幣仲要好慳住玩, 吾想咁快玩完, 所以我覺得呢代小朋友好幸福!


子爵府

積分: 12676


151#
發表於 17-3-29 14:01 |只看該作者
70後, 一家四口, 阿爸爛賭, 呢頭比家用果頭問阿媽攞番, 有時仲要問阿媽攞錢, 全家靠阿媽一份糧養起, 茄汁豆,咸魚做餸係閒時, 最窮3磚腐乳+碟菜3個人食, 細個淨係去過幾次荔園, 生日先會去麥記最平個餐黎慶祝, 果時魚柳包餐好貴, 細過覺得係超級美食, 新年唔會有新衫, 表姊屋其比較有錢, 有得汁佢衫著已經好開心, 不過細個時唔會因為窮唔開心, 果時好簡單, 日日返學跳橡根繩已經好開心。


男爵府

積分: 5076


150#
發表於 17-3-29 13:54 |只看該作者
我係70後,爸爸打工,媽咪全職湊我同細佬,一家4口住200幾尺公屋,果時有D人逐層樓嗌賣白糖,爸爸就擺定好多散紙比我哋,同埋一到爸爸放假,爸爸帶我咃食好野,我記得好多年前,陳玉蓮坐我隔離枱

雖然窮但我覺得好幸福


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


149#
發表於 17-3-29 13:32 |只看該作者
kylie-wong 發表於 17-3-28 17:36
70尾獨女,當時嚟講富裕家庭,每日中午放學後有司機載到雍雅山房或容龍別墅食lunch,放假一定跟媽媽去shopp ...

本帖最後由 麟媽媽 於 17-3-29 13:34 編輯

哈哈!講開雍雅山房同埋容龍別墅,我細個都成日去,仲有龍珠島玩保齡機!我細個去親容龍別墅都跑去睇嗰個乒乓波,好戇居!


伯爵府

積分: 17486


148#
發表於 17-3-29 06:55 |只看該作者
ckbean 發表於 17-3-27 14:44
我以前好窮,無餸我地會鼓油撈飯加隻蛋,最鐘意食福米,好開心。
又無錢坐飛機,去海洋公園都開心好幾日
會 ...

咁我地80後又無話要崖窮,小康家庭。不過爸爸長期係大陸開廠,好小見到佢。童年缺乏父愛,覺得爸爸永遠都係旋風式返屋企。為左搵錢,咁我地又係物質上唔缺。佢依家退休日日係屋企,但就永遠都彌補唔到果份童年的愛。

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo