立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15404
男爵府
積分: 7727
複式洋房
積分: 305
agnesmama 發表於 17-10-6 22:12 KBF-231SHAH 已經係五年前既model
oncutecute 發表於 17-10-6 07:59 請問你係用草津邊個model?
積分: 5268
EmilyBB 發表於 17-3-27 16:30 可否給意見?如果個窗夠位安裝,是否安裝大部的好點?還是細部已足夠? ...
agnesmama 發表於 17-10-6 07:25 大約3個鐘,當然如果牛仔褲要多少少同埋係咪風直接吹到既位
oncutecute 發表於 17-10-6 03:36 抽衫快乾嗎?
珍珠宮
積分: 44342
careycarey 發表於 17-10-6 06:52 我唔係乾衣嘅,主要係冬天小朋友沖涼,謝謝您!
積分: 9697
bufferzone 發表於 17-10-6 06:43 P牌抽氣、暖房ok, 絕對唔可以乾衣
careycarey 發表於 17-10-6 06:33 唔知老公落單未,P記咁差咖!?
oncutecute 發表於 17-10-6 03:37 請問草津抽衫快乾嗎?
侯爵府
積分: 21135
bufferzone 發表於 17-3-27 16:55 夠位就裝草津X, 效能好D 另外都有兩部Panaxxxx, 質素差得多
bufferzone 發表於 17-3-27 17:29 佢係貴d, 視乎需要啦!我洗衣房裝了Panxxxxx, 開左一d乾衣/抽濕功能都冇,根本唔夠力,用左兩次都冇再用 ...
agnesmama 發表於 17-3-27 20:41 草津堅好用,我屋企嗰部已經用左5年,遲啲會加部去客廁
翡翠宮
積分: 87392
水晶宮
積分: 73474
大宅
積分: 2216
積分: 32664
積分: 4585
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy