夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


大宅

積分: 1162


1#
發表於 17-3-30 17:35 |只看該作者
唔篤爆,相安無事,佢平時都對我好。
篤爆,我知以佢性格一定會求原諒,然後誓神劈願話唔會再去,但過一排可能又會偷偷地再去,只係會比之前更小心,唔俾我發現...


男爵府

積分: 9857


106#
發表於 17-7-8 00:51 |只看該作者

回覆樓主

我想起:小姐誘心。電影好正


禁止訪問

積分: 1564


105#
發表於 17-7-1 18:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1564


104#
發表於 17-7-1 18:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6783


103#
發表於 17-6-28 04:01 |只看該作者
eg86 發表於 17-3-30 17:35
唔篤爆,相安無事,佢平時都對我好。
篤爆,我知以佢性格一定會求原諒,然後誓神劈願話唔會再去,但過一排 ...

exactly啦!
你預咗佢去得第一次,你唔講話知,佢好大機會有第二次!
不如你靜觀其變,如果佢無第二次你咪原諒佢兼還神!如果有第二次你咪當睇清楚呢個男人囉!


複式洋房

積分: 116


102#
發表於 17-6-26 22:43 |只看該作者

回覆樓主:

我未必會篤爆


子爵府

積分: 14047


101#
發表於 17-6-26 21:41 |只看該作者
eg86 發表於 17-3-30 17:35
唔篤爆,相安無事,佢平時都對我好。
篤爆,我知以佢性格一定會求原諒,然後誓神劈願話唔會再去,但過一排 ...

篤爆吐怨氣先。再自己找自己生活,到一日無痛無痕未想離便離。你控制不到別人,但可以改變自己。加油。


大宅

積分: 1306


100#
發表於 17-6-26 18:26 |只看該作者
要篤爆,好好同C6傾吓。


大宅

積分: 1320


99#
發表於 17-6-26 16:22 |只看該作者

回覆樓主

踢左之後佢都一樣照去,當佢又去的時候你就會好後悔了,因為你覺得自己一點尊嚴都沒有沒底線可言,你老公就會諗就算你知道左又點?如果不離婚只可調整自己心態!


男爵府

積分: 7289


98#
發表於 17-4-7 01:38 |只看該作者
eg86 發表於 17-4-6 11:04
你真係講得好啱!
完全講中哂我依家嘅憂慮
依家除咗經濟封鎖

係呀,做女人真係好慘㗎。
有時呃呃氹氹咁就一世架啦
加油


珍珠宮

積分: 38508

減齡達人勳章


97#
發表於 17-4-6 17:27 |只看該作者
eg86 發表於 17-4-6 11:18
其實真係好辛苦
辛苦在於明知篤爆只係為發洩
而一啲實際作用都冇

點解要日日發佢癲,點解要攪到你自己變咗一個癲婆?一個潑婦?又唔係你做錯!日日夜夜家嘈屋閉,咪更加有藉口比佢出去夜總會,揾人傾計,再遅啲就唔返屋企,將個責任推落你身上

你既然希望最後離婚權係喺你度,就要諗清楚點做,你個世界並不是圍住個老公轉!

一係當佢係同屋住,隻眼開隻眼閉,開始搵自己喜歡嘅生活,去學嘢,扮靚,搵朋友行街食飯.唔再專注喺佢身上,直至有一日,你想離咪離

一係踢爆後比最後一次機會,講清楚如在犯就離婚,當然你要講得出就做得到,否則你講咩都冇意思


大宅

積分: 4783


96#
發表於 17-4-6 14:03 |只看該作者
建議坦白溝通,再做婚姻輔導,解決問題的根源,等佢學習如何抵抗誘惑,及明白去滾對整個婚姻,家庭的影響及後果。如果之後都仲要做,就係佢自己既選擇,你亦可死心離開佢


大宅

積分: 1162


95#
發表於 17-4-6 11:18 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-4-2 22:58
你篤爆佢後,如佢忍錯求原諒,你又會否原諒?你自己都話就算過一排,佢都會再去,甘你又再篤爆再原諒?你 ...

其實真係好辛苦
辛苦在於明知篤爆只係為發洩
而一啲實際作用都冇
亦諗唔到有咩其他方法可做
唯有自己死忍、隻眼開隻眼閉
離婚真係未至於

到底日日發佢癲係咪明智?
咁樣我唔離婚
應該都遲早迫到佢要離

我希望最後離婚權係喺我度...



大宅

積分: 1162


94#
發表於 17-4-6 11:04 |只看該作者
hk430 發表於 17-4-3 01:20
男人係好原始既動物,無論佢身邊個個幾靚,佢地仲係想再玩,因為新鮮感!女人根本唔需要再著眼自己比外面 ...

你真係講得好啱!
完全講中哂我依家嘅憂慮
依家除咗經濟封鎖
唯有學習隻眼看隻眼閉啦


珍珠宮

積分: 47707


93#
發表於 17-4-3 08:28 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 BIGPAT 於 17-4-3 13:41 編輯

本帖最後由 BIGPAT 於 17-4-3 08:29 編輯

咁即係佢去夜總會ok,接受,你反駁晒d回覆,咁你擔心係咩??

似乎你將所有不應該既事變為公事合理化,而你又接受佢呢種公事模式,咁你有咩係唔接受,是否,由雞變小三?叫雞可以,小三唔得?

你老公公事慣,經濟封鎖一定唔wor,k而你一直默認可以去呢d地方,而家變得有限制,估計佢飞你快過你飞佢

佢揀你其中原因,係因為你比其他女人底線低


男爵府

積分: 7289


92#
發表於 17-4-3 01:20 |只看該作者
eg86 發表於 17-4-2 22:40
男人嘅taste真係好奇妙
城中有勁靚明星老婆/女友嘅富豪一樣會去呢啲地方...
jm你好好彩呀,早早撇咗呢啲 ...

男人係好原始既動物,無論佢身邊個個幾靚,佢地仲係想再玩,因為新鮮感!女人根本唔需要再著眼自己比外面既女人靚幾多好幾多,因為男人要既只係「新鮮感」。現實真係好殘酷,百年千年,咩國籍,咩階級都一樣,因為佢地係「男人」!

經濟封鎖,係一個方法。但係我心目中,咁做唔係為防佢出去滾,係留多啲錢俾自己同小朋友。信唔信都好,要滾係可以唔需要錢架!

踢唔踢爆佢?你幻想一下,踢爆完點收科?離婚?你想既咪踢爆囉,但緊記一定要做得到,唔好到時又唔捨得。另一條路,踢爆但唔想離婚,只係想佢唔再去玩?100% 自欺欺人,講囉,邊個唔識講大話?

做女人真係好蝕底架,但無辦法,男人女人身體結構生成係咁,改變唔到,睇開啲。共勉之


珍珠宮

積分: 38508

減齡達人勳章


91#
發表於 17-4-2 22:58 |只看該作者
eg86 發表於 17-4-2 22:33
唉,我都有諗過呢個原因
如果真係咁,佢可能等緊我快啲篤爆佢都唔定...
...

你篤爆佢後,如佢忍錯求原諒,你又會否原諒?你自己都話就算過一排,佢都會再去,甘你又再篤爆再原諒?你唔辛苦咩?
其實件事可以兩面睇,一面是趁未真係玩出真感情,即刻阻止,起碼佢會乖一排。另一面就既然已經比你篤爆,繼續玩,不過玩得更小心,唔會比你知。
以前做I bank 就話湊客,而家仲去,咩原因?除了啲女可以摩摩揸揸外,其實有啲女真係好善解人意,又溫柔,似隻綿羊甘,乖乖聽個男人訴苦,唔會吱吱渣渣,做男人點會唔㝝?
你不如攪清楚你老公是否工作上有壓力,要解壓。你自己亦要諗清楚是否不斷玩篤爆原諒,再落去,遅早總會有一次玩上身。


大宅

積分: 1162


90#
發表於 17-4-2 22:44 |只看該作者
SUMSUM_88 發表於 17-4-1 02:03
一個人都去,已經到不能自拔既地步,現在要部署,諗好後路就爆,唔好忍太耐,我驚你忍到病
...

嗯...樓上幾位jm建議要經濟封鎖
我都密謀緊
以前我都幾不屑要做管家婆咁
原來男人真係唔管唔得


大宅

積分: 1162


89#
發表於 17-4-2 22:40 |只看該作者
想飛的媽媽 發表於 17-4-1 01:15
我以前個ex 男友都成日去架,成班男人去完bar 飲酒,然後轉場再去(應該無出街,淨係抽水),仲要當時大家 ...

男人嘅taste真係好奇妙
城中有勁靚明星老婆/女友嘅富豪一樣會去呢啲地方...
jm你好好彩呀,早早撇咗呢啲壞男人
我依家小朋友都有個,卡咗喺度唔知點

依家我除咗有佢一個人去嘅record之外
暫時捉唔到佢有其他奇怪嘢...


大宅

積分: 1162


88#
發表於 17-4-2 22:33 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-3-31 22:46
一個人都去,小心玩到上身,即對某位'小姐'有感情。有個舊同事老公就係陪客應酬,最後玩到將個'小姐'做變 ...

唉,我都有諗過呢個原因
如果真係咁,佢可能等緊我快啲篤爆佢都唔定...

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo