自由講場

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   11


男爵府

積分: 5535


1#
發表於 17-4-4 14:39 |只看該作者
當時香港都沒有中國幫忙, 人人有工開, 只要勤力工作, 便可有首期上樓, 做多一兩份工又可供多一層樓, 出街時個個笑容滿面, 社會又和諧, 歌舞昇平 , 粒粒影壇歌壇巨星, 歌又好聽, 戲又好睇, 果十幾年真係過得好開心, 好多好好既回憶
但97回歸後, 沙士, 金融風暴, 一簽多行, 蝗虫湧港, 物價樓價上漲, 香港人臉上變得憂愁, 脾氣暴躁, 人與人之間完全缺乏信任, 禮貌, 心態, 道德觀亦已漸漸地同化成強國思想, 以前一直覺得香港是樂土, 永遠都不會離開香港, 但現在既香港, 真係唔留戀了, 周圍污污糟糟, 小小事就發晒惡罵人, 唔講道理, 良心消失, 好傷心, 好傷心香港變成這樣......_

點評

siamsiam    發表於 17-4-6 15:05
yingyingcao1122    發表於 17-4-5 23:18
JessicaElla    發表於 17-4-5 16:50
cwmanna    發表於 17-4-5 14:31
maymay88    發表於 17-4-5 01:41
bebe12hk    發表於 17-4-4 18:28
MGTM    發表於 17-4-4 18:10
wfish    發表於 17-4-4 16:11
tofumelon    發表於 17-4-4 15:59
QUEEN314    發表於 17-4-4 15:10
333s    發表於 17-4-4 14:57


珍珠宮

積分: 41888

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


216#
發表於 17-4-6 20:34 |只看該作者

回覆樓主:

超懷念97前,人工高,租金平,出街食飯又平,少怨氣…………


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


215#
發表於 17-4-6 20:33 |只看該作者
個個年代買樓都難,但最重要係心態,唔會覺得買樓係人生唯一


水晶宮

積分: 72641


214#
發表於 17-4-6 20:22 |只看該作者
bmuimami 發表於 17-4-4 20:24
與其說懷念80-90年代香港,倒不如說懷念當日青春少艾的自己。


普通市民生活一向唔容易、只係年代久遠、果陣細好多苦父母頂左啫、仲有就係資訊無咁發達、窮人身邊都係窮人多、鬼知出面花花世界咁多野咩、而家、多左比較自然難受....


伯爵府

積分: 15811


213#
發表於 17-4-6 15:57 |只看該作者
babyf 發表於 17-4-6 14:49
八、九十年代我仲讀緊書,讀香港歷史和經濟時提到香港是中國的南大門轉口貿易港,所以以我所知,香港的經濟 ...

本帖最後由 babyf 於 17-4-6 16:02 編輯

還有,那時的中國仍是被認為落後,剛市場開放的國家,但香港八、九十年代的學生、家長、校園和社會都很認同自己是中國人,有好多歌曲都是令人鼓舞的,例如龍的傳人,我是中國人等。縱使那時社會潮流興英美、日本流行文化。
反而現在的年青人,以為沒有民族意識代表高人一等,讀書多但分析能力低,容易迷失。


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


212#
發表於 17-4-6 15:09 |只看該作者

回覆樓主:

真心問
樓主真係經歷過八九十年代?
那些年在香港?
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


水晶宮

積分: 68145


211#
發表於 17-4-6 15:04 |只看該作者
babyf 發表於 17-4-6 14:49
八、九十年代我仲讀緊書,讀香港歷史和經濟時提到香港是中國的南大門轉口貿易港,所以以我所知,香港的經濟 ...
同意, 由頭到尾香港會發展得咁快都係果時因為香港作為中國同外國之間貿易中心點。 好多人話以前唔洗靠大陸, 其實個"靠"唔同咗啫。


水晶宮

積分: 68145


210#
發表於 17-4-6 15:02 |只看該作者
C-son 發表於 17-4-5 23:18
係呀有日同我婆婆傾開計,佢話佢70年代買嘅第一層樓只係幾萬蚊,當時得我公公一個揸小巴養起成家人同埋供 ...
首先以前冇咩娛樂, 真係少好多錢洗, 同埋你知唔知以前息口幾高同揾幾多錢。 生活進步咗好難返轉頭。 好多嘢都要望前, 我信樓市一定有一日會跌, 所以大家唔好氣餒要儲錢為他日作準備!


伯爵府

積分: 15811


209#
發表於 17-4-6 14:49 |只看該作者

回覆樓主:

八、九十年代我仲讀緊書,讀香港歷史和經濟時提到香港是中國的南大門轉口貿易港,所以以我所知,香港的經濟價值從來都與中國有關,唔明樓主點解會覺得無關。


翡翠宮

積分: 85878

2025勳章蛇年勳章


208#
發表於 17-4-6 14:25 |只看該作者
我70年代尾、爸做地盤、生活艱苦、哥哥做冷氣學徒月薪3千、我不知愁、但窮窮窮、沒有怨恨!
自由太多會令世人失去平衡


公爵府

積分: 29104

2018復活節勳章


207#
發表於 17-4-6 14:12 |只看該作者
嗰時雖然物質無咁豐富,但較有人情味,鄰里關係好,比較單純善良,互相幫助,冇咁擠迫,冇咁多黑心食物,港人有優勢搵錢易,正常人多好多,冇咁大壓力。

而家就係多左外來者,冇貢獻不特止,拎盡著數仲當正自己主人咁款笑你蠢,政府又冇鬼用一味逃避唔處理,又多歪理不公義,淨係叫你無限量、冇低線包容,小市民硬食受氣。

競爭又激烈,人工加小小野又做多多,有返工冇放工。

地價貴、物價貴,用十元只買到一元的貨。

人工好像高左,但生活質素下降,納米豪宅隨處可見。仲話要供到80歲,死未?

一味行高地價、高福利政策,完全死路一條。

連跨國大企業交寫字樓租都牙痛咁聲,每月交百萬租,都要止血將supporting team 搬去工廠大廈。遲早頂唔順貴租,搬去深圳。
高地價不利經濟、民生。



別墅

積分: 903


206#
發表於 17-4-5 23:18 |只看該作者
ipipipip 發表於 17-4-4 14:59
我亞爸揸小巴
我亞媽印刷工人
佢地人工加埋先幾千蚊

係呀有日同我婆婆傾開計,佢話佢70年代買嘅第一層樓只係幾萬蚊,當時得我公公一個揸小巴養起成家人同埋供樓.....

其實咁樣大家先至會有動力工作向上努力,而家?唉!


禁止訪問

積分: 2565


205#
發表於 17-4-5 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24474


204#
發表於 17-4-5 22:33 |只看該作者

回覆樓主:

我最懷念80-90年代,年初一,二,大部分商店,超級市場,甚至酒樓也不會開,
各大家庭真係比較人齊去拜年,
街上冷清清感覺只會有那幾天出現,我覺得這樣才有過年氣氛


禁止訪問

積分: 968


203#
發表於 17-4-5 21:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24052


202#
發表於 17-4-5 21:34 |只看該作者
333s 發表於 17-4-4 14:59
90年代剛出來社會做事。 超易搵工。

yes, 當時係工揾人, 閒閒地有幾份 in 同請

點評

333s    發表於 17-4-5 21:42


男爵府

積分: 6856


201#
發表於 17-4-5 18:18 |只看該作者
麟媽媽 發表於 17-4-5 13:38
呢樣就係同理心問題啦,只有香港人先會咁嘅啫。坐飛機唔同坐地鐵,你最尾上去,冇地方擺行李,空姐一定會 ...

唔係喎香港上機去外國,好少hand carry 通常無你講既情況

反之,外國番香港,你話好多國家都已實行,即正常後排已上機啦,其他人正常排隊上機,無問題架喎


男爵府

積分: 6856


200#
發表於 17-4-5 17:51 |只看該作者
麟媽媽 發表於 17-4-5 13:38
呢樣就係同理心問題啦,只有香港人先會咁嘅啫。坐飛機唔同坐地鐵,你最尾上去,冇地方擺行李,空姐一定會 ...

我真係少去其他地方,請問咩國家既機場會咁做,咁得個no,好多人唔知點為之前中後,講真起碼我無留意,咁點招集d坐尾既行先,坐前既行後?

講真我自己就無依方面既自覺性,因為都唔多留意會比後排上先,前排坐後

再講行李安排問題,自己既財物都盡量想近身,起碼可以留意倒有無人錯拎,我每次見倒尾上機,比空姐將行李放老遠既人好狼背,又怕人拎錯,又想走去拎番,但人太多又行唔倒過去拎


男爵府

積分: 5992


199#
發表於 17-4-5 14:02 |只看該作者
如果當年人人買到樓,而家80、90後個個屋企都有樓收租啦


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


198#
發表於 17-4-5 13:38 |只看該作者
cowcowb 發表於 17-4-5 08:41
咁依樣我理解喎,因為要放行李,通常回程handcarry都勁爆,其實都係排隊上機,我唔明有咩問題
...

呢樣就係同理心問題啦,只有香港人先會咁嘅啫。坐飛機唔同坐地鐵,你最尾上去,冇地方擺行李,空姐一定會幫你死掂佢,如果唔係都閂唔到機門冇得起機嘅。如果一個坐40行嘅人,拎到成手都係手提行李,之後塞係Aisle度,自顧自霸行李架,咁坐41行至到70行嘅人,就被呢個40行自私嘅人阻住大家行去後邊,所以世界各地嘅航空公司,都會由最尾行數先嗌咪先上機,而全世界大多地方嘅乘客都會跟從,除咗香港人。

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo