自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 5730


1#
發表於 17-4-5 20:21 |只看該作者
如題,老公出水痘呀,佢而家可以點?佢睇西醫開左止痕藥水一樣藥,咩都無,咁就好架喇?

有無人分享下,大人出水痘幾耐好,老公今日第二日出,開始多同痕,佢話忍到,不過痛喎,要出幾多郎先退?

另外佢自己一個係房隔離,小朋友同我一齊訓另一間房,佢好返後要點消毒?可唔可以煲甘旬竹遮馬蹄意米水飲?


男爵府

積分: 5730


44#
發表於 17-4-6 20:58 |只看該作者
reego 發表於 17-4-6 14:12
彭魚鳃煲粥好難食,+百花蛇舌草加蜜棗煲湯

即係土唔煲粥,煲湯?


男爵府

積分: 5730


43#
發表於 17-4-6 20:57 |只看該作者
chkkkkk567 發表於 17-4-6 01:28
係邊度嘢返嚟架

我都唔知邊到野返黎


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


42#
發表於 17-4-6 14:59 |只看該作者

回覆樓主:

今年3x。。冇打過針。。又冇出過。。早2年。。。2個仔輪住出。。。我同老公同當時仲係bb o既細佬都冇中招。。2仔中招係因為走去飲左哥哥o既水
我全家都冇打水痘針的。。當時2個小朋算好快好。。
希望樓主老公都快快好啦!


伯爵府

積分: 18035

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


41#
發表於 17-4-6 14:12 |只看該作者
彭魚鳃煲粥好難食,+百花蛇舌草加蜜棗煲湯
大帽山下某條村落黃色的小屋,住有羊爸爸ammy、羊媽媽sandy、羊哥哥reego、羊細佬ricky!


大宅

積分: 4076


40#
發表於 17-4-6 13:50 |只看該作者
happyszesze 發表於 17-4-6 13:42
出第二次?

我4歲出第一次,所以無諗過會再出㗎!


男爵府

積分: 5730


39#
發表於 17-4-6 13:43 |只看該作者
LMCK 發表於 17-4-6 00:49
我小朋友出水痘,朋友教買蠟梅油揸患處,止痕問快謝,大人唔知用唔用得呢? 去藥房買。
...

本帖最後由 happyszesze 於 17-4-6 13:46 編輯

等我去買先


男爵府

積分: 5730


38#
發表於 17-4-6 13:42 |只看該作者
LoveRilakkuma 發表於 17-4-6 05:16
我出第二次水痘,嗰時唔知咩事,去急症室,要我隔離留院10日,出勁多,身,手背勁大粒,好彩唔痕唔痛,宜家 ...

出第二次?


珍珠宮

積分: 34734


37#
發表於 17-4-6 11:37 |只看該作者

回覆樓主:

我老公都係30歲個陣出,病到傻下傻下甘仲要發燒,放左成個禮拜假,起碼要兩個禮拜先過返正常生活(除左食藥無做其他格外野),不過佢就講勁辛苦


翡翠宮

積分: 76272


36#
發表於 17-4-6 11:21 |只看該作者
我未出過, 打咗針希望今世都唔好出啦


男爵府

積分: 8506

環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


35#
發表於 17-4-6 11:20 |只看該作者

回覆樓主:

我成 30歲都未出。。我都擔心出時會有幾辛苦


男爵府

積分: 7409


34#
發表於 17-4-6 11:18 |只看該作者
我20歲先出水痘,睇西醫後都冇謝又止唔到痕,之後媽咪帶我去睇中醫,飲咗一劑藥水痘都乾咁大半.... 所以我建議你去睇中醫


公爵府

積分: 26546


33#
發表於 17-4-6 10:16 |只看該作者

回覆樓主:

試下煲芫茜水畀佢沖涼


大宅

積分: 2686


32#
發表於 17-4-6 09:38 |只看該作者
happyszesze 發表於 17-4-5 23:43
點煲?食幾耐?(emoji)(emoji)

藥材舖D人會敎你,幾年前我老公出水豆我都有買嚟煲粥比我老公食!係我中醫敎我。煲咗一次。要佢食咗煲粥為止(emoji)


大宅

積分: 4076


31#
發表於 17-4-6 05:16 |只看該作者

回覆樓主:

我出第二次水痘,嗰時唔知咩事,去急症室,要我隔離留院10日,出勁多,身,手背勁大粒,好彩唔痕唔痛,宜家都隔咗年半,個身好多印,慶幸最後先出到上面,得一個白印,唔算好明顯!

醫生提我一定要打蛇針,我話我仲有15年先打得,希望唔好咁快生蛇啦!


公爵府

積分: 25625


30#
發表於 17-4-6 04:14 |只看該作者

回覆樓主:

係呀.亞女個時兩個一齊出, 佢地都唔算好辛苦.
我就辛苦d.


男爵府

積分: 8706

最關心BB問題熱投勳章 熱血勳章


29#
發表於 17-4-6 02:23 |只看該作者
老人家話:
惹比小朋友都係好事
早生好d
大個生又有疤又辛苦


大宅

積分: 1477


28#
發表於 17-4-6 01:53 |只看該作者
happyszesze 發表於 17-4-5 23:42
佢睇左西醫但無開過喎,星期二退燒開始出在,今日睇中醫,咁聽日睇西醫可以叫72小時內嗎?
...

應該是有症狀開始計(eg出第一粒水痘、發燒等),但我也不太肯定,隻antiviral 藥 通常是用來治療生蛇的,你可問問醫生明天才食是否仍然對他的病情有幫助。


子爵府

積分: 14959

BK Milk勳章


27#
發表於 17-4-6 01:30 |只看該作者
kit2004 發表於 17-4-6 01:26
未出過一定要打.打左都有機會出不過症狀會少好多,自然冇甘辛苦.果陣我係比呀仔野到,果年係水痘高峰期,佢都 ...

thxthx! 我問下樓下有冇得打先


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 17-4-6 01:29 |只看該作者

回覆樓主:

大家住埋同一間屋,根本避唔到水痘未發出黎已有傳染力。

彭魚腮煲粥的話,我只係煲粥時落埋d 彭魚腮一齊煲。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo