自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 1785


1#
發表於 17-4-6 15:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4572


24#
發表於 17-4-26 22:55 |只看該作者
可以比司傅資料嗎?謝謝


大宅

積分: 1288


23#
發表於 17-4-26 22:40 |只看該作者
可唔可以PM 師傅contact 俾我? Thanks!


大宅

積分: 3667


22#
發表於 17-4-26 22:35 |只看該作者
babydonald 發表於 17-4-26 22:35
可以比司傅資料嗎?謝謝

Pm u


男爵府

積分: 8751


21#
發表於 17-4-26 22:35 |只看該作者
yintinga 發表於 17-4-6 16:21
本帖最後由 yintinga 於 17-4-6 17:36 編輯

我有個師父好好,人亦好nice,之前呢度sis介紹比我架但 ...

可以比司傅資料嗎?謝謝


子爵府

積分: 11033


20#
發表於 17-4-18 23:50 |只看該作者
麻煩pm 埋我 多謝
觀其言、察其行、知其底、方識其人。


大宅

積分: 3667


19#
發表於 17-4-18 23:49 |只看該作者
j_joycie 發表於 17-4-18 00:20
大家唔跟駕駛學院而搵師傅學係咪因為好心機教 d? 如果係咪九龍新界個邊學又係咪會平 d?

我呢排都想學車 :w ...

唔揀駕駛學院因爲貴同埋堂堂唔同師傅。

學九龍新界會唔會平d我就唔係好清楚,但港島區排期會快d


大宅

積分: 3667


18#
發表於 17-4-18 23:38 |只看該作者
mizkiki 發表於 17-4-18 04:27
請問幾錢一堂, 要學幾多堂先至可以考,可否pm資料畀我?

上年暑假45mins $220,唔知有無加到價
至於學幾多個鐘可以考,其實無話要學幾多個鐘,視乎你幾有天份。你係天才可能學3堂都照pass,你係蠢材可以學30堂都仲係騰晒雞。我記得運輸處好似建議學生至少學30個鐘先去考(唔sure,運輸處網頁應該有寫,你可以去睇睇)

Cfu資料已pm晒各位


大宅

積分: 3667


17#
發表於 17-4-18 23:29 |只看該作者
lyf2409 發表於 17-4-18 02:04
幾錢堂?而家都搵緊師傅

上年暑假45mins $220,唔知有無加價


大宅

積分: 2395


16#
發表於 17-4-18 04:27 |只看該作者
yintinga 發表於 17-4-6 16:21
本帖最後由 yintinga 於 17-4-6 17:36 編輯

我有個師父好好,人亦好nice,之前呢度sis介紹比我架但 ...

請問幾錢一堂, 要學幾多堂先至可以考,可否pm資料畀我?


男爵府

積分: 8081


15#
發表於 17-4-18 02:04 |只看該作者
yintinga 發表於 17-4-6 16:21
本帖最後由 yintinga 於 17-4-6 17:36 編輯

我有個師父好好,人亦好nice,之前呢度sis介紹比我架但 ...

幾錢堂?而家都搵緊師傅


大宅

積分: 1083


14#
發表於 17-4-18 02:02 |只看該作者
Pm me plz,thanks~


大宅

積分: 3047


13#
發表於 17-4-18 01:25 |只看該作者
yintinga 發表於 17-4-6 16:21
本帖最後由 yintinga 於 17-4-6 17:36 編輯

我有個師父好好,人亦好nice,之前呢度sis介紹比我架但 ...

Plz pm


男爵府

積分: 6941

虎到金來勳章 2018復活節勳章


12#
發表於 17-4-18 00:20 |只看該作者
大家唔跟駕駛學院而搵師傅學係咪因為好心機教 d? 如果係咪九龍新界個邊學又係咪會平 d?

我呢排都想學車 好多疑問, 請多多指教


男爵府

積分: 5670


11#
發表於 17-4-6 19:10 |只看該作者
yintinga 發表於 17-4-6 16:21
本帖最後由 yintinga 於 17-4-6 17:36 編輯

我有個師父好好,人亦好nice,之前呢度sis介紹比我架但 ...

可否pm資料比我


男爵府

積分: 8554


10#
發表於 17-4-6 19:01 |只看該作者
求PM


伯爵府

積分: 19399

玩具勳章 畀面勳章


9#
發表於 17-4-6 17:49 |只看該作者
yintinga 發表於 17-4-6 17:11
Sorry,我頭先check返WhatsApp record, 佢以前同我講佢只教九龍新界
...

唔緊要啦,唔該晒你


大宅

積分: 3667


8#
發表於 17-4-6 17:11 |只看該作者
baby_jkk 發表於 17-4-6 17:00
可否pm contact 比我。唔該你!

Sorry,我頭先check返WhatsApp record, 佢以前同我講佢只教九龍新界


伯爵府

積分: 19399

玩具勳章 畀面勳章


7#
發表於 17-4-6 17:00 |只看該作者
yintinga 發表於 17-4-6 16:39
如果無記錯的話。。。佢港九新界都教的

可否pm contact 比我。唔該你!


大宅

積分: 3667


6#
發表於 17-4-6 16:58 |只看該作者
baby_jkk 發表於 17-4-6 16:28
你師父教唔教跑馬地?

Sorry,我頭先check返WhatsApp record, 佢以前同我講佢只教九龍新界

另外有2位sis pm左我問師傅教唔教新界,我whatsapp左師傅confirm下先,費事一陣介紹左比人但師傅話唔教啦,等佢覆左我我再覆大家呀~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo