母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4677


1#
發表於 17-4-9 00:11 |只看該作者
啱啱生咗BB 四日 開頭兩日都係醫院
開頭餵人奶都唔順利 所以係醫院補兩次奶粉
原本都順利出院 但係出院第日就要安排去見健康院 因為BB黃膽指數責界
到第三日去到健康院 ,姑娘話體重跌得快 加上黃膽指數又無降低 ,所以立刻安排入院!
但係入院果日基本上BB都係食奶樽
食完奶樽之後感覺BB更加抗拒埋身餵
因為次次一埋身為BB就喊得好利害 !
但係我真係好想繼續全埋身喂BB,但基本上呢幾日都冇成功過 BB吸得好少 ,但係食奶粉佢食得好快 ,搞到個人好氣餒
阿B呢一瞓着就好難醒 ,一醒咗就發脾氣。推開我唔肯埋身 ,冇喊嘅時候又瞓着返!
再加上係醫院食咗奶粉 埋身見到我個乳頭都唔打開個口! 希望有過來人可以分享下經驗



大宅

積分: 4677


14#
發表於 17-4-10 18:32 |只看該作者
Dailocat 發表於 17-4-10 15:11
有呀!其實同你情況差唔多,係醫院嗰幾日都係用樽,我返到屋企都係用樽,因為要計住個份量。
我就係用咗十 ...

咁我都要努力試多啲 ☺️


禁止訪問

積分: 16558


13#
發表於 17-4-10 17:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1847


12#
發表於 17-4-10 15:11 |只看該作者
MayMay_xo 發表於 17-4-10 14:17
咁你用左撙餵 bb 有冇試過抗拒埋身
有呀!其實同你情況差唔多,係醫院嗰幾日都係用樽,我返到屋企都係用樽,因為要計住個份量。
我就係用咗十幾人BB先肯埋身。
我得你都得架



大宅

積分: 4677


11#
發表於 17-4-10 14:17 |只看該作者
Dailocat 發表於 17-4-10 02:03
Bb 只係幾日人仔,過內人既我就覺得吾好擔心咁多!我之前都係乜都擔心一歺,依家諗番好冇為。
我B出世都有 ...

咁你用左撙餵 bb 有冇試過抗拒埋身


大宅

積分: 1847


10#
發表於 17-4-10 02:03 |只看該作者
Bb 只係幾日人仔,過內人既我就覺得吾好擔心咁多!我之前都係乜都擔心一歺,依家諗番好冇為。
我B出世都有黃膽,仲超曬標,照燈留院仲日日番E院抽血覆診。頭一個月都吾可以埋身,因為要計住阿B食幾多。
過左一個月,黃膽雖然未退曬,但我開始比番阿B埋身,我都用左十幾日先 train番阿B埋身,當中都試過放棄,因為阿B好抗拒,仲會爆喊。
我係等阿B食到蒙蒙下就同佢做肌膚之親,如是者不停試,終於有一日佢肯啜!而家反而吾可以用樽,慢慢黎 la. 幾日人仔,吾好咁擔心。


大宅

積分: 4677


9#
發表於 17-4-10 00:45 |只看該作者
Fungmanb 發表於 17-4-9 09:42
我b又係埋身啜得差兼跌磅,唯有密密泵出黎餵,1日泵7~8次,慢慢就會多奶架喇。泵出黎餵起碼安心知佢食到& ...

泵出黎知道食左幾多個人好似會安心啲


大宅

積分: 4677


8#
發表於 17-4-10 00:44 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-9 09:19
加油啊,飲多D湯水,BB唔肯埋身就泵出黎,慢慢就會多D奶,母乳媽媽條路係辛苦D
...

做全人奶媽媽條路係多波折啲


大宅

積分: 4677


7#
發表於 17-4-10 00:43 |只看該作者
ar_ching05 發表於 17-4-9 08:27
無都要泵呀,我都係第五 六日先上到奶,要泵得多先有奶架。你記住補充多啲水份先多奶,一日要3公升以上呀。 ...

我而家都努力埋身加泵奶 希望奶量源源不絕


已刪除用户

積分: 4151


6#
發表於 17-4-9 09:42 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
一笑置之就是了


禁止訪問

積分: 16558


5#
發表於 17-4-9 09:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2666


4#
發表於 17-4-9 08:27 |只看該作者
MayMay_xo 發表於 17-4-9 08:10
我而家目標都係令丫B 退左黃先,但我無你咁好彩 奶量始終唔多 每次用手整出黎都係得兩三滴 所以無辦法泵出 ...

無都要泵呀,我都係第五 六日先上到奶,要泵得多先有奶架。你記住補充多啲水份先多奶,一日要3公升以上呀。加油


大宅

積分: 4677


3#
發表於 17-4-9 08:10 |只看該作者
ar_ching05 發表於 17-4-9 07:26
我仔依家20幾日都係咁,住左2日醫院後唔肯埋身。但為左退黃,我泵出黎俾佢食。開頭佢一埋身就喊,我依家每日 ...

我而家目標都係令丫B 退左黃先,但我無你咁好彩 奶量始終唔多 每次用手整出黎都係得兩三滴 所以無辦法泵出黎俾佢飲
同埋我覺得佢自從食過奶樽之後 對埋身更加無興趣


大宅

積分: 2666


2#
發表於 17-4-9 07:26 |只看該作者
MayMay_xo 發表於 17-4-9 00:11
啱啱生咗BB 四日 開頭兩日都係醫院
開頭餵人奶都唔順利 所以係醫院補兩次奶粉
原本都順利出院 但係出院第日 ...

我仔依家20幾日都係咁,住左2日醫院後唔肯埋身。但為左退黃,我泵出黎俾佢食。開頭佢一埋身就喊,我依家每日都試下(係佢未開始喊要食奶,叫幾下果陣),間唔中都成功。我都好努力令佢埋返身,但姑娘話無得逼,所以唯有慢慢試。依家最重要佢有退黃,埋唔埋到身可以慢慢搞。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo