母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 126


1#
發表於 17-4-10 16:04 |只看該作者
奶陣來既時候 可以好明顯聽到佢有吞奶聲..
咁如果無奶陣.. 系咪即系無食到奶呀?
我仔個半月大 有時keep住聽到佢有吞聲佢就好快食飽
但有時好耐都無一次奶陣... 食下食下佢就會好憫憎
又鬆開又扯咁 又會喊..
系咪因為佢食吾到奶??


複式洋房

積分: 445


8#
發表於 17-4-24 13:43 |只看該作者
bb幾大?比佢啜到自己甩咀就得,頭一個月要勤力啲埋身,奶量會慢慢穩定
我埋身前飲一大杯水,最少都會有兩次奶陣,平時冇野做不停灌水,好有幫助


大宅

積分: 1326


7#
發表於 17-4-23 21:50 |只看該作者
每日最少6塊濕片 bb重得好就姐係有食到


禁止訪問

積分: 16558


6#
發表於 17-4-19 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 437


5#
發表於 17-4-19 03:52 |只看該作者
最緊要留意有冇濕片,有就代表有食啦!


大宅

積分: 1939


4#
發表於 17-4-19 01:23 |只看該作者
waichingxp 發表於 17-4-10 16:04
奶陣來既時候 可以好明顯聽到佢有吞奶聲..
咁如果無奶陣.. 系咪即系無食到奶呀?
我仔個半月大 有時keep住 ...

我之前都成日質疑自己係咪無奶,BB又成日喊,不過有位人奶媽同我講,只要埋身就會有奶,所以要加油不斷埋身食,慢慢個胸會適應到BB需求,造多D奶


複式洋房

積分: 126


3#
發表於 17-4-11 00:17 |只看該作者
Abbyduck 發表於 17-4-10 22:01
我仔7日大,間唔時都會係咁,我就幫佢掃下風,ur 左再埋身就無問題啦

有時吾work呀 一埋就喊


大宅

積分: 1140


2#
發表於 17-4-10 22:01 |只看該作者
waichingxp 發表於 17-4-10 16:04
奶陣來既時候 可以好明顯聽到佢有吞奶聲..
咁如果無奶陣.. 系咪即系無食到奶呀?
我仔個半月大 有時keep住 ...

我仔7日大,間唔時都會係咁,我就幫佢掃下風,ur 左再埋身就無問題啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo