母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 579


1#
發表於 17-4-14 14:14 |只看該作者
BB出世一路埋身餵都好痛,母乳姑娘睇過姿勢無問題但都係痛,之前仲損埋,之後轉左全泵媽,近日買左個nipple shield就鼓起勇氣比佢埋身,每日2-3次但只食右邊 因為左邊用左shield都痛跟住再加泵奶,暫時都可以夠佢全人奶,但我每日已經3個鐘泵1次,半夜2-5點都會泵兩次,每次都係得130-150ml,每日奶量大概1000ml左右 但都只夠BB剛剛好,因為黎緊會返工想嘗試儲冰奶,有無咩方法可以增下奶量 同埋我仔今日21日人仔,但起碼食4安或以上先飽,好似好大食咁 好驚追唔切丫


別墅

積分: 579


13#
發表於 17-4-15 21:31 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-4-15 20:54
搽修護nipple既軟膏啦,要錫自己

有搽丫但啜親就好易損,多謝你丫,等我試下power pump先


大宅

積分: 1932


12#
發表於 17-4-15 20:54 |只看該作者
ginny0611hk 發表於 17-4-15 20:19
請問咩叫power pump本來想堅持早晚埋1次身,點知今朝埋完,已經用埋nipple shield都搞到紅紅損損: ...

搽修護nipple既軟膏啦,要錫自己


大宅

積分: 1932


11#
發表於 17-4-15 20:53 |只看該作者
ginny0611hk 發表於 17-4-15 20:19
請問咩叫power pump本來想堅持早晚埋1次身,點知今朝埋完,已經用埋nipple shield都搞到紅紅損損: ...

我用最簡單既泵10分鐘,停10分鐘,泵10分鐘,停10分鐘,泵10分鐘,仲有好多其他既組合,你上網打power pump就會搵到


別墅

積分: 579


10#
發表於 17-4-15 20:19 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-4-15 18:31
BB 21日你已有每日1000ml既奶量,你已經好叻喇! 放鬆啲,唔好有壓力,你要相信當BB食得越多,你既身體係會 ...

請問咩叫power pump本來想堅持早晚埋1次身,點知今朝埋完,已經用埋nipple shield都搞到紅紅損損 我怕我粒提子捱唔住


別墅

積分: 579


9#
發表於 17-4-15 20:18 |只看該作者
lafield 發表於 17-4-15 16:48
我覺得不分夜,每4小時泵一次,每泵都用power pump 就增奶增得最多。 另外食supplement: 卵磷脂、dha, fenu ...

請問咩叫power pump


大宅

積分: 1932


8#
發表於 17-4-15 18:31 |只看該作者

回覆樓主:

BB 21日你已有每日1000ml既奶量,你已經好叻喇! 放鬆啲,唔好有壓力,你要相信當BB食得越多,你既身體係會越做得多奶的,呢個係天性。
有時間就做power pump啦,我想留返多啲時間,嗰時係一日一次


子爵府

積分: 12495

2018復活節勳章


7#
發表於 17-4-15 16:48 |只看該作者
我覺得不分夜,每4小時泵一次,每泵都用power pump 就增奶增得最多。 另外食supplement: 卵磷脂、dha, fenugreek 都有幫助


水晶宮

積分: 52654


6#
發表於 17-4-15 08:50 |只看該作者
ginny0611hk 發表於 17-4-15 02:39
睇完你咁講都安心啲成手好怕到左滿月就定晒追唔切,佢又大食
個人覺得, 唔夠咪俾餐奶粉囉, 其實邊個做媽媽既唔想俾最好既俾BB, 但亦唔應該咁而俾太多壓力俾自己, 盡力就好, 最緊要大人細路都舒服, 我就係用呢個概念撐到今日, 反而今胎D奶出奇既夠, 可以做全奶媽


別墅

積分: 579


5#
發表於 17-4-15 02:39 |只看該作者
Chirley 發表於 17-4-14 23:00
唔好咁緊張先啦~你已經好叻媽了...
想多奶D真係無咩特別方法, 都係飲多D木、炒米水、湯果D,
個別人士對某D ...

睇完你咁講都安心啲成手好怕到左滿月就定晒追唔切,佢又大食


別墅

積分: 579


4#
發表於 17-4-15 02:38 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 17-4-14 16:49
其實無其他辦法,只可以再泵密d,你2.5個鐘頭泵一次,凌晨就3個鐘頭泵一次。全泵係難追少少。
...

唯有再努力啲但已經泵到好似呢頭泵完轉頭又谷咁,無停過


水晶宮

積分: 52654


3#
發表於 17-4-14 23:00 |只看該作者
唔好咁緊張先啦~你已經好叻媽了...
想多奶D真係無咩特別方法, 都係飲多D木、炒米水、湯果D,
個別人士對某D食物又會多奶D咁...
另外你D奶如果脂肪多都會飽D,
都係廿多日人仔, 唔駛怕之後追唔切,
你既量奶都未定實仲有機會再多D,
我初時既情況同你差不多, 但阿仔係2、3個月時無啦啦嫌奶,
成日都好似唔想食咁, 再加上慢慢佢介左夜奶,
餐數少左唔駛餵足8餐, 而家我既雪櫃內有成2、3日既存貨..
而泵奶量我都係由初時頭一個月每次約150ML
到之後慢慢又多D而家平均210ML,
係會有增長的, 所以你放鬆少少會好D


伯爵府

積分: 17545


2#
發表於 17-4-14 16:49 |只看該作者
其實無其他辦法,只可以再泵密d,你2.5個鐘頭泵一次,凌晨就3個鐘頭泵一次。全泵係難追少少。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo