夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 5454


1#
發表於 17-4-16 02:32 |只看該作者
有無人另一半係巨蟹座?而你地自己又係咩星座呢?
可以分享下同巨蟹相處既心得嗎?可以點應付巨蟹啲屎忽鬼性格?真係耍到人陀陀擰

點評

fattypooh    發表於 17-4-19 01:26


大宅

積分: 4267


96#
發表於 17-6-2 11:37 |只看該作者

回覆樓主:

吾識照顧人, 極度固執, 永遠覺得自己岩。 咩都要一大堆道理,要佢收聲只有一個辦法,叻過佢,等佢吾識回應你。


男爵府

積分: 5454


95#
發表於 17-5-26 21:45 |只看該作者
Lapine 發表於 17-5-26 21:41
我睇到所以咁同你講,你的決定正確,只係著眼點唔係星座,希望你之後遇到一個適合的人。
...

Thank you jm


大宅

積分: 2390


94#
發表於 17-5-26 21:41 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-5-26 21:26
Pls see #85

我睇到所以咁同你講,你的決定正確,只係著眼點唔係星座,希望你之後遇到一個適合的人。


男爵府

積分: 5454


93#
發表於 17-5-26 21:26 |只看該作者
Lapine 發表於 17-5-26 14:07
其實唔關星座事,你用星座睇會唔會太兒戲。再說,典型的巨蟹性格是好的,所以因人而異。與其怪星座,不如 ...

Pls see #85


複式洋房

積分: 125


92#
發表於 17-5-26 17:48 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-5-26 13:10
你咁激動做乜啫
我其實唔激動,可能文字睇唔到語氣姐


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


91#
發表於 17-5-26 14:46 |只看該作者
我老公巨蟹 我雙魚

互相遷就

不過多數我惡哂


大宅

積分: 2390


90#
發表於 17-5-26 14:07 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 02:32
有無人另一半係巨蟹座?而你地自己又係咩星座呢?
可以分享下同巨蟹相處既心得嗎?可以點應付巨蟹啲屎忽鬼 ...

其實唔關星座事,你用星座睇會唔會太兒戲。再說,典型的巨蟹性格是好的,所以因人而異。與其怪星座,不如找過更適合的人吧。


男爵府

積分: 5454


89#
發表於 17-5-26 13:10 |只看該作者
sheepshiu 發表於 17-5-26 11:42
根本唔關巨蟹事,係個人問題姐,唔好自己另一半衰就話哂全村人

你咁激動做乜啫


複式洋房

積分: 125


88#
發表於 17-5-26 11:42 |只看該作者
根本唔關巨蟹事,係個人問題姐,唔好自己另一半衰就話哂全村人


伯爵府

積分: 19618


87#
發表於 17-5-24 00:28 |只看該作者
我佢蟹女,我都覺得自己好神經質,好在老公好好脾氣,我問佢我係咪港女人佢話唔係,因為佢有經驗,佢話佢以前幾個女朋友先係真正港女,所以最後都分手,完全冇諗過結婚
而我真係覺得老公係好好仔,佢之前既女朋友真係走寶


男爵府

積分: 5454


86#
發表於 17-5-22 17:42 |只看該作者
newspaperhang 發表於 17-5-21 18:38
我係蟹,係好固執、唔鍾意人地改變我,如果我決定左既野有人郁動我我會發癲但我做野好快手(好憎人 ...

我(前度)男朋友性格同你完全相反。。


男爵府

積分: 5454


85#
發表於 17-5-22 17:41 |只看該作者
多謝晒各jm既回覆,到最後我們還是因性格不合而和平分開了。江山易改本性難移,我有想過改變自己性格迎合佢,但都係做唔到,有時連想法都唔能夠一致,只能說我們都不是適合大家的人。
雖然好唔捨得,但分開對我們都更好。


男爵府

積分: 6137

2024年龍年勳章


84#
發表於 17-5-22 17:15 |只看該作者
我都覺得蟹男同蟹女既性格都可以差好遠, 我見到蟹男既優遊寡斷, 我都頂唔順.
同意樓上, 蟹女做事快狠準, 唔鍾意拖泥帶水, 但又會先諗下一步點做. 所以攪食飯聚會, 諗晒地點時間價錢, 交檯, 開瓶費, 樣樣都會考慮到. 咁我當然賣花讚花香啦 同埋都同意, 除非有乜特別理由, 又舉例食飯, 我做晒功課先黎轉地點, 我都唔多受妥協, 所以都幾固執.
我係七月中, 但性格真係比雙子更雙子, 個個周未一定出街, 好多朋友, 同埋鍾意試新野.


珍珠宮

積分: 31966

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


83#
發表於 17-5-21 18:38 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 newspaperhang 於 17-5-21 18:40 編輯

我係蟹,係好固執、唔鍾意人地改變我,如果我決定左既野有人郁動我我會發癲但我做野好快手(好憎人慢),好憎人逃避現實同埋我揸到主意(反而另一半揸唔到主意),唔鍾意冷戰(有咩直接講)
不過我認同控制慾強,因缺乏安全感,當安全感足夠,另一半做咩都唔理,所以人夾人


別墅

積分: 781


82#
發表於 17-5-21 00:54 |只看該作者

回覆樓主:

我老公巨蟹我天蠍,巨蟹男好情緒化好麻煩,咩都嫌三嫌四。但又真係好顧家同痴情,而且精神上依賴另一半,如果佢真係愛你,發生任何事佢都唔會放棄你。


大宅

積分: 1221


81#
發表於 17-5-12 16:48 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 12:57
固執,超固執,明知自己性格問題但死都唔改。一時一樣,下唔定主意,唔理人感受,好似訓導主任,要人聽晒 ...

同我老公一樣,但佢揸到主意


男爵府

積分: 8832

畀面勳章


80#
發表於 17-5-11 00:53 |只看該作者
我有2個女性朋友都係巨蟹座,佢地好就得人,好照顧屋企同小朋友,又慳家係好老婆。我又唔多覺佢地屎忽鬼


男爵府

積分: 7583


79#
發表於 17-5-3 23:17 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-5-3 17:28
同意,我覺得巨蟹星座好好吖!

同意 巨蟹是最好的


男爵府

積分: 7583


78#
發表於 17-5-3 23:16 |只看該作者
巨蟹咁錫屋企 只要唔好搞佢屋企人搞佢個家 應該好好 有時係霸道d 但口硬心軟
反而我怕處女 嫌三嫌四 完美主義

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo