母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2473


1#
發表於 17-4-16 07:18 |只看該作者
仲有1星期就放完產假。。。BB埋身就訓。。所以次次都泵。。間中先會埋身。。一直以黎奶量都少。。泵2-3次先夠BB一餐。。
每次最多2邊加埋得2安。。有時得40ml...好灰。。。

如果得咁少。。返工泵好似好浪費時間。。係咪應該放棄?


別墅

積分: 628


24#
發表於 17-4-29 22:57 |只看該作者
我都係夜晚果轉起唔到身,而家一日泵得4次,每次大概平均110ml, 要泵三次先有兩餐奶食,阿B已經三個半月啦,仲有機會多奶嗎?

我係全泵的,如果埋身餵會多d奶嗎?但阿b食左咁耐奶嘴,仲食埋身食嗎?


大宅

積分: 3480


23#
發表於 17-4-29 19:52 |只看該作者
pigpig1223 發表於 17-4-29 18:16
我而家公司泵2次。。每次2安或多d ja...bb 一日有2餐半人奶

我係朝早起身同臨瞓埋身,公司泵2次,放工返到屋企又埋身/泵一次,我女一日5-6餐囉,泵得幾多就幾多


大宅

積分: 2473


22#
發表於 17-4-29 18:16 |只看該作者
ravian 發表於 17-4-29 13:26
我坐月未返工時隔4-5個鐘可以2邊泵到180-200,中間有時會埋身俾阿女啜下,一返工奶量即刻跌咗一半,隔3-4個 ...

我而家公司泵2次。。每次2安或多d ja...bb 一日有2餐半人奶


大宅

積分: 3480


21#
發表於 17-4-29 13:26 |只看該作者
我坐月未返工時隔4-5個鐘可以2邊泵到180-200,中間有時會埋身俾阿女啜下,一返工奶量即刻跌咗一半,隔3-4個鐘先泵到80-120,但我都一直keep住泵,我女都就快4個月啦,一日要補1-2餐奶粉


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 17-4-27 01:29 |只看該作者

回覆樓主:

冇話應唔應該放棄,有幾多咪照餵。

如果停餵時自己冇Hard feeling 的話咪停。


水晶宮

積分: 52654


19#
發表於 17-4-21 12:17 |只看該作者
lhmdoris 發表於 17-4-20 12:46
我同你地同case呀,阿B就満月啦,而家全日先得200幾ml
都諗緊放唔放棄呀。阿B出世到而家都係少少人奶,再補 ...
我細仔就5個月大了


複式洋房

積分: 242


18#
發表於 17-4-21 01:55 |只看該作者
gigiwong8 發表於 17-4-20 23:24
加油泵唔好放棄呀,我開頭都係唔夠奶,泵到差唔多兩個半月左右先開始穩定
穩定嘅意思係夠阿B食?即係奶有無多咗?


民房

積分: 8


17#
發表於 17-4-20 23:24 |只看該作者
加油泵唔好放棄呀,我開頭都係唔夠奶,泵到差唔多兩個半月左右先開始穩定


大宅

積分: 2473


16#
發表於 17-4-20 13:18 |只看該作者
lhmdoris 發表於 17-4-20 12:46
我同你地同case呀,阿B就満月啦,而家全日先得200幾ml
都諗緊放唔放棄呀。阿B出世到而家都係少少人奶,再補 ...

我bb 2個月


複式洋房

積分: 242


15#
發表於 17-4-20 12:46 |只看該作者
我同你地同case呀,阿B就満月啦,而家全日先得200幾ml
都諗緊放唔放棄呀。阿B出世到而家都係少少人奶,再補奶粉。
你地阿B幾大?


水晶宮

積分: 52654


14#
發表於 17-4-20 11:19 |只看該作者
我第一胎就係奶量少都返工照泵架,
全日24小時計泵極都係200ML左右,
睇數字再加老公同99唔支持真係灰爆,
但都撐左5個月因出TRIP 壓力大自動斷晒無奶出
而家細仔打定輸數無奶就算當放監,
出奇咁奶量好足夠仲可以拎埋俾大仔飲、俾細仔沖涼用,
所以樓主不如你唔好咁緊張先...
可能會慢慢又再多D呢, 加油


禁止訪問

積分: 16558


13#
發表於 17-4-19 19:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15108


12#
發表於 17-4-19 18:56 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-19 01:06
我都係窮媽媽,而家一日好勉強先儲到180ml,阿B一餐就ko 左,無辦法,唯有繼續努力,真係好想阿B可以全人奶 ...

我都係以6個月做目標!
大家加油~


大宅

積分: 2473


11#
發表於 17-4-19 01:24 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-19 01:06
我都係窮媽媽,而家一日好勉強先儲到180ml,阿B一餐就ko 左,無辦法,唯有繼續努力,真係好想阿B可以全人奶 ...

我都係咁期望。。


禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-4-19 01:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2473


9#
發表於 17-4-18 23:23 |只看該作者
Anne_Hall 發表於 17-4-18 21:54
我而家泵到一歲,一次得返2安奶,我都仲泵緊,一來經少左一半奶,次次都好想喊,我以前一泵有5-6安架,但都 ...

我依個星期努力d..希望返工可以多dd la.


大宅

積分: 1764


8#
發表於 17-4-18 21:54 |只看該作者
我而家泵到一歲,一次得返2安奶,我都仲泵緊,一來經少左一半奶,次次都好想喊,我以前一泵有5-6安架,但都繼續,你都加油啦


伯爵府

積分: 15108


7#
發表於 17-4-18 08:20 |只看該作者
pigpig1223 發表於 17-4-16 16:05
有無媽媽奶量少都返工照泵架?

我係窮媽,全人奶,產假時一邊餵另一邊用儲奶器儲奶,每次大約有30ml 左右 (我啲冰奶係咁儲返嚟),如果揼兩邊加埋都唔多過100ml
啱啱返咗工,大約4-5個鐘揼一次,兩邊加埋150-160ml 左右,可能因為時間長咗
唔好放棄,我見唔少 JM 返咗工定時定候揼慢慢奶量會增多。
記得飲多啲水,大家齊齊努力啦~


大宅

積分: 2473


6#
發表於 17-4-16 23:00 |只看該作者
gloriehungws 發表於 17-4-16 20:13
我都少架,得3-4安。但返工照泵,4-6個鐘泵一次,都是2次才夠b一餐食,但好過冇咁解,繼續堅持
...

咁我趁依個星期再加緊努力先!!

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo