母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1846


1#
發表於 17-4-16 08:19 |只看該作者
其實,半夜嗰次母乳有咩咁緊要?
係唔想隔太耐先出一次母乳,定嗰一次唔出,就會好快收奶?定有其他原因?


複式洋房

積分: 364


33#
發表於 17-5-1 23:21 |只看該作者
lkk-lkk 發表於 17-4-29 23:36
完全一樣呀⋯⋯ 3.5個月,但個肚好似3、4個月咁,仲試過比人讓位
可以點減肚腩呀⋯⋯ 我開刀 ...

我順產呀!依家體重同生b前一樣,但肚腩,pat pat,大脾多左超多脂肪!我估唔做運動都無乜計!


別墅

積分: 628


32#
發表於 17-4-29 23:36 |只看該作者
77king 發表於 17-4-23 14:22
3個半月,回到未生前重量喇! 不過肚腩依然好大!

完全一樣呀⋯⋯ 3.5個月,但個肚好似3、4個月咁,仲試過比人讓位
可以點減肚腩呀⋯⋯ 我開刀的


水晶宮

積分: 52654


31#
發表於 17-4-26 15:46 |只看該作者
zaba 發表於 17-4-26 08:21
你 bb 戒咗夜奶嗎?
我 b 啜力強勁,一般 5 點幾近 6 點先要食但石頭胸都比佢啜扁晒
...
未完全戒咗, 但普遍食完夜晚一點果轉後就去到7點幾先再飲,只係有時都會玩野, 無啦啦半夜起身嘈, 但又唔一定飲奶,
氹氹下又再訓過


伯爵府

積分: 15108


30#
發表於 17-4-26 08:21 |只看該作者
Chirley 發表於 17-4-24 10:56
半夜我都會起身泵, 又唔覺得特別多好多, 但如果唔起身泵就會好谷下唔舒服, 有時真係頂唔順2、3點起唔到身, ...

你 bb 戒咗夜奶嗎?
我 b 啜力強勁,一般 5 點幾近 6 點先要食但石頭胸都比佢啜扁晒


伯爵府

積分: 15108


29#
發表於 17-4-26 08:20 |只看該作者
願我能 發表於 17-4-24 08:31
當然係2邊加埋,不過而家b 7個月,我嫌太多奶,每3小時就要泵一次,想減泵,但食極收奶食物都仲依然係咁多 ...

我好羡慕,我嘅奶量只係啱啱好夠 b 食,一要外勤改揼奶時間我就好擔心


複式洋房

積分: 364


28#
發表於 17-4-25 23:12 |只看該作者
wb128720 發表於 17-4-23 14:49
回覆 77king 的帖子

三個半月係咪節制飲食?我食好多蛋白質希望做好啲奶,係咪因此瘦唔到呢? ...

無節食啊! 仲食好多碳水化合物。我全職湊阿bb,成日喺屋企跑嚟跑去做家務,唔知關唔關事呢?


水晶宮

積分: 52654


27#
發表於 17-4-24 10:56 |只看該作者
半夜我都會起身泵, 又唔覺得特別多好多, 但如果唔起身泵就會好谷下唔舒服, 有時真係頂唔順2、3點起唔到身, 去到4點幾都會起, 又或者泵20分鍾左右快快搞好D野再極速去訓返


子爵府

積分: 10159


26#
發表於 17-4-24 08:31 |只看該作者
wb128720 發表於 17-4-22 22:38
回覆 願我能 的帖子

350咁多,係一邊定兩邊加埋?奶量多,咁你係咪修身修得好快呀?

當然係2邊加埋,不過而家b 7個月,我嫌太多奶,每3小時就要泵一次,想減泵,但食極收奶食物都仲依然係咁多。


禁止訪問

積分: 16558


25#
發表於 17-4-23 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1115


24#
發表於 17-4-23 14:49 |只看該作者
回覆 77king 的帖子

三個半月係咪節制飲食?我食好多蛋白質希望做好啲奶,係咪因此瘦唔到呢?


複式洋房

積分: 364


23#
發表於 17-4-23 14:22 |只看該作者
wb128720 發表於 17-4-22 22:39
各位全人奶媽媽,瘦唔瘦到身呀?
點解我四個半月全人奶,都唔瘦嘅?!

3個半月,回到未生前重量喇! 不過肚腩依然好大!


大宅

積分: 3417


22#
發表於 17-4-22 22:54 |只看該作者
wb128720 發表於 17-4-22 22:39
各位全人奶媽媽,瘦唔瘦到身呀?
點解我四個半月全人奶,都唔瘦嘅?!

我暫事兩個幾月都未瘦,我諗加下啲運動會快啲


大宅

積分: 1115


21#
發表於 17-4-22 22:39 |只看該作者
各位全人奶媽媽,瘦唔瘦到身呀?
點解我四個半月全人奶,都唔瘦嘅?!


大宅

積分: 1115


20#
發表於 17-4-22 22:38 |只看該作者
回覆 願我能 的帖子

350咁多,係一邊定兩邊加埋?奶量多,咁你係咪修身修得好快呀?
我餵咗四個半月全人奶都冇瘦過


大宅

積分: 1846


19#
發表於 17-4-19 19:34 |只看該作者
願我能 發表於 17-4-19 16:25
所謂半夜多啲奶,其實只不過係因為訓著左隔得太耐無密泵先至感覺上多啲姐麻,我平時3小時泵一次,半夜因攰 ...

350

我一次都係90至150咋。。。(三個鐘1次)
最多嗰次因為隔咗5個鐘先得210。。。。。


禁止訪問

積分: 16558


18#
發表於 17-4-19 19:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15108


17#
發表於 17-4-19 18:50 |只看該作者
願我能 發表於 17-4-19 16:25
所謂半夜多啲奶,其實只不過係因為訓著左隔得太耐無密泵先至感覺上多啲姐麻,我平時3小時泵一次,半夜因攰 ...

350好勁呀! 我一般都係150ml左右咋


子爵府

積分: 10159


16#
發表於 17-4-19 16:25 |只看該作者
所謂半夜多啲奶,其實只不過係因為訓著左隔得太耐無密泵先至感覺上多啲姐麻,我平時3小時泵一次,半夜因攰變左4或5小時,個胸谷到爆炸,一泵就泵最少40分鐘先叫全清同無硬塊,可以泵到350ml左右。


大宅

積分: 4975


15#
發表於 17-4-19 12:11 |只看該作者
瞓係度餵舒服好多, 又唔洗抱住

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo