母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1036


1#
發表於 17-4-20 05:22 |只看該作者
阿b 3個幾月大,我一直都係窮媽所以之前成日都要補粉,因為佢次次埋身啜完,都會喊住咁追住我乳頭黎啜,我用手唧過發現都無奶出,所以一直都補粉。

最近,阿女好堅持只埋身食人奶,比奶樽佢,佢點都唔肯食,係咁既情況下變左全人奶媽媽。

我發現之前半母乳一日先得兩,三次便便,同埋啲便便會多粒粒+ 結身。最近全人奶痾得密多好,一日有成10次都試過,總之換親片都有便便,加上啲便便都水加有少少黏液,同時又發現佢pat pat紅晒。我即時帶佢睇醫生,醫生話痾十幾次唔正常,即時開左抗生素 + 肚痛藥比我b,話可能中左輪狀會痾成幾星期,我勁驚,但我個女無發燒,無嘔:佢食得,瞓得,玩得…我覺得好奇怪問左好多人奶媽又爬文,先知人奶b有機會餐食餐痾。

我個女痾呢啲便便,其實全人奶黎講算唔算正常呢?
佢一日最多痾8次至10次都試過,咁係咪肚痾?
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


別墅

積分: 514


30#
發表於 17-4-26 09:39 |只看該作者
回覆 tingx2 的帖子

一日二 三次
最多一次是五次


禁止訪問

積分: 796


29#
發表於 17-4-24 14:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 502


28#
發表於 17-4-24 11:49 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-24 05:45
見咁多媽媽覆我無事,我估無事掛

其實我都唔知仲應唔應該比抗生素我個女食,見佢真係無乜野。係谷便便時會 ...

我覺得唔好食好d 始終小朋友細


男爵府

積分: 5733


27#
發表於 17-4-24 09:35 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-24 09:01
我就係已經餵佢食晒一樽喇

所以如果佢無事,唔會再開多樽佢食

咁唔好吃了,解決左柯青屎問題先


大宅

積分: 1036


26#
發表於 17-4-24 09:01 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-4-24 08:53
抗生素一系唔吃,吃左就要吃晒成個療程

我就係已經餵佢食晒一樽喇

所以如果佢無事,唔會再開多樽佢食


男爵府

積分: 5733


25#
發表於 17-4-24 08:53 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-24 05:45
見咁多媽媽覆我無事,我估無事掛

其實我都唔知仲應唔應該比抗生素我個女食,見佢真係無乜野。係谷便便時會 ...

抗生素一系唔吃,吃左就要吃晒成個療程


大宅

積分: 1036


24#
發表於 17-4-24 05:45 |只看該作者
Holley 發表於 17-4-24 02:00
全人奶呀

見咁多媽媽覆我無事,我估無事掛

其實我都唔知仲應唔應該比抗生素我個女食,見佢真係無乜野。係谷便便時會扭計啲,其他一切正常…


大宅

積分: 1036


23#
發表於 17-4-24 05:37 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-4-24 01:59
全人奶柯青屎西醫角度比你參考

Thank you

我見好多人都話人奶b 餐食餐痾,無問題。

所以都想快啲食埋第二劑輪狀口服液,好怕中招


別墅

積分: 502


22#
發表於 17-4-24 02:00 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-24 01:09
一直都係全人奶?

全人奶呀


男爵府

積分: 5733


21#
發表於 17-4-24 01:59 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-24 01:40
原來係咁…我可能食得太多菜…佢今日痾返結身便便+ 有啲擦膠碎渣。 係咪都叫正常喇?

...

全人奶柯青屎西醫角度比你參考
Screenshot_20170424-015745.JPEG


男爵府

積分: 5733


20#
發表於 17-4-24 01:54 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-24 01:40
原來係咁…我可能食得太多菜…佢今日痾返結身便便+ 有啲擦膠碎渣。 係咪都叫正常喇?

...

正常人奶屎應該係金黃色,有渣係正常,因為佢吸收唔晒,如果吸收晒係會冇渣


大宅

積分: 1036


19#
發表於 17-4-24 01:40 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-4-24 01:23
餵人奶要注意飲吃,涼野唔好吃,如果你圖中的片片係冇補粉,柯青屎老人家話吃得菜多同太寒涼就會咁,對bb ...

原來係咁…我可能食得太多菜…佢今日痾返結身便便+ 有啲擦膠碎渣。 係咪都叫正常喇?
myimage.jpg


男爵府

積分: 5733


18#
發表於 17-4-24 01:23 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-24 01:16
希望佢唔係中啦

佢呢啲片片係每次痾完隔兩個鐘又下一次

餵人奶要注意飲吃,涼野唔好吃,如果你圖中的片片係冇補粉,柯青屎老人家話吃得菜多同太寒涼就會咁,對bb唔好會肚柯肚痛

如果你係補粉柯青屎就正常,因bb吸收唔晒粉既鐵質


大宅

積分: 1036


17#
發表於 17-4-24 01:16 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-4-24 01:13
就咁睇相你bb應該係未柯清晒你就換片先覺咁多便便,我2個女既便便每次都冇你咁少,一次係你2賠哦~細女個半 ...

希望佢唔係中啦

佢呢啲片片係每次痾完隔兩個鐘又下一次
有時隔一個鐘…因為我個女食人奶係唔定時食…

佢一喊就扭住我個啜,所以都啜得幾密


男爵府

積分: 5733


16#
發表於 17-4-24 01:13 |只看該作者

回覆樓主:

就咁睇相你bb應該係未柯清晒你就換片先覺咁多便便,我2個女既便便每次都冇你咁少,一次係你2賠哦~細女個半月大,如果bb中左輪壯係會柯到脫水,咀會好乾,按皮膚會有個印同好耐都唔會散,你個bb柯咁少份量唔似中左


大宅

積分: 1036


15#
發表於 17-4-24 01:09 |只看該作者
Holley 發表於 17-4-24 00:42
我b 4個幾月大 d便便同你個b 一樣
一日痾成5-7次,我都擔心有事

一直都係全人奶?


別墅

積分: 502


14#
發表於 17-4-24 00:42 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-20 05:22
阿b 3個幾月大,我一直都係窮媽所以之前成日都要補粉,因為佢次次埋身啜完,都會喊住咁追住我乳頭黎啜,我用手 ...

我b 4個幾月大 d便便同你個b 一樣
一日痾成5-7次,我都擔心有事


大宅

積分: 1036


13#
發表於 17-4-21 19:11 |只看該作者
ahahaha 發表於 17-4-21 14:50
應該唔係病 有啲bb痾得多啲我見有啲幾日先痾一次

咁真係大鑊我仲比我女食咁多藥


大宅

積分: 3887

MommyPanel勳章


12#
發表於 17-4-21 14:50 |只看該作者
tingx2 發表於 17-4-21 00:33
係囉, 我今日停左佢藥佢都係痾五次。

我都好想知佢到底係咪病…

應該唔係病 有啲bb痾得多啲我見有啲幾日先痾一次

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo