夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


複式洋房

積分: 434


1#
發表於 17-4-21 09:43 |只看該作者
同男友一齊左大半年, 所有節日, 特別日子都一齊過, 完全估唔到原來佢有老婆, 發現左之後好傷心, 亦決定離開


大宅

積分: 1455


92#
發表於 17-6-25 11:31 |只看該作者
本帖最後由 KiKi_-0- 於 17-6-25 11:31 編輯


男爵府

積分: 6783


91#
發表於 17-6-17 21:34 |只看該作者

回覆樓主:

點可以見咗屋企人同朋友都未知?佢屋企人好恐怖


禁止訪問

積分: 257


90#
發表於 17-6-17 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 378


89#
發表於 17-6-17 12:50 |只看該作者
搵另一個吧!


複式洋房

積分: 434


88#
發表於 17-5-14 23:41 |只看該作者
o_____o 發表於 17-5-14 23:24
祝福你早日找到對的人,如果心情唔好就多D找朋友去下街,唔好困住自己呢!
...

多謝你既祝福


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


87#
發表於 17-5-14 23:24 |只看該作者
siuisiu 發表於 17-5-14 23:21
心情好返好多,你真有我心!賤男冇搵我

祝福你早日找到對的人,如果心情唔好就多D找朋友去下街,唔好困住自己呢!


複式洋房

積分: 434


86#
發表於 17-5-14 23:21 |只看該作者
o_____o 發表於 17-5-14 23:09
你現在點呢?心情好返未?個賤男仲有冇找你呀?

心情好返好多,你真有我心!賤男冇搵我


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


85#
發表於 17-5-14 23:09 |只看該作者
siuisiu 發表於 17-5-14 22:54
因為呢度係大婆主場

你現在點呢?心情好返未?個賤男仲有冇找你呀?


複式洋房

積分: 434


84#
發表於 17-5-14 22:54 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-9 20:50
一講小字同三字就癲左咁

因為呢度係大婆主場


翡翠宮

積分: 79228


83#
發表於 17-5-9 20:50 |只看該作者
siuisiu 發表於 17-5-3 18:27
JM你真係好明白事理!我覺得好warm呀!

當第一個JM鬧我嗰陣我都好無辜,算啦!呢度D人係咁

一講小字同三字就癲左咁


王國會長

積分: 43590

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 大廚勳章 王國會長 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 笑得好勳章


82#
發表於 17-5-9 19:25 |只看該作者
該放手時是要放手
亦是自己重新出發之時
萬幸沒有小朋友


複式洋房

積分: 424


81#
發表於 17-5-4 09:33 |只看該作者
擺脫


禁止訪問

積分: 845


80#
發表於 17-5-3 20:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 434


79#
發表於 17-5-3 18:27 |只看該作者
小虎豬媽媽 發表於 17-5-3 13:58
人鬧你又學人鬧,個個jm無睇清楚,人地個 post是06 年,個個睇錯的 jm都同樓主 say sorry, 你話錯人系唔系 ...

JM你真係好明白事理!我覺得好warm呀!

當第一個JM鬧我嗰陣我都好無辜,算啦!呢度D人係咁


子爵府

積分: 10792


78#
發表於 17-5-3 13:58 |只看該作者
appleapple0127 發表於 17-5-3 11:19
你正小三,冇得話吾知,將心比己就知

人鬧你又學人鬧,個個jm無睇清楚,人地個 post是06 年,個個睇錯的 jm都同樓主 say sorry, 你話錯人系唔系都要say sorry


複式洋房

積分: 434


77#
發表於 17-5-3 13:34 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-3 12:07
回覆 siuisiu 的帖子

同賤男完左未?

完左

點評

SorenLorensen    發表於 17-5-3 19:49
soso1227    發表於 17-5-3 14:17
soso1227    發表於 17-5-3 14:16


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


76#
發表於 17-5-3 12:07 |只看該作者
回覆 siuisiu 的帖子

同賤男完左未?


複式洋房

積分: 434


75#
發表於 17-5-3 12:00 |只看該作者
appleapple0127 發表於 17-5-3 11:19
你正小三,冇得話吾知,將心比己就知

你睇清楚係幾時既事先好話我啦 咪睇到人地咁講就當事實!!


複式洋房

積分: 268


74#
發表於 17-5-3 11:19 |只看該作者
小晴bbma 發表於 17-4-21 10:41
樓主,妳上年11月出post,話自己鍾意咗個有女友的同事,只暗戀冇開始過……現在又話同男友一齊咗大半年先發 ...

你正小三,冇得話吾知,將心比己就知

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo