立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 60486
象牙宮
積分: 239695
9594 發表於 17-4-21 11:11 話說蕃茄薯仔同食,會引起消化不良, 咁如果只係用黎煲湯,煲完只食蕃茄唔食薯仔,會唔會無咁大影響呢?
子爵府
積分: 11685
rose-mag 發表於 17-4-23 22:32 呢個係內容農場網站,資料不盡不實,唔係亂作就係抄人偷文,少睇為妙,絕對唔好轉載,費事益人賺錢。 ...
minnie.mama 發表於 17-4-25 21:04 唔好食得過量咪ok囉,食咗咁多年都冇事喎
公爵府
積分: 26546
Rita 發表於 17-4-25 09:05 我地成日滾番茄薯仔魚湯, 冇問題呀~
積分: 73024
阿日媽 發表於 17-4-25 00:02 我覺得蕃茄同薯仔是好友,食薯條都會點茄汁,由細食到大應該冇問題啩
別墅
積分: 515
rose-mag 發表於 17-4-23 22:50 薯仔係澱粉,多食會脹住,蕃茄帶酸性,食得多唔受得會唔舒服,就咁煲湯唔係食晒成煲渣,應該冇問題嘅。 ...
王國長老
積分: 174325
9594 發表於 17-4-23 22:44 但係其實好耐之前我記得呢度都有jm有咁講過,所以我有記住,但無考究過,最近網上睇到先再問下囉 ...
9594 發表於 17-4-21 11:12 網上資料
積分: 14487
9594 發表於 17-4-23 19:22 咁又係,我都無,哈哈 咁我繼續飲咯
積分: 54420
nerolibaby 發表於 17-4-23 17:38 呢款湯我由細到大都成日飲,so far 未有唔舒服的感覺
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy