想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   14


子爵府

積分: 11476


1#
發表於 17-4-21 22:38 |只看該作者
本帖最後由 jayk_1030 於 17-5-14 07:47 編輯

去年超級不幸, 又返左黎呢版, 整整一年好努力擺脫陰影, 可惜BB唔肯返黎... (整件事可參考我舊POST)由16年4月到而家, 先後照左兩次超聲波檢查, 醫生話子宮已回復正常, 而且用紅D及體溫等都証明有排卵, M亦準時, 但近一年都係唔中, 所以我開始懷疑會唔會係輸卵管問題?!

上星期DAY 2我鼓起勇氣去搵Dr.yan 問下我既情況, 因為我已係bk做功課, 就問埋佢會唔會係hormone 問題, 所以六項激素中佢建議我驗下fsh. 結果係6 , 即係卵子儲存無問題的. 之後佢聽完我講都叫我做埋輸卵管造影 (HSG). 最後約左DAY 10 即係今日, 連抗生素及止痛藥要$2690 . 我知道會比出面一D 化驗所貴, 不過C6 話唔好煩, 有咩野都叫做有醫生跟返, 所以豪左比佢~

過程如下:

1) 今日下午先去DR YAN 尖咀診所比$及拎藥(即時食埋打底)
2) 拎住轉介信去佐敦一間放射診所, 去到都等左近半小時. 其間姑娘叫我去小便先, 我就順手換左片M巾, 因為之後會有D 液體流出.
3) 叫到我時入房(有個小更衣室) 換左件袍, 無under 但有bra. 就訓上一張xray 床上. 有兩個姑娘教我要點做, 叫我放鬆, 好nice 呢~
4) 好快醫生就黎到, 問下我有無做過咩手術咁. 跟住佢每一步都會同我講: 而家我清潔下身(抹一抹) 再放儀器係下面 (鴨咀夾), 再放支導管, 之後就開始打藥水入去. 佢會話而家會有d 漲, 小小痛下~
5) 我係feel到有d野入左去但唔痛啵~之後佢叫我左右打側身, 正面同趴係度拍左幾張x光, 就完成左啦~ 一共10分鐘唔洗.
6) 最後姑娘叫我攤係度抖一陣睇下有無唔舒服, 又無喎~
7) 換返衫後我出左去等, 之後果10分鐘就有dd m 痛咁feel, 但絕對可以忍受的.
8) 姑娘話結果要星期一send 返比dr. yan. 所以而家都未知~
9) 之後我行左一陣街, 途中feel 到有d野流出黎, 好彩有換定m巾, 唔係一褲都濕囉. 兩個鐘後返到屋企就見到m巾有d好淡既血水. 個肚仔已經完全唔痛了.

***結論: 其實我之前非常緊張!!因為上網見到好多jm包括我朋友照完話好痛, 標晒眼淚又話痛到彎晒腰咁, 嚇到我一直唔敢去做呢個檢查, 或者我好彩遇到個手勢好既醫生, 佢真係好快手. 希望下星期結果無事我可以鬆一口氣啦.***



Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


子爵府

積分: 11476


108#
發表於 17-11-8 22:14 |只看該作者
PetiteAmie 發表於 17-11-8 21:47
我今日都做咗輸卵管檢查啦!一啲都唔痛👍🏻而家等報告
加油呀, 唔痛多數無事
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


別墅

積分: 630


107#
發表於 17-11-8 21:47 |只看該作者
我今日都做咗輸卵管檢查啦!一啲都唔痛👍🏻而家等報告


珍珠宮

積分: 30295


106#
發表於 17-8-31 17:00 |只看該作者
kitty2234 發表於 17-8-31 16:25
係咪一定要轉介信先得?
果陣時我聽到姑娘同另一個人咁樣講~

♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 4069


105#
發表於 17-8-31 16:25 |只看該作者
小寶貝兒 發表於 17-8-31 15:11
因為好耐之前既事, 我都唔記得佢叫咩名了, 只記得係萬邦行既李醫生, 係男醫生黎既, 一入診所有一幅好大幅, ...

係咪一定要轉介信先得?


大宅

積分: 3452


104#
發表於 17-8-31 15:23 |只看該作者
小寶貝兒 發表於 17-8-31 15:16
下, 咁都得? 好可怕

我都晤知係咪我唔好彩


珍珠宮

積分: 30295


103#
發表於 17-8-31 15:16 |只看該作者
breadmother 發表於 17-8-30 22:51
好勁,咁痛仲可以照多次。我上星期仁安照,第一個醫生找不到我子宮頸口,鉗放入了4-5 次,找另一醫生幫手 ...
下, 咁都得? 好可怕
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


珍珠宮

積分: 30295


102#
發表於 17-8-31 15:11 |只看該作者
kitty2234 發表於 17-8-29 20:08
可否pm我中環醫生既電話?同埋幾錢?Thanks
因為好耐之前既事, 我都唔記得佢叫咩名了, 只記得係萬邦行既李醫生, 係男醫生黎既, 一入診所有一幅好大幅, 由佢爸爸寫既文章~果陣大約係1500左右掛? 真係忘了~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 3452


101#
發表於 17-8-30 22:51 |只看該作者
小寶貝兒 發表於 17-6-18 18:21
都唔一定的
我以前係仁安CHECK過一次, 果次結果係通的, 但痛到我死, 3年後係中環李醫生度做多次, 結果都係 ...

好勁,咁痛仲可以照多次。我上星期仁安照,第一個醫生找不到我子宮頸口,鉗放入了4-5 次,找另一醫生幫手,佢好快搵到但痛到我唔肯做話放棄。


大宅

積分: 4069


100#
發表於 17-8-29 20:08 |只看該作者
小寶貝兒 發表於 17-6-18 18:21
都唔一定的
我以前係仁安CHECK過一次, 果次結果係通的, 但痛到我死, 3年後係中環李醫生度做多次, 結果都係 ...

可否pm我中環醫生既電話?同埋幾錢?Thanks


大宅

積分: 4511


99#
發表於 17-6-28 16:13 |只看該作者
BOOK咗民安下星期照, 佢用嘅係水劑


大宅

積分: 4511


98#
發表於 17-6-25 16:45 |只看該作者
poon412 發表於 17-6-25 11:01
民安呀
http://www.hongkongdoctorlist.com/dr-wong-man-on/prod_2063.html

thank you


男爵府

積分: 5834


97#
發表於 17-6-25 11:01 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-25 10:36
鳴邊間照?thx

民安呀
http://www.hongkongdoctorlist.com/dr-wong-man-on/prod_2063.html


大宅

積分: 4511


96#
發表於 17-6-25 10:36 |只看該作者
poon412 發表於 17-6-25 10:16
我即刻知一邊通,另一邊醫生話要曬左片先睇得清楚

鳴邊間照?thx


男爵府

積分: 5834


95#
發表於 17-6-25 10:16 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-25 08:04
即刻都睇到??最怕等果一星期嘅折磨。。。

我即刻知一邊通,另一邊醫生話要曬左片先睇得清楚


大宅

積分: 4511


94#
發表於 17-6-25 08:04 |只看該作者
poon412 發表於 17-5-23 17:31
我照左排卵管了,民安醫生話左邊通,右邊睇唔清,叫我等醫生報告,有底片先睇得清楚,照時係驚多過唔舒服 ...

即刻都睇到??最怕等果一星期嘅折磨。。。


珍珠宮

積分: 30295


93#
發表於 17-6-20 07:40 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-19 15:26
李醫生係邊位? 價錢大約幾多錢? 要唔要轉介信??THX
係中環, 我唔係好記得佢個名, 價錢唔算勁貴, 好似係千幾蚊?要轉介信呀~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


珍珠宮

積分: 30295


92#
發表於 17-6-20 07:38 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-19 15:21
仲要有分油劑同水劑架, 真係唔講都唔知呀, 唔知LAB可唔可以問咗係用咩先BOOK架呢
...
可以打去問下呀~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


子爵府

積分: 11476


91#
發表於 17-6-19 17:45 |只看該作者
Lytsang6 發表於 17-6-19 16:02
我下星期都去CHECK~ 打算搵張建明醫生,費用貴嗎?

我搵忻醫生寫紙轉介,total 收我2700.
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


別墅

積分: 900


90#
發表於 17-6-19 16:02 |只看該作者
我下星期都去CHECK~ 打算搵張建明醫生,費用貴嗎?

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo