母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 542


1#
發表於 17-4-22 16:54 |只看該作者
本帖最後由 daigatse 於 17-4-22 17:19 編輯

今胎第二胎
BB Day15
一直試埋身都好抗拒
啜一兩下喊(真係一兩下)
現半放棄狀態 但每日都有一兩次嘗試
一啲進展都無
心諗 泵出嚟啦 大女都係咁泵姐(人奶6個月)
唉 不過我又想埋
母乳姑娘話唔好逼佢 每日試
身心俱疲
而家唯有睇開啲 休息夠再上路
希望滿月時有驚喜

有無泵媽可以鼓勵鼓勵一下


大宅

積分: 2154


29#
發表於 17-4-29 23:08 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-4-29 07:36
試下兩個鐘泵一次

醫院的母乳顧問建議每3小時泵一次,俾個胸休息下~


別墅

積分: 950


28#
發表於 17-4-29 14:57 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-4-29 11:02
我自己就跟住個女既食奶時間泵

我都系,時間跟到,不過量就差D,哈哈


複式洋房

積分: 338


27#
發表於 17-4-29 11:02 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-29 09:15
好(✪▽✪)

我自己就跟住個女既食奶時間泵


別墅

積分: 950


26#
發表於 17-4-29 09:15 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-4-29 07:36
試下兩個鐘泵一次

好(✪▽✪)


複式洋房

積分: 338


25#
發表於 17-4-29 07:36 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-29 07:18
媽媽可能天生乳腺條件好。我啱啱上奶已經塞塞得啦(emoji)

試下兩個鐘泵一次


別墅

積分: 950


24#
發表於 17-4-29 07:18 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-4-28 23:43
我好定時泵,一分鐘都唔遲得。我女6個月大淨係試過塞一次,因為個女介左夜奶以為自己都可以介所以無泵到先 ...

媽媽可能天生乳腺條件好。我啱啱上奶已經塞塞得啦(emoji)


複式洋房

積分: 338


23#
發表於 17-4-28 23:43 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-26 22:25
我都係BB啜得唔好,想不如泵出來餵佢算罷啦。不過全泵真係好容易塞奶,媽媽點解決塞奶問題呢?
...

我好定時泵,一分鐘都唔遲得。我女6個月大淨係試過塞一次,因為個女介左夜奶以為自己都可以介所以無泵到先塞。我反而見到好多埋身食一個月塞幾次


複式洋房

積分: 338


22#
發表於 17-4-28 23:39 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-22 16:54
今胎第二胎
BB Day15
一直試埋身都好抗拒

我都係ftm泵媽:mother:女女出世到宜家6個月都唔肯埋身而且長期厭奶,一啜到有奶就喊,搵母乳姑娘都搞唔掂,叫我泵出黎。
我覺得泵出黎勁方便、又可以一路喂奶一路泵、拖地煮飯洗碗抱b都可以一齊做,而且又快介夜奶又唔駛密密食又可以知佢食幾多
其實唔埋身都可以同bb好親密 我女好多時都係一路伏喺我心口用樽喂我又一路泵 其實咪一樣都係飲媽媽奶


別墅

積分: 542


21#
發表於 17-4-27 02:50 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-26 22:25
我都係BB啜得唔好,想不如泵出來餵佢算罷啦。不過全泵真係好容易塞奶,媽媽點解決塞奶問題呢?
...

我一路泵一路按
同埋飲粟米鬚水
你可以上網睇功效同點整
粟米鬚藥材舖有賣


別墅

積分: 950


20#
發表於 17-4-26 22:25 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-22 16:54
今胎第二胎
BB Day15
一直試埋身都好抗拒

我都係BB啜得唔好,想不如泵出來餵佢算罷啦。不過全泵真係好容易塞奶,媽媽點解決塞奶問題呢?


別墅

積分: 542


19#
發表於 17-4-26 19:38 |只看該作者
http://joysu777.pixnet.net/blog/post/86385574-如何減次擠奶%3f


別墅

積分: 844


18#
發表於 17-4-24 21:03 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-24 21:00
我見好多泵媽都話BB大大下就埋倒身
有啲一個月有啲三個月
我都係坐好個月先再上路(emoji)(emoji)

加油加油


別墅

積分: 542


17#
發表於 17-4-24 21:00 |只看該作者
JChee 發表於 17-4-24 20:55
我BB早產,初出世無力吸,好明白泵嘅痛苦,但開心share, 到了BB個半月,佢開始可以埋身餵了,吸嘅時間雖然 ...

我見好多泵媽都話BB大大下就埋倒身
有啲一個月有啲三個月
我都係坐好個月先再上路(emoji)(emoji)


別墅

積分: 844


16#
發表於 17-4-24 20:55 |只看該作者
我BB早產,初出世無力吸,好明白泵嘅痛苦,但開心share, 到了BB個半月,佢開始可以埋身餵了,吸嘅時間雖然唔長,因為吸啜要用好多力,BB好快攰,都係要泵,但起碼佢肯啜下,出外急起來都可以埋身。


大宅

積分: 2508


15#
發表於 17-4-24 12:11 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-24 12:08
你個B幾多個月先成功埋架?

本帖最後由 andre_mama 於 17-4-24 12:12 編輯

好似3個月左右, 因我係wm, 我都到返工先開始試返埋身, 因為已經少時間接觸bb, 唔想本末倒置將d時間去哂泵奶先決心要再試埋身

佢大個左, 吸啜力大左, 埋身易左就會享受埋身(我覺得)


別墅

積分: 542


14#
發表於 17-4-24 12:08 |只看該作者
andre_mama 發表於 17-4-24 12:04
餵左15個月, 由阿仔唔肯埋身到肯埋, 初初阿仔都係一拎埋身就算好似拎佢去劏咁, 有氣餒過, 全泵左一排, 再試 ...

你個B幾多個月先成功埋架?


大宅

積分: 2508


13#
發表於 17-4-24 12:04 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 andre_mama 於 17-4-24 12:05 編輯

餵左15個月, 由阿仔唔肯埋身到肯埋, 初初阿仔都係一拎埋身就算好似拎佢去劏咁, 有氣餒過, 全泵左一排, 再試埋身。趁佢啱啱起身俾佢埋身, 通常唔會點反抗。慢慢習慣左就ok。加油!


水晶宮

積分: 52654


12#
發表於 17-4-24 11:11 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-24 11:03
你諗住餵到幾大呀?
其實無論埋身或泵媽都有各自辛苦嘅地方
我都係諗住用個大家都舒服啲嘅方法
我既目標係先餵左六個月先大仔果時我係個窮媽, 24小時計先泵得200ml左右, 之後5個月左右時出trip壓力大到根本唔駛減奶已自動斷奶左, 所以原本今次細仔都無咩期望, 但出奇到做到全人奶媽
想睇下六個月後阿仔反應點先, 泵到咪再泵囉, 見到有d媽媽都泵到一歲或更多, 真心佩服。時間比想像中快過, 埋身又真係好sweet, 不過如果bb 大力d就痛死...個人覺得泵媽係舒服d但又麻煩d, 最少時間可以隔耐少少, 而且要返工既話根本無得揀。 大家加油


別墅

積分: 542


11#
發表於 17-4-24 11:03 |只看該作者
Chirley 發表於 17-4-24 10:53
我細仔已五個月大了, 初時佢都肯埋身, 慢慢就唔多制, 因為埋身啜點都無用奶樽咁易咁舒服飲到奶,之返我返工 ...

你諗住餵到幾大呀?
其實無論埋身或泵媽都有各自辛苦嘅地方
我都係諗住用個大家都舒服啲嘅方法

有時見佢食食下樽扭計甩嘴個心都怯一怯
埋身搏鬥就更加驚

已經唔記得第一胎全泵6個月係點做倒

而家妹妹都半個月大了 日日都過得好快

泵媽一齊加油(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo