自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 3840


1#
發表於 17-4-28 10:45 |只看該作者
謝謝,六才


男爵府

積分: 5587


30#
發表於 17-4-28 19:20 |只看該作者
葵興工廠大廈果邊有間詠春,唔知咩名,星期六下午見到好多著中國武術衫嘅小朋友


男爵府

積分: 6156


29#
發表於 17-4-28 18:20 |只看該作者
23april23 發表於 17-4-28 15:44
我仔都學緊中國武術,自從佢睇完少林足球就話要學,跟住同佢搵咗一間啱時間、地點,由K2學到依家P1,師傅唔 ...

請問邊區? 幾好喎,無天份唔收,大家唔駛浪費時間。我都有興趣帶我囝去試堂呀!


大宅

積分: 2957


28#
發表於 17-4-28 15:44 |只看該作者

回覆樓主:

我仔都學緊中國武術,自從佢睇完少林足球就話要學,跟住同佢搵咗一間啱時間、地點,由K2學到依家P1,師傅唔係每人去報名就比佢學,我仔個同學一齊去試堂,最後只係收咗我仔,師傅話佢同學未係時候,直接講係無天份。


珍珠宮

積分: 34310

MommyPanel勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 17-4-28 15:31 |只看該作者
我仔仔都係在附近屋村的體育館上堂, 上年9月(5歲3個月)開始學, 學得好開心呀~今個星期日去九龍公園比賽, 公眾人仕都去得參觀的, 可以黎睇睇岩唔岩自己小朋友先再去學.


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


26#
發表於 17-4-28 15:23 |只看該作者

回覆樓主:

香港武術聯會,係市政局有開班,平平地試左先


珍珠宮

積分: 32716


25#
發表於 17-4-28 15:08 |只看該作者
青康會自衛武術!妳可上網查詢下


男爵府

積分: 5178


24#
發表於 17-4-28 13:48 |只看該作者
直接上武術聯會睇, 好多資料. 另我女跟師父學太極三年了, 仍在學.


伯爵府

積分: 17596


23#
發表於 17-4-28 12:43 |只看該作者

回覆樓主:

康民辦的都是武術聯會開的,有散打同正宗考試的長拳南拳同兵器,可以試下。但時間多數放工後。


公爵府

積分: 27479

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


22#
發表於 17-4-28 12:24 |只看該作者
COE1205 發表於 17-4-28 12:21
康民處果類我唔知道好唔好,我無報過

本帖最後由 sunnymama2 於 17-4-28 12:25 編輯

可以pm我邊間嗎? 我指你仔仔學緊太子嗰間。

十分感謝!


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 17-4-28 12:21 |只看該作者
tutik 發表於 17-4-28 12:04
太子上堂係邊間,可以pm 資料、價錢比我嗎?有冇上過康民處果類,又好唔好呢?
...
康民處果類我唔知道好唔好,我無報過


大宅

積分: 3840


20#
發表於 17-4-28 12:14 |只看該作者
701003 發表於 17-4-28 12:05
康文處有武術推廣計劃,去各大政府康體場館揾下資料啦

謝謝,已找到,分享埋俾大家先

http://www.hkwushuu.com.hk/documents/20152016_comlesson02rll.pdf


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


19#
發表於 17-4-28 12:05 |只看該作者
pusda 發表於 17-4-28 11:54
thx, 我揾荃灣葵青區

康文處有武術推廣計劃,去各大政府康體場館揾下資料啦


公爵府

積分: 25634


18#
發表於 17-4-28 12:04 |只看該作者
COE1205 發表於 17-4-28 11:32
我仔5歲開始學,係沙田同太子上堂,而家一星期上2堂
太子上堂係邊間,可以pm 資料、價錢比我嗎?有冇上過康民處果類,又好唔好呢?


大宅

積分: 3840


17#
發表於 17-4-28 11:54 |只看該作者
momo06 發表於 17-4-28 11:46
觀塘

thx, 我揾荃灣葵青區


伯爵府

積分: 19819

2018復活節勳章 王國教室勳章


16#
發表於 17-4-28 11:46 |只看該作者
pusda 發表於 17-4-28 11:41
請問邊區?

觀塘


大宅

積分: 3840


15#
發表於 17-4-28 11:41 |只看該作者
momo06 發表於 17-4-28 11:38
我仔都系,我同佢系社區中心報左幾堂,睇下佢有無興趣繼續先算。

請問邊區?


伯爵府

積分: 19819

2018復活節勳章 王國教室勳章


14#
發表於 17-4-28 11:38 |只看該作者

回覆樓主:

我仔都系,我同佢系社區中心報左幾堂,睇下佢有無興趣繼續先算。


大宅

積分: 2659


13#
發表於 17-4-28 11:32 |只看該作者
可以Google 下周定宇.我c6之前比佢訓練過.佢有開小朋友班


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 17-4-28 11:32 |只看該作者
我仔5歲開始學,係沙田同太子上堂,而家一星期上2堂

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo