夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7034


1#
發表於 17-4-29 11:13 |只看該作者
每逢他去飲嘢,快就二三點返,慢的五六點,我會瞓先,但成日law law 孿瞓唔著,我唔係擔心他做咩衰嘢,總之係瞓唔得著,心掛掛咁,有無人教我點樣令自己放心瞓覺,他二星期一次左右,點諗令自己安樂瞓


男爵府

積分: 7034


30#
發表於 17-6-4 20:51 |只看該作者
momoakira 發表於 17-6-4 10:58
老公份工有時要overnight
隔離少左個人 係會唔自然 碌來碌去 煎魚 眼光光

我c6又係好大鼻寒,他開夜我又尤其好瞓哈哈


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 17-6-4 10:58 |只看該作者

回覆樓主:

老公份工有時要overnight
隔離少左個人 係會唔自然 碌來碌去 煎魚 眼光光

正常冇左拆天鼻寒聲應該會訓得更好先岩


男爵府

積分: 6900


28#
發表於 17-6-4 10:42 |只看該作者
我次次都會唔中意佢同frd飲野,唔系怕佢做錯事,系好討厭佢飲多左,半醉對身體唔好好


洋房

積分: 66


27#
發表於 17-6-3 23:39 |只看該作者
回覆 happylife1210 的帖子

我都係, 老公一星期有1-2晚夜返, 慣左唔等, 大家都無咁大壓力.


大宅

積分: 3414


26#
發表於 17-6-3 23:33 |只看該作者
可能我C6成日都要出trip我習慣咗
就算佢同朋友食飯夜咗我都會自己攬公仔瞓先


大宅

積分: 4174


25#
發表於 17-6-3 18:26 |只看該作者
我都係習慣咗,習慣佢攬住瞓。佢一夜返,我就成晚囉囉攣瞓唔到好辛苦


大宅

積分: 1065


24#
發表於 17-5-22 12:19 |只看該作者
maymaysheep 發表於 17-5-22 12:19
其實我都信,習慣左就唔會瞓唔到。男人迫我們練成的,不要改變他,不要阻止他,只可以改變自己
...

絕對認同,唔好去改變人,反而要改變自己,不斷進步!


男爵府

積分: 7034


23#
發表於 17-5-22 12:19 |只看該作者
michellelee7677 發表於 17-5-21 22:20
我以前都係咁,不過日子耐左之後開始冇咁敏感,唯有迫自己訓,或者煲劇囉,有陣時啲嘢都冇辦法!我老公連自 ...

其實我都信,習慣左就唔會瞓唔到。男人迫我們練成的,不要改變他,不要阻止他,只可以改變自己


大宅

積分: 1065


22#
發表於 17-5-21 22:20 |只看該作者
我以前都係咁,不過日子耐左之後開始冇咁敏感,唯有迫自己訓,或者煲劇囉,有陣時啲嘢都冇辦法!我老公連自己去邊都唔講....


複式洋房

積分: 231


21#
發表於 17-5-3 07:55 |只看該作者
慣左身邊有老公陪訓


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


20#
發表於 17-5-2 14:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7034


19#
發表於 17-5-2 14:34 |只看該作者
hunterml 發表於 17-5-2 10:35
佢去飲野? 你咪約埋朋友一齊去飲, 之後約埋一齊返屋企, 或者 ... 你自己返都可以. ...

我下次都決定用呢招(emoji)(emoji)


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


18#
發表於 17-5-2 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139681


17#
發表於 17-4-30 12:03 |只看該作者
佢已regularly 有尼个消遣/習慣,都5使等喇。


男爵府

積分: 7074


16#
發表於 17-4-30 12:02 |只看該作者
我老公係一星期一至二次出去食飯應酬,冇12點都唔返,我第二日又要返工,如果我瞓唔到真係會癲!所以我已習慣左自己瞓唔會等佢返,我仲同佢講你最好等我瞓左至返黎,唔好嘈住我!


禁止訪問

積分: 2496


15#
發表於 17-4-30 11:10 |只看該作者

回覆:maymaysheep 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51137


14#
發表於 17-4-30 09:57 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-4-30 09:42
所以我決定吾同佢一齊瞓,同女一齊瞓好過,只係瞓吾着時會call佢,但佢又e樣嗰樣

只係講,你越緊張, 佢 ...

放心,我同我老公算係感情好嘅~只係我覺得老公攬住訓比較舒服je~


子爵府

積分: 14204


13#
發表於 17-4-30 09:42 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-4-29 11:47
我都試過,慣左同老公一齊訓,所以有時老公夜番,或去左公幹,就會唔慣自己一個訓,而失眠~
...

所以我決定吾同佢一齊瞓,同女一齊瞓好過,只係瞓吾着時會call佢,但佢又e樣嗰樣

只係講,你越緊張, 佢越吾在乎

你要識得玩心理戰囉


男爵府

積分: 7034


12#
發表於 17-4-30 08:18 |只看該作者
tommy715 發表於 17-4-29 23:20
食粒安眠葯啦!

就快要用呢招了

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo