母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 950


1#
發表於 17-4-29 19:20 |只看該作者
仲未出月,屋企人先後感冒咳嗽,我都中左,都唔知係俾傳染定系自己凍親。而家喉嚨成日好痕,乾咳,好辛苦。咩食療都試過了,冇咩效果。如果去睇医生,系唔系就冇得餵奶啦(emoji)有冇人試過咳嗽睇医生?


洋房

積分: 68


4#
發表於 17-5-2 10:29 |只看該作者
搵個支持母乳既醫生呀


別墅

積分: 950


3#
發表於 17-4-30 00:35 |只看該作者
NYC55699 發表於 17-4-29 19:45
快啲睇醫生,同醫生講你餵人奶,咁就食藥餵奶都冇問題,頭一個月唔夠休息好易病,我初起冇睇醫生最後病左2 ...

多謝媽媽,我聽日啦啦聲去睇下先


複式洋房

積分: 445


2#
發表於 17-4-29 19:45 |只看該作者
woodyniu 發表於 17-4-29 19:20
仲未出月,屋企人先後感冒咳嗽,我都中左,都唔知係俾傳染定系自己凍親。而家喉嚨成日好痕,乾咳,好辛苦。 ...

快啲睇醫生,同醫生講你餵人奶,咁就食藥餵奶都冇問題,頭一個月唔夠休息好易病,我初起冇睇醫生最後病左2星期睇左2次醫生都未好晒,所以你快啲睇好佢,飲多啲水,好似流鼻水藥會少左奶,不過病好會正常返,記得飲多啲水呀


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo