夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   4


別墅

積分: 703


1#
發表於 17-4-29 21:38 |只看該作者
好灰,小朋友的確花左我地大部分精力,但我好清楚夫妻之間仍需要感情維繫,如果沒有了,家中幾熱鬧,小朋友都可愛也陶然。

試過結婚週年放低小朋出去行街食飯,結果傾計也只圍繞小朋友有關的事,其餘時間也静了。
連我放工打比佢都話我破壞了他寧靜。我講過又講過的,又忘記了,根本不上心,再講我又,又比佢話我呼喝佢……我覺得我們只係共同湊小朋友的partner……


複式洋房

積分: 315


27#
發表於 17-5-19 22:18 |只看該作者

回覆樓主:

結左婚真係好需要雙方嘅溝通。我同我老公就係好少溝通,連自己唔開心都唔會講,所以一嘈交就好大獲。


複式洋房

積分: 267


26#
發表於 17-5-18 20:58 |只看該作者
哎 結左婚點都要靠雙方維繫感情既 單方面維繫會感覺到好累 冇意思。有咩都要攞出來傾..


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


25#
發表於 17-5-18 19:51 |只看該作者
mikiki531 發表於 17-5-18 19:05
昨日同事搶1蚊機票成功買到,咁我米send d資料比我c6, send完完全0反應
...

去邊? 老公鐘意去邊度?


大宅

積分: 1178


24#
發表於 17-5-18 19:05 |只看該作者
siujanjan 發表於 17-5-11 19:54
去澳門我c6都會話唔抵,確實係貴嘅。咁安排到二人行嗎?我easter同老公去韓國4日,真係幾開心。
...

昨日同事搶1蚊機票成功買到,咁我米send d資料比我c6, send完完全0反應


大宅

積分: 4145


23#
發表於 17-5-12 23:42 |只看該作者
回覆 lingpigbb 的帖子

我都覺得我同老公是partner


大宅

積分: 1178


22#
發表於 17-5-12 19:02 |只看該作者
littlegirlng 發表於 17-5-12 08:49
我老公都會耐疚放下小朋友同我去旅,所以我地都有3年無2個人去旅行,我只係同朋友去,或同佢一家去,有一次 ...

如果雙方都同一想法,其實婚姻就可以細水長流行落去


大宅

積分: 2807


21#
發表於 17-5-12 09:00 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wingwing2009 於 17-5-12 09:01 編輯

我覺得有左小朋友後反而可以維持佊此既心靈維繫,不要覺得有左小朋友後被冷落,只係大家都將個focus 去左小朋友度啫。

我地仲會出街拖手,每日會抽時間一齊食早餐,每日工作時間3個電話式溝通(由拍拖開始呢個習慣)只係現代科技發達,各自玩手機既時間確實多左既。

(我跟老公結婚20年了,連相識拍拖30年。)


大宅

積分: 4597


20#
發表於 17-5-12 08:49 |只看該作者

回覆樓主:

我老公都會耐疚放下小朋友同我去旅,所以我地都有3年無2個人去旅行,我只係同朋友去,或同佢一家去,有一次我99還問我點解只同朋友去旅行,唔同老公去,覺唔覺得唔健康,我答佢係你個仔唔同我去。

夫妻相處真係大學問,細水長流既感情真係好悶,要求對方有咩咩,最終只會放望,改變自己不要有拍拖既要求,比較實際,男人總係大細路,要人錫同氹,但女人何嘗唔係,又家務又小朋友,邊還有心機氹呢個大細路。


公爵府

積分: 28399


19#
發表於 17-5-11 22:18 |只看該作者

回覆樓主:

我老公係好抗拒同我2人世界,佢會內疚掉低小朋友,即使屋企人開到聲幫我地湊,佢都會n個藉口唔同我出去
佢會同朋友去旅行,佢亦歡迎我搵朋友去旅行,放假日子會一家出遊,但同我2個人就連睇場戲佢都覺無聊


禁止訪問

積分: 790


18#
發表於 17-5-11 22:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2244


17#
發表於 17-5-11 21:59 |只看該作者
如果可以請到假星期日至四 Grand Hyatt package 都幾抵 $2500(2人)
包一晚房, 夜晚buffet, 2份早餐送上房, 來回船飛。専業旅運


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


16#
發表於 17-5-11 19:54 |只看該作者
mikiki531 發表於 17-5-11 17:55
認同。好難好似以前岩岩識時咁有活力,每天早出晚歸地工作,為家庭轉轉轉已經夠累人了,回家當然只想休息, 一 ...

去澳門我c6都會話唔抵,確實係貴嘅。咁安排到二人行嗎?我easter同老公去韓國4日,真係幾開心。


大宅

積分: 1178


15#
發表於 17-5-11 17:55 |只看該作者
cedarcone 發表於 17-4-30 07:05
生小朋友不是影響感情轉淡主要因素 ,
無論有沒有小朋友,感情也會正常轉淡的。
認同。好難好似以前岩岩識時咁有活力,每天早出晚歸地工作,為家庭轉轉轉已經夠累人了,回家當然只想休息, 一齊時已經知對方是悶人一名,對住電腦多過對住自己
不會主動說去那兒玩,行街?我有我選衣服,他有他打喊路,
睇戲? 睇完後傾兩句感想就完,食飯?永遠食個幾間或回家食!


曾經一段時間他有他打機,我有我看電視,過了好幾年,生活依舊,我有為此不開心,只好自己找興趣分散自己的苦悶,直至有了小朋友後,我生活平淡變成忙碌,是因為有了小朋友,活題多了,宜家有了精神寄托,

從來沒要求對方搞甚麼新意,接受了對方沒驚喜,咁多年巳接受了平淡,改變了自己思想,現在被投訴我不理他!


前個月我同他及屋企人小朋友去旅行, 他說很辛苦,不開心,叫我下次不要帶小朋友去,還說我去旅行也要跟家人去, 他曾說想兩人旅行,我話去澳門,他說貴, 不去看任何旅行資料, 不主動計劃, 只說不做!
我家人PLAN 好行程,機票酒店BOOK 埋, 錢也幫我對埋, 我喜歡跟她們旅行,買野都買得開心,又不用煩腦, 現在倒過來怪我, 話我不上心, 因為他想去2人世界的旅行??




現左成日開口埋口话我不愛他, 還自己不停地想大家已經不存在愛, 現在好像把所有錯推在我身上,我只覺得他不成熟




大宅

積分: 4224


14#
發表於 17-5-2 11:56 |只看該作者
lingpigbb 發表於 17-4-29 21:38
好灰,小朋友的確花左我地大部分精力,但我好清楚夫妻之間仍需要感情維繫,如果沒有了,家中幾熱鬧,小朋友 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-2 12:00 編輯

其實我好認同小朋友唔係夫妻變淡原因,佢極其量只係催化劑,小朋友將一直以來的相處問題放大,無得再視而不見。

原因(相處問題)和催化劑(小朋友)分別係邊?如果你讀過化學就明。只有原因,你最後相處都會有問題,但變化速度慢,有些人可視而不見。無相處問題,你有催化劑,點都唔會造成相處問題。但,點解好多人生完成日都會有問題?其實問題一直都有,再加埋小朋友呢個強力催化劑,日積月累既問題就一次過爆晒出黎。

講左咁耐,我都係想講,好好傾下點搞好夫妻關係,對湊小朋友事務,無論男女,都要主動做,唔好等人叫,因為父母角色同樣重要,你要人叫先做就死得。尤其男人,成日要人提先做,係咁覺得自己無錯,消耗女人的愛和耐性,到個女人死心,你就知味道,女人死心就做晒準備,救都無得救。現今女人唔係只會因第三者問題離婚,佢唔係你老母果代,佢只要覺得有老公等於無老公就已係足夠離婚的理由。


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


13#
發表於 17-5-2 10:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1740


12#
發表於 17-5-2 03:06 |只看該作者
本帖最後由 masaki126 於 17-5-2 03:07 編輯

其實男人..婚前婚後都係唔同...因為已經步入左第2個階段...頭幾年可能都仲好少少..好多3-4年後就變成習慣..變成感情..
婚後好多都唔會好似以前拍拖咁...又就你.又哄你..因為已經無咁既必要(你都嫁左比佢lo),但女人又好想保留以前既浪漫呀..激情呀....咁就出現左問題啦...因為男人10個有9個都係怕煩既..

拍拖時就係佢哄你..留住你..結婚後就變左係你要去搵d方法去留住你地既關係.

其實有小朋友..大家話題變左大部份係講小朋友都係好正常呀..總好過有d無小朋友既..直情得say hi say bye..就算一齊食飯都無咩野講,打手機.

唔好咁灰住...夫妻相處係一門學問...依家太多人動不動就叫離婚..結果之後可能一個比一個衰....(好既一早都比人mark左)

正面d..努力呀...或者去個旅行都可以增進感情.


別墅

積分: 703


11#
發表於 17-5-1 08:23 |只看該作者
brianhinhin1206 發表於 17-5-1 03:48
共同興趣好重要架

我地以前都-薺跑步,四圈去食野影相……依家返工,揍2件,有時間都瞓……


民房

積分: 24


10#
發表於 17-5-1 03:48 |只看該作者
共同興趣好重要架


子爵府

積分: 11389


9#
發表於 17-5-1 01:42 |只看該作者
Same here

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo