夫婦情感

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   1


大宅

積分: 2273


1#
發表於 17-4-30 15:19 |只看該作者
我係全職媽媽,我老公一個月都有1個禮拜一10日0T,我一個人喺屋企又照顧10個月大BB又去買餸及做晒家頭細務
老公就12點幾先返嚟玩陣電話瞓,佢月入$2萬6一3萬
屋租$7500,BB奶粉尿片,晚餐買外賣都係佢負責~錢從來5過我手,(佢0T咁我自己搞掂),我要買嘢係用自己的錢的
但老公成日話無錢要我交咗租同交電水煤費先遲D比返,間中又問我借幾仟,一家去旅行又係我出住錢先,同阿B買保險又係我出住先分期還但時還時5還,我覺得好煩,同佢講佢話5洗還比妳㗎?睇幾時還曬啫⋯⋯
比你哋會點做呢?


大宅

積分: 2273


202#
發表於 17-5-23 00:24 |只看該作者
curtis001 發表於 17-5-23 00:02
因為佢覺得妳用緊佢既錢嘛...先搞清楚咩係屋企錢咩係自己錢先囉
真係5知點同佢講囉,佢性格係好自我,無人可以話佢的


大宅

積分: 2273


201#
發表於 17-5-23 00:16 |只看該作者
2012929 發表於 17-5-20 07:33
樓主。。。只怪我地嫁錯人。我老公都係除左買奶粉,bb所有野都係我出哂錢,我安排。重要同佢屋企人住寄人籬 ...
係咪你哋住喺6299度你C6比咗家用你99所以5比你呢?同99一齊住真係一個學文


大宅

積分: 2273


200#
發表於 17-5-23 00:11 |只看該作者
Joean0116 發表於 17-5-20 03:50
我已經選擇左走囉,佢無返工,每個月準時問我拎錢還錢,仲怪我掛住返工
...
你C6都係極品嚟喎


複式洋房

積分: 164


199#
發表於 17-5-23 00:02 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-22 23:39
我從來都5會問佢D錢點用但我買件衫佢又會話我咁有錢,已經成日喺屋企湊BB 無乜時間買嘢㗎啦 ...

因為佢覺得妳用緊佢既錢嘛...先搞清楚咩係屋企錢咩係自己錢先囉


大宅

積分: 2273


198#
發表於 17-5-22 23:39 |只看該作者
curtis001 發表於 17-5-19 16:16
要有私已架...但最好係大家都要了解大家的岡位囉,老公係「為左屋企」去搵錢唔係「為左自己」去搵囉...定 ...
我從來都5會問佢D錢點用但我買件衫佢又會話我咁有錢,已經成日喺屋企湊BB 無乜時間買嘢㗎啦


大宅

積分: 2273


197#
發表於 17-5-22 23:36 |只看該作者
BREADWING 發表於 17-5-19 16:00
冇錯,冇家用仲要問你借,你又冇做野唔通識生錢咩,呢方面要同佢傾下加上唔好比佢知你有幾多儲蓄
...
傾親都變嘈交收場


大宅

積分: 2273


196#
發表於 17-5-22 23:34 |只看該作者
curtis001 發表於 17-5-19 09:22
全職媽媽點都要拎返份家用喎...
拎5到呀


大宅

積分: 2318


195#
發表於 17-5-20 07:33 |只看該作者

回覆樓主:

樓主。。。只怪我地嫁錯人。我老公都係除左買奶粉,bb所有野都係我出哂錢,我安排。重要同佢屋企人住寄人籬下,心灰但無能力改變。


民房

積分: 12


194#
發表於 17-5-20 03:50 |只看該作者
我已經選擇左走囉,佢無返工,每個月準時問我拎錢還錢,仲怪我掛住返工


複式洋房

積分: 164


193#
發表於 17-5-19 16:16 |只看該作者
BREADWING 發表於 17-5-19 16:00
冇錯,冇家用仲要問你借,你又冇做野唔通識生錢咩,呢方面要同佢傾下加上唔好比佢知你有幾多儲蓄
...

要有私已架...但最好係大家都要了解大家的岡位囉,老公係「為左屋企」去搵錢唔係「為左自己」去搵囉...定好財政的分配,好似家用係幾多包啲乜,小朋友使費就應該另計或實報實銷(使之前商量左先),家用係太太既就唔好多問, 調返轉佢俾左出黎之後剩低佢點使又唔好多問...大家有返啲自由


珍珠宮

積分: 35654


192#
發表於 17-5-19 16:00 |只看該作者
curtis001 發表於 17-5-19 09:22
全職媽媽點都要拎返份家用喎...

冇錯,冇家用仲要問你借,你又冇做野唔通識生錢咩,呢方面要同佢傾下加上唔好比佢知你有幾多儲蓄


複式洋房

積分: 164


191#
發表於 17-5-19 09:22 |只看該作者
全職媽媽點都要拎返份家用喎...


大宅

積分: 2273


190#
發表於 17-5-4 17:58 |只看該作者
Esther_531 發表於 17-5-4 16:34
痴線,一定要佢比家用,揾甘多點會無錢!!交哂其他野都係一萬左右,佢自己要用萬幾兩萬??!!而家已經吾 ...
我被佢激到就痴線㗎喇


大宅

積分: 2273


189#
發表於 17-5-4 17:57 |只看該作者
macy25ay 發表於 17-5-4 16:25
你老公真係過分啵,如果要老婆晤做野?
點解晤俾家用?
太奇怪
我都想知,同佢講我無收入比D錢我用~佢好灰氣咁講比囉~但當然最後無比啦


大宅

積分: 2273


188#
發表於 17-5-4 17:54 |只看該作者
choicheukyin 發表於 17-5-4 16:20
梗係,一齊做個有智慧既女人! 加油


男爵府

積分: 9856


187#
發表於 17-5-4 16:34 |只看該作者

回覆樓主:

痴線,一定要佢比家用,揾甘多點會無錢!!交哂其他野都係一萬左右,佢自己要用萬幾兩萬??!!而家已經吾比,個仔大返學點呀,大把錢要使!!!


洋房

積分: 37


186#
發表於 17-5-4 16:25 |只看該作者
你老公真係過分啵,如果要老婆晤做野?
點解晤俾家用?
太奇怪


大宅

積分: 4909


185#
發表於 17-5-4 16:20 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-4 10:35
真係做到佬學到佬,大家一齊加油

梗係,一齊做個有智慧既女人! 加油


大宅

積分: 4909


184#
發表於 17-5-4 16:20 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-4 10:35
真係做到佬學到佬,大家一齊加油

梗係,一齊做個有智慧既女人! 加油

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo