自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7266

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 17-5-2 07:33 |只看該作者
不是公眾假期,你地認為會好爆吗?想去,猶疑中!


子爵府

積分: 11135


12#
發表於 17-5-2 16:19 |只看該作者
唔一定紅日先多人,我以前都以為係,其實好多人會在長假期期間拎假。普通星期六可能仲少人d。

依家我去離島,盡量平日先會去。之前有次我同個返shift 的friend 在平日入長洲,就真係好正喇...可以輕鬆行下山散下步食下野咁!


男爵府

積分: 7266

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 17-5-2 16:09 |只看該作者

回覆樓主:

终於冇去到呀


男爵府

積分: 6883


10#
發表於 17-5-2 16:08 |只看該作者
我朋友住長洲,話假日唔會返去,好憎星期日假期之類


公爵府

積分: 25442

馬年勳章


9#
發表於 17-5-2 10:04 |只看該作者

回覆樓主:

唔好去, 一定好多人


子爵府

積分: 10330


8#
發表於 17-5-2 09:36 |只看該作者

回覆樓主:

今日唔係公假但好多同事拎埋今日假期,我估都多人


珍珠宮

積分: 47504

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 17-5-2 09:32 |只看該作者
本帖最後由 Lqueenie 於 17-5-2 09:32 編輯
ET19 發表於 17-5-2 08:13
我估會多,好多人放埋呢日。
有同事為左睇飄色bk左今晚渡假屋住返晚。
星期日本身都想去長洲,老公話帶個 ...

我星期日去左長洲, 去程係坐 10:30 慢船, 去係坐 5點船, 一定多人, 不過我見情況又唔係好混亂
只係張仔洞多人到要排隊入


洋房

積分: 68


6#
發表於 17-5-2 09:28 |只看該作者
應該都多呀


水晶宮

積分: 64415

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章


5#
發表於 17-5-2 08:55 |只看該作者

回覆樓主:

我星期日個日入去兩點幾船又ok喎,係多人但一去到就入錢上船,唔係排好長龍,出來六點又係,有特別船加開,上到去有好多位,好鬆動


男爵府

積分: 7266

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 17-5-2 08:39 |只看該作者

回覆樓主:

驚驚。。。如有J M去長洲中,请報料


珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


3#
發表於 17-5-2 08:29 |只看該作者
ET19 發表於 17-5-2 08:13
我估會多,好多人放埋呢日。
有同事為左睇飄色bk左今晚渡假屋住返晚。
星期日本身都想去長洲,老公話帶個 ...

星期日嗰日真的好誇。。。 南丫島,長洲好長龍


大宅

積分: 3849


2#
發表於 17-5-2 08:13 |只看該作者
agugi 發表於 17-5-2 07:33
不是公眾假期,你地認為會好爆吗?想去,猶疑中!

我估會多,好多人放埋呢日。
有同事為左睇飄色bk左今晚渡假屋住返晚。
星期日本身都想去長洲,老公話帶個仔去睇下座包山,點知去到碼頭,高速船條隊排到去7號碼頭,果時就11點,一路行行到離閘口50米左右開咪話加班船都走埋,下一班要12點。啲人一聽到即刻衝去慢船條隊,情況好混亂。睇錶見到先11點08分即刻走,好左未入閘。
南Y島條隊一樣,我在3號碼頭落巴士,已經見到條隊。
最後去左赤柱,都多人但可以接受,個仔都唔玩到太耐好快就無電回程一直瞓。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo