母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 75


1#
發表於 17-5-4 17:06 |只看該作者
仔仔就離6個月大。5個月左右開始餐餐差唔多只食5-7分鐘鬆口。迫佢都唔食。之前健康院話要有3-4條濕片。我宜家一日換4次好少有3-4片濕片。禁佢係唔係食唔飽。唔飽又唔肯食?


複式洋房

積分: 426


14#
發表於 17-7-3 07:56 |只看該作者
隨住bb越大,佢吸啜能力越好,所以佢可以用短d既時間食夠佢要既分量。
BB既吸啜力比電泵更強,如果你用電泵泵奶5-7分鐘都有好多奶出,咁埋身既分量一定更多(只要佢係認真啜)。

你放心啦,佢唔夠飽佢會繼續捉住你搵食ga la。


男爵府

積分: 9780


13#
發表於 17-7-2 20:59 |只看該作者
六個月大可開始食固同飲水


大宅

積分: 1711


12#
發表於 17-6-30 13:13 |只看該作者
littlepigstar 發表於 17-6-30 12:44
你如果泵出來,一邊有幾多奶呀?

頭2個月一邊有7-8安...


大宅

積分: 2998


11#
發表於 17-6-30 12:44 |只看該作者
day_bo 發表於 17-6-19 13:42
其實5-7分鐘認真大力啜一邊可以好飽,我囝性格心急饑不擇食,當年也是啜5-7分鐘就啜清,初初也有懷疑,於 ...

你如果泵出來,一邊有幾多奶呀?


大宅

積分: 1711


10#
發表於 17-6-19 13:42 |只看該作者
yoyo0513 發表於 17-5-4 17:06
仔仔就離6個月大。5個月左右開始餐餐差唔多只食5-7分鐘鬆口。迫佢都唔食。之前健康院話要有3-4條濕片。我宜 ...

其實5-7分鐘認真大力啜一邊可以好飽,我囝性格心急饑不擇食,當年也是啜5-7分鐘就啜清,初初也有懷疑,於是比埋另一邊佢食,佢照好急啜清(其實佢唔知飽),結果嘔唒一邊份量既奶出來。於是肯定佢啜唒一邊已好飽。頭半年他體重也超出生長線100%。


禁止訪問

積分: 16558


9#
發表於 17-6-17 13:34 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1710


8#
發表於 17-6-13 17:24 |只看該作者
試下掃風,同佢傾一陣計再餵
等佢落一落格先


別墅

積分: 576


7#
發表於 17-5-28 12:58 |只看該作者
我個都係甘!就來五個月,又唔哎肚餓!食一直就周圍八卦係咪嚴奶丫?


大宅

積分: 2393


6#
發表於 17-5-27 19:15 |只看該作者
你去健康院問母乳姑娘會俾片你feel 下,姑娘話三湯匙咁上下,我秤落手其實好輕下~


大宅

積分: 1710


5#
發表於 17-5-16 15:55 |只看該作者
yoyo0513 發表於 17-5-4 17:06
仔仔就離6個月大。5個月左右開始餐餐差唔多只食5-7分鐘鬆口。迫佢都唔食。之前健康院話要有3-4條濕片。我宜 ...
有無試過泵5分鐘睇下自己有幾多
甘大約知道有幾多奶量


大宅

積分: 2800


4#
發表於 17-5-5 07:26 |只看該作者
我女都差不多2個月,埋身都係5-7 mins, 當然條片有濕但如用樽餵就濕好多!我諗都要變全泵媽了


伯爵府

積分: 17369


3#
發表於 17-5-5 07:06 |只看該作者
我個囝2個月...多數都係食5分鐘停口..
之後訓到暈左....了佢都唔食..

可能出奶順, 食得快掛...
我咁諗囉....


複式洋房

積分: 125


2#
發表於 17-5-5 02:58 |只看該作者

回覆樓主:

我個4個月B仔都係食5分鐘就夠,有時停一陣再俾佢佢又食少少,但係咁就好多時會嘔奶。所以我都由佢停就唔再迫佢。

佢又係每日4條濕片左右。其實濕片嘅定義係咩呢?佢啲片係濕,但唔係好重手㗎!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo