夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14204


1#
發表於 17-5-7 02:04 |只看該作者
個個星期六都話帶貨返大陸,都吾知係真係假??


洋房

積分: 42


65#
發表於 17-6-13 13:49 |只看該作者
男人上大陸,上十個死十一個


洋房

積分: 39


64#
發表於 17-5-18 12:58 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-18 09:51
咩叫141

本帖最後由 Lonlee 於 17-5-18 13:01 編輯

叫雞丶援交網
還有...大6按摩全部大小場也有邪骨!所以上親去係好大引誘。


子爵府

積分: 14204


63#
發表於 17-5-18 09:51 |只看該作者
Lonlee 發表於 17-5-18 09:11
一定有野!只睇下係嫖定包小三,男人上得大陸通常走5甩,一唱KTV大把女陪唱玩。不過要玩...在HK也很方便, ...

咩叫141


洋房

積分: 39


62#
發表於 17-5-18 09:11 |只看該作者
一定有野!只睇下係嫖定包小三,男人上得大陸通常走5甩,一唱KTV大把女陪唱玩。不過要玩...在HK也很方便,有141。


子爵府

積分: 12107

牛年勳章


61#
發表於 17-5-17 15:29 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-7 10:27
我最憎同佢返大陸

本帖最後由 carcar0909 於 17-5-17 15:29 編輯

同佢一齊返有乜用


大宅

積分: 2743


60#
發表於 17-5-17 11:48 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-17 11:38
但係我check佢手機又冇咩異樣

一定del晒啦~不過呢段時間係好難捱架,你要加油呀!我自己都經歷過,我好明白...你keep住睇啦,我相信一定有野發現,一個人講大話,唔暪得好耐,努力呀


子爵府

積分: 14204


59#
發表於 17-5-17 11:38 |只看該作者
barbieric 發表於 17-5-17 11:03
最初我話離婚,後尾傾完比一次機會佢,因為我有2個小朋友,你而家點呀?

但係我check佢手機又冇咩異樣


子爵府

積分: 14204


58#
發表於 17-5-17 11:29 |只看該作者
barbieric 發表於 17-5-17 11:03
最初我話離婚,後尾傾完比一次機會佢,因為我有2個小朋友,你而家點呀?

佢又扮冇嘢囉
7/5過一次夜,吾知e個星期又吾會話送嘢返大陸?


大宅

積分: 2743


57#
發表於 17-5-17 11:03 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-17 10:55
咁你發現左點做?

最初我話離婚,後尾傾完比一次機會佢,因為我有2個小朋友,你而家點呀?


子爵府

積分: 14204


56#
發表於 17-5-17 10:55 |只看該作者
barbieric 發表於 17-5-17 09:38
我老公同你老公一樣呀,話幫大老細帶貨,星期五中午去,星期六下午1點前就返,維持左5個月到啦,都係一個月2次 ...

咁你發現左點做?


大宅

積分: 2743


55#
發表於 17-5-17 09:38 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-7 14:50
咁又吾係,一個月兩次到,第二日有時中午十二點返,有時三四點返

我老公同你老公一樣呀,話幫大老細帶貨,星期五中午去,星期六下午1點前就返,維持左5個月到啦,都係一個月2次,最後比我發現有小三,你要留意你老公多d啦


禁止訪問

積分: 2128


54#
發表於 17-5-9 12:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1117


53#
發表於 17-5-9 11:25 |只看該作者


公爵府

積分: 25092

開心吸收勳章


52#
發表於 17-5-9 11:23 |只看該作者
我大伯以逢星期六, 日夠話上大陸秘撈啦, 普通電工又吾係咩專材.長做長有, 到宜家都有廿年, 奶奶同大嫂信喎. 但佢週身卡數igiveup:


子爵府

積分: 12169


51#
發表於 17-5-8 23:06 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-8 14:39
有如果聽日係要返工,咪通常嗰晚會返黎,但聽日係星期日放假就通常過夜第二朝返
...

只要你跟他一次就知道他是否真的帶貨,住宿一晚絕對有下文,畢竟大家都唔係三歲孩童。當面問他為何個個周六都外宿?既然過夜,不如兩人一起乘機上大陸玩玩,看他反應你就會看到他是否有隱瞞。
mc <()>


大宅

積分: 2881


50#
發表於 17-5-8 19:22 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-5-8 17:58
本帖最後由 瑤瑤~ 於 17-5-8 17:58 編輯

佢話半夜搭車返香港貴,租賓館會平得過搭車?

說出重點來


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 17-5-8 17:58 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-8 12:32
問佢喺邊度瞓,佢話喺賓館到瞓

本帖最後由 瑤瑤~ 於 17-5-8 17:58 編輯

佢話半夜搭車返香港貴,租賓館會平得過搭車?
咪玩啦


子爵府

積分: 14204


48#
發表於 17-5-8 14:39 |只看該作者
hamsterma 發表於 17-5-8 14:25
有所懷疑,一般都係過夜?定當日來回

有如果聽日係要返工,咪通常嗰晚會返黎,但聽日係星期日放假就通常過夜第二朝返


伯爵府

積分: 19137


47#
發表於 17-5-8 14:25 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-7 02:04
個個星期六都話帶貨返大陸,都吾知係真係假??

有所懷疑,一般都係過夜?定當日來回

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo