母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2006


1#
發表於 17-5-7 15:48 |只看該作者
B 仔先岀世幾日順產,加上本人第一胎
第一日得0.2ml 人奶,第二三日直頭無奶到,岀左院飲左湯水先開始有奶,不過又未去到噴奶的情況,d人奶就好似係個乳頭冒汗咁。

想請教各位Jm 有無類似嘅情況分享,我應該幾時當d奶水去到幾多,或幾時開始用泵?

Thanks


大宅

積分: 1932


7#
發表於 17-5-13 09:08 |只看該作者
Ybusx 發表於 17-5-8 10:55
因為bb仲係醫院,埋唔到身,其實呢個時候係咪都可以用電泵?當奶量咁小

...

keep住密啲泵,我嗰陣都係咁,bb留院照燈,我自己出院先


禁止訪問

積分: 16558


6#
發表於 17-5-12 00:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52654


5#
發表於 17-5-9 17:29 |只看該作者
本帖最後由 Chirley 於 17-5-9 17:32 編輯

即約有幾多奶水時先開始用泵?! 呢個應該無特別要求吧?!
我第2日都係用手, 去到第3、4日 (仲係醫院時)已經用泵, 係埋身後再去泵,
因姑娘都係話埋身一邊好了, 唔好兩邊埋 (因會太多前奶啵),
咁我埋完一邊後就去counter 借泵機泵埋另一邊
我用手咪好似你咁講冒汗咁情況, 用泵機初時都係少, 但比用人手多,
慢慢去到第4、5日已泵到1安左右(兩邊計埋),
就算只有20ml我都照keep 後俾bb飲, 因唔知bb 佢埋身飲到幾多,佢飲到我都照俾...當出院後就梗係用泵啦, 懶


伯爵府

積分: 15108


4#
發表於 17-5-8 18:49 |只看該作者
Ybusx 發表於 17-5-8 10:55
因為bb仲係醫院,埋唔到身,其實呢個時候係咪都可以用電泵?當奶量咁小

...

咁如果 bb 唔係同你一齊,都要揼本啦冇計,加油呀~


大宅

積分: 2006


3#
發表於 17-5-8 10:55 |只看該作者
zaba 發表於 17-5-7 16:06
初起步階段其實可以全埋身,埋得多對上奶有幫助
要儲定冰奶返工就另計啦
...

因為bb仲係醫院,埋唔到身,其實呢個時候係咪都可以用電泵?當奶量咁小


伯爵府

積分: 15108


2#
發表於 17-5-7 16:06 |只看該作者
Ybusx 發表於 17-5-7 15:48
B 仔先岀世幾日順產,加上本人第一胎
第一日得0.2ml 人奶,第二三日直頭無奶到,岀左院飲左湯水先開始有奶 ...

初起步階段其實可以全埋身,埋得多對上奶有幫助
要儲定冰奶返工就另計啦

點評

minnng    發表於 17-5-8 00:27

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo