立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1720
複式洋房
積分: 116
fishfishyuyu123 發表於 17-5-9 15:50 Bb 2個月啦,我試過自己喂or 俾人喂,bb 一時時會有咁的情況出現,有時肯食,但到姐姐手,好多時都唔肯食 ...
Zitacoco 發表於 17-5-9 15:21 本帖最後由 Zitacoco 於 17-5-9 15:22 編輯 我Bb相反,習慣埋身
fishfishyuyu123 發表於 17-5-9 12:53 我已經係窮媽媽,依家半人奶,pump 出黎的人奶用樽仔喂,bb 又唔食,屋企姐姐成鬼日話bb 唔like mami milk. ...
發表回覆
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy