自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


1#
發表於 09-1-9 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16931


122#
發表於 09-1-12 10:09 |只看該作者
唔好怪我直, 我覺得有啲媽咪講說話真係好涼薄呀. 欣宜連死兩個至親本身就係一件慘事, 唔可能因為佢會承繼幾千萬遺產而令佢變得唔慘架喎. 莫非大家覺得只要有幾千萬在手, 就冇咗親人都冇咩所謂?

欣宜雖然做電視的表情係有啲誇脹, 但大家唔好忘記, 佢之前係做過舞台劇的, 做舞台刻就係要咁誇張的表情. 佢仲細, 仲咁 green, 跳入電視一時間未 tune 得啱, 我覺得都可以理解, 而且好多影帝影后做新人時都同佢差唔多水準啫. 我唔係成日睇套劇, 不過早排睇過, 相比起第一次睇佢做, 已經係冇咁誇張的了, 但仍有待改善.


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


121#
發表於 09-1-11 21:45 |只看該作者
原帖由 rainstarwater 於 09-1-9 23:38 發表
我冇睇,但我知佢好錫佢媽咪~~
其實佢都要面對好多野......好大壓力
我好唔鍾意d人,佢又唔係做左咩壞事,但有好多人好似心理變態咁成日針對佢
欣宜~~你要加油呀!! ...


絕對同意,啲報告話人一生面對最大嘅壓力
首位係親人離世,欣宜要喺短時間面對兩位
至親離世,真係唔好受,佢咁積極面對以後嘅
路,我地應該對佢正面支持,唔好係又針對,唔
係又投訴


子爵府

積分: 14246

好媽媽勳章


120#
發表於 09-1-11 20:28 |只看該作者
慘都有得比效 真係想講,有無攪錯 使唔使整個鬥慘比賽,證明佢係最慘

慘就係慘架啦,個人感覺黎,無關年齡大細,真係無得比較


男爵府

積分: 5696

好媽媽勳章 睛靈勳章


119#
發表於 09-1-11 00:43 |只看該作者
原帖由 EVA222 於 09-1-10 17:55 發表

我女大欣宜二年到,佢話有咁多錢又如何,孤零零,如果欣宜有得揀,相信會要阿媽.:(


其實我同欣宜同年...
比我選擇都會要媽媽...其他野都唔在''呼''了


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


118#
發表於 09-1-10 23:52 |只看該作者
真奇怪,「慘」都有得比較?!
咁你地個個死亞媽都唔準喊喇,
有亞媽睇到你大仲抱埋孫,
邊度慘得過四川地震既遺孤呀?


子爵府

積分: 10077

好媽媽勳章 醒目開學勳章


117#
發表於 09-1-10 23:44 |只看該作者
我剛上 tvb.com 睇完 一個細路女咋, 佢真係好堅強. 我覺得佢真係好鍾意呢一行. 加油呀.


禁止訪問

積分: 46216


116#
發表於 09-1-10 23:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4850


115#
發表於 09-1-10 22:57 |只看該作者
原帖由 健朗媽咪 於 09-1-10 21:02 發表


我又覺得唔可以咁講, 我都係廿幾歲亞媽就走咗, 亞媽病咗好耐, 佢走時我無喊, 唔係唔傷心, 係因為喊唔出, 我嗰時啱啱做咗媽媽, 有個好鍚我ga c6同可愛ga bb,係好幸福,但係媽媽走咗一樣都會好好好傷心, 只不過係有其 ...


完全同意, 雖然我媽媽仲健在, 但我有時都會想吓, 如果第時我媽媽唔嚮度, 我會點, 我淨係諗吓, 都會喊呀, 因為我同我媽咪個關係好 close 呀, 我對仔囡都係排第二, 三咋, 我媽咪先係排第一位呀....
見佢攞住肥肥個枕頭袋, 因為有佢媽咪嘅味, 我個囡都睇到眼濕濕, 走黎攬住我呀, 因為如果我返咗工, 佢放學返到屋企會走入我房, 聞吓我件睡衣架, 佢話好掛住我, 好想我快d返到屋企.....母女之情, 好難用言語去表達嘅, 我未生個囡時, 得個仔, 感受都無咁深, 但生咗個囡之後, 就深深體會到.....所以見到欣宜對佢媽咪嘅思念, 好心酸....
老實講, 我都知我父母會有少少錢將來會留俾我, 但我情願佢地長命百歲, 我都唔想要d錢......


侯爵府

積分: 21304

hashtag影視迷勳章


114#
發表於 09-1-10 22:57 |只看該作者
其實呢個節目只係比一個晌2008年痛失媽媽既女兒表達一下自己感受.. 失去至親總要一段好長時間平復.. 我都好鍾意睇肥姐做show.. 演戲..

我睇預告片已經眼濕濕.. 琴晚我係陪住欣宜流淚.. 妳要堅強活下去.. 用心做好每個工作!

努力!!

老餅會員上科林只求開心!


禁止訪問

積分: 73927


113#
發表於 09-1-10 22:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33669


112#
發表於 09-1-10 21:42 |只看該作者
大家觀點唔同,你話你岩,我話我岩,再講都冇意思,最成功係tvb、係欣宜,
利用一個節目去贏到一班人同情,令到有人講句欣宜我支持你!
TVB is the best


大宅

積分: 2168


111#
發表於 09-1-10 21:37 |只看該作者
原帖由 bkfans123 於 09-1-10 04:34 PM 發表


至親至親的都吾係度, 就算有幾多千萬身家..有幾多世叔伯照顧....有幾多個主角做都無用.
作狀...吾識做戲... 宜家所為的紅阿姐 (蛇小姐, 孤狸, 胡小姐.... 初出道 (甚至宜家), 又好識做戲咩 ????????) ...


意同!!!
依晴Hillary, 依韻Eleanor


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


110#
發表於 09-1-10 21:28 |只看該作者
原帖由 健朗媽咪 於 09-1-10 21:02 發表


我又覺得唔可以咁講, 我都係廿幾歲亞媽就走咗, 亞媽病咗好耐, 佢走時我無喊, 唔係唔傷心, 係因為喊唔出, 我嗰時啱啱做咗媽媽, 有個好鍚我ga c6同可愛ga bb,係好幸福,但係媽媽走咗一樣都會好好好傷心, 只不過係有其 ...

好同意!!!!我都係廿幾歲喪母 失去媽媽ge感覺真係好難受 已經十一年啦,都好掛住佢


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


109#
發表於 09-1-10 21:19 |只看該作者
支持欣宜,唱歌好好听


侯爵府

積分: 23586

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


108#
發表於 09-1-10 21:04 |只看該作者
佢攞媽咪果枕頭袋出黎時 , 我喊到豬頭咁
欣兒你要加油呀


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


107#
發表於 09-1-10 21:02 |只看該作者
原帖由 -bella- 於 09-1-10 18:10 發表

有更多人失去媽媽但係冇人幫,冇錢,相比之下你話邊個快樂d?
其實大家局外人,唔會真正知欣宜既言念法,
佢所講既野係咪有人寫俾佢,定係正感受,冇人可以肯定,除非係有份參與既人,我只係想講,佢係俾好多人幸運,慘佢都唔算係,我都係同 ...


我又覺得唔可以咁講, 我都係廿幾歲亞媽就走咗, 亞媽病咗好耐, 佢走時我無喊, 唔係唔傷心, 係因為喊唔出, 我嗰時啱啱做咗媽媽, 有個好鍚我ga c6同可愛ga bb,係好幸福,但係媽媽走咗一樣都會好好好傷心, 只不過係有其他人係身邊會快d企返起身, 但係有時都會好掛住好掛住佢, 呢d係連身邊ga c6都唔會明, 因為佢父母都健在

失去親人ga感受有幾難受, 係要當時人先會感受至深, 有時d野係唔可以物質去衡量, 没有你....贏了世界又如何....就算有幾大好前程, 幾多錢都買唔返同你相依唯命廿年嗰個人啦

同埋我覺得而家唔係比賽, 唔通要最慘嗰個先可以值得同情!先可以講自己ga感受, 唔係最慘嗰d,就行埋一邊仲要比人講埋d風涼話, 比人數佢有乜有乜, 算好幸福.......真係


男爵府

積分: 7228


106#
發表於 09-1-10 19:43 |只看該作者
原來妳先生都有咁既經歷, 我認同一世勞碌都無咁既財富.


原帖由 -bella- 於 09-1-10 18:48 發表

我明白你講咩,但係佢婆婆,媽媽既死唔係突然發生,臨死都為佢謀後路,等佢可以再順利d,講真佢唔好大洗唔貼仔有3千幾萬可以洗好耐好耐,有大多數人,一世勞碌都冇咁既財富,有冇睇頭先Atv news,果個嬸嬸講既野岩架,我覺得個嬸嬸俾起 ...


子爵府

積分: 13973

2025中秋節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


105#
發表於 09-1-10 19:09 |只看該作者
原帖由 701003 於 09-1-9 03:59 發表
只不過係一個小女孩啫,有D人對佢ge批評太苛刻啦



係~~~好有同感~~~
一家人,最緊要開心,快樂~~~老公,收入大增~~~


男爵府

積分: 7289


104#
發表於 09-1-10 19:04 |只看該作者
我就咁聽返朋友講已經喊左出黎
我真係唔係幾敢睇~
怕自己喊到收唔到聲!
不過佢事實上係一個好乖好孝順既女兒
無論佢演技好與壞都只係佢事業上既成就
從來無質疑過佢同肥姐之間既感情
只係,當一個仲咁細既女仔,
親口講出黎,實在令人心痛!

我真係戥佢好無助!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo