原帖由 健朗媽咪 於 09-1-10 21:02 發表
我又覺得唔可以咁講, 我都係廿幾歲亞媽就走咗, 亞媽病咗好耐, 佢走時我無喊, 唔係唔傷心, 係因為喊唔出, 我嗰時啱啱做咗媽媽, 有個好鍚我ga c6同可愛ga bb,係好幸福,但係媽媽走咗一樣都會好好好傷心, 只不過係有其 ...
原帖由 -bella- 於 09-1-10 18:10 發表
有更多人失去媽媽但係冇人幫,冇錢,相比之下你話邊個快樂d?
其實大家局外人,唔會真正知欣宜既言念法,
佢所講既野係咪有人寫俾佢,定係正感受,冇人可以肯定,除非係有份參與既人,我只係想講,佢係俾好多人幸運,慘佢都唔算係,我都係同 ...