夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 936


1#
發表於 17-5-10 23:21 |只看該作者
我生左Bb仲係娘家坐緊月。來緊會同C6搬新屋。因為我係新手媽媽,我想我媽第日過來幫手照顧Bb同煲下野比我飲,保持奶量同補下身。但每日咁出來山長水遠我媽會幫得我好辛苦。我有提議過佢地租近D我地,佢地實願意幫佢個女我㗎。不過C6唔鍾意。佢話搬近左有壓力。但我已經同啊媽講明我地到時都會有自己空間。同埋我自己細個嗰時係婆婆秋㗎,我爸都apprexiate. 我唔明點解C6唔識appreciate反而會唔鍾意,佢唔驚我辛苦㗎?我已經有媽媽手啦。另外佢地大家都看大家唔順眼。C6比佢爸縱慣,成個少爺仔咁。有時我都覺得佢覺得自己家有D錢就講句嘢都大聲D嗰隻。對我啊媽都會黑面同無禮貌。但我從來唔會對佢爸嗎咁樣因為我會愛屋及烏。我夾係中間應該點?


男爵府

積分: 6731


83#
發表於 17-6-15 23:45 |只看該作者
我又唔覺得你夾起中間,因為你老公擺明係上把你係下把,佢話事


水晶宮

積分: 50566


82#
發表於 17-6-15 10:12 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-6-15 07:46
Update 返大家。本身99話都會幫下手結果幫左一兩次。感覺係玩孫。有時應承左上來又突然宿沙。。宿沙咪我媽 ...

errrrrr, 我真心唔明屋企有 bb 點解唔可以去買餸煮飯。。。。街市遠到要搭一粒鐘車?


子爵府

積分: 13026


81#
發表於 17-6-15 08:28 |只看該作者
回覆 Magic_mirrorz 的帖子

有個照應梗係好,宜家攞到個平衡就幾好啦
不過都要睇緊D,要兼顧兩邊的感受,唔係的話,你地兩公婆會越走越遠,攪到個老公唔想回家就麻煩


別墅

積分: 936


80#
發表於 17-6-15 07:46 |只看該作者
本帖最後由 Magic_mirrorz 於 17-6-15 07:47 編輯

Update 返大家。本身99話都會幫下手結果幫左一兩次。感覺係玩孫。有時應承左上來又突然宿沙。。宿沙咪我媽過來囉。遠真係難。媽係我需要時幫,就算唔上來都特燈燉湯過來比我補身。遠點做到?我同BB係屋企,根本行唔開去買送,買送亦太重。所以每日媽幫手買,準備好,煮埋然後速逃回家。搬左一段時間媽都無同我地食過一餐飯。反而就同6299食過幾餐添啦。如果無人幫C6放工同我連淡飯都無。99仲叫我媽買送買生果上來比C6。唔重㗎咩。。如果唔近你話點做到啊。C6 而家都會 appreciate 啦。同家人近D多個照應有可不可


別墅

積分: 936


79#
發表於 17-6-15 07:38 |只看該作者
bebeyi 發表於 17-5-17 13:21
樓主你好自私囉
你係婆婆湊大,唔等於你個小朋友要婆婆湊,你咁有本事咪自己train 工人,點解老人家要幫你 ...
無義務㗎,不過佢地好想幫手因為疼錫我。而且佢地D時間係咁樣分配先開心D。有人唔願幫有人好愛幫。每個父母都有分別㗎。


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


78#
發表於 17-5-20 16:27 |只看該作者
換我老公堅持要我99黎湊
我會叫佢番去搵佢媽食奶 戒奶先番黎
成家做媽媽爸爸了 要學習長大
個家唔係一個人 要尊重大家意見 而唔係獨行俠咁


珍珠宮

積分: 31496


77#
發表於 17-5-20 13:31 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-15 13:49
大家調轉灑來講。我係留係屋企嗰個。選擇媽幫手好正常。老公返家媽咪走囉。 ...

本帖最後由 Lovelovebear 於 17-5-20 13:31 編輯

呢方面我buy你,你係留喺屋企果個當然會想揀返自己媽咪啦,唔通揀99咩
不過我又明白你老公心態嘅


珍珠宮

積分: 31496


76#
發表於 17-5-20 13:29 |只看該作者

回覆樓主:

其實你嘅諗法無問題(住近d方便幫手),但如果老公唔中意就唔會勉強,免得將來其中一方頂唔順爆,你到時就真係兩邊只能揀一邊了


翡翠宮

積分: 79226


75#
發表於 17-5-17 15:05 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-16 10:31
男人係咁啊媽啊媽係好麻煩。如果女人提啊媽,都正常D啊

係你自己覺得正常
我就覺得你好吾正常


子爵府

積分: 10261


74#
發表於 17-5-17 13:21 |只看該作者
樓主你好自私囉
你係婆婆湊大,唔等於你個小朋友要婆婆湊,你咁有本事咪自己train 工人,點解老人家要幫你湊呀?佢冇義務同你湊架!

無端端要租間屋唔係講玩,一闊三大不特止、漏水投訴有排煩

冇人想多個「外人」喺屋企,呢點你將心比己就會明


大宅

積分: 3577


73#
發表於 17-5-17 02:17 |只看該作者
你緊係覺得你媽好,就等於D老公覺得自己阿媽一定無錯一樣


子爵府

積分: 12846

虎到金來勳章


72#
發表於 17-5-16 17:52 |只看該作者
其實樓主老公係屋企既話佢媽媽唔係度有咩問題, 唔會見到面喎, 點會冇私人空間? 多個人幫下手我唔覺得有咩問題。調返轉99只係對住C6唔駛我對住既話我都冇問題架


子爵府

積分: 13026


71#
發表於 17-5-16 10:50 |只看該作者
回覆 Magic_mirrorz 的帖子

其實好多人都提過,唔鍾意奶奶住得好近,並可以自出自入,就算是返工時間上來都唔喜歡。
宜家你老公有同樣的關注,可否遷就下?你老公其他方面對你好嗎?是否要因為呢個問題,長遠造成再大的問題(你老公對你阿媽更加不喜歡或兩公婆關係變差)。

有工人,其實容易解決,運作暢順後,你媽媽間唔中先上去都可以啦...


別墅

積分: 936


70#
發表於 17-5-16 10:31 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 17-5-13 18:28
好似我契妹老公...下下都阿媽阿媽阿媽阿媽....真係......好難頂
男人係咁啊媽啊媽係好麻煩。如果女人提啊媽,都正常D啊


別墅

積分: 936


69#
發表於 17-5-16 10:27 |只看該作者
柴犬公主 發表於 17-5-15 22:02
立場調番轉...你C6湊仔...佢要求99入黎幫手好正常JA
你接唔接受到先...
你收工番黎...你99就走
如果C6揍,想99幫手好正常啊,唔通我啊媽幫啊?你覺得有問題?


別墅

積分: 854

畀面勳章


68#
發表於 17-5-15 22:02 |只看該作者
立場調番轉...你C6湊仔...佢要求99入黎幫手好正常JA
你接唔接受到先...
你收工番黎...你99就走
你99都係入黎幫手入你間房拖下地執下屋
用你屋企既廚房整野食比BB同你C6食


其實都好多人分享結果係壞既多過好
樓主都係想咁做咪咁做
可能你係例外果個~


別墅

積分: 936


67#
發表於 17-5-15 13:49 |只看該作者
大家調轉灑來講。我係留係屋企嗰個。選擇媽幫手好正常。老公返家媽咪走囉。


珍珠宮

積分: 49704


66#
發表於 17-5-13 18:28 |只看該作者
ninachu 發表於 17-5-13 18:27
無錯

好似我契妹老公...下下都阿媽阿媽阿媽阿媽....真係......好難頂


侯爵府

積分: 24127


65#
發表於 17-5-13 18:27 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 17-5-13 18:23
如果我99住得近我?仲成日上黎?我c6係媽媽的寶?
唔洗講野!離婚!對不起,真係唔適合我!
我拎左成日身分 ...

無錯

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo