自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   38


大宅

積分: 2926


1#
發表於 17-5-11 23:02 |只看該作者
有無意見,大家交流吓,好似比較小有人提及,Thank you!


男爵府

積分: 9041


134#
發表於 17-8-24 07:39 |只看該作者
Pooh529 發表於 17-8-24 03:01
我有一次,6隻康寧大碟,4康寧細碟,5康寧兜,8隻飯碗,豉油碟2隻,湯殼,鑊鏟,8隻湯匙茶匙,10幾對筷子 ...

煎pan同煲最用位,唔洗佢地應該可以洗好多碗碟,實夠用。


水晶宮

積分: 63262


133#
發表於 17-8-24 05:34 |只看該作者
yk8ky 發表於 17-8-24 03:27
買座地,是否買左,先做㕑櫃

我係比左洗碗機個size裝修師傅,再話佢知我想擺喺邊,叫佢預留位置,先再買機,因為我全屋裝修一定多塵,唔想新買部機吸晒塵


公爵府

積分: 29932


132#
發表於 17-8-24 03:27 |只看該作者
ivy14 發表於 17-5-11 23:43
我用西門子座地架...用左成5年啦
買座地,是否買左,先做㕑櫃


子爵府

積分: 11523


131#
發表於 17-8-24 03:01 |只看該作者
vvevv 發表於 17-8-23 22:00
我用座台暫時最多可以放一個煮面煲加一個煎pan,加4個碗,4隻碟,加其他筷子湯匙等。
...

我有一次,6隻康寧大碟,4康寧細碟,5康寧兜,8隻飯碗,豉油碟2隻,湯殼,鑊鏟,8隻湯匙茶匙,10幾對筷子,煲蓋一大一小

我好多時儲埋早午晚三餐碗碟一機過洗,尤其是暑假煮兩餐最基本


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


130#
發表於 17-8-24 01:25 |只看該作者
vvevv 發表於 17-8-23 23:15
我好似無呢個mode, 最快得29分鐘同1:30分。

唔會無嫁,先扭去auto制,會出2:xx既時間(忘記兩小時幾多分)再按右邊細既制speed 就會減時間到1:19,再禁開始


男爵府

積分: 9041


129#
發表於 17-8-23 23:15 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-8-23 22:56
1小時19分

我好似無呢個mode, 最快得29分鐘同1:30分。


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


128#
發表於 17-8-23 22:56 |只看該作者
vvevv 發表於 17-8-23 22:45
要洗幾耐嫁?

1小時19分


男爵府

積分: 9041


127#
發表於 17-8-23 22:45 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-8-23 22:23
Auto45-65 +varo speed

要洗幾耐嫁?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


126#
發表於 17-8-23 22:26 |只看該作者
我都試過一次頂住彈唔到粉盒既,果次係塞到好滿,關門時係頂住左,我夾硬用力關門,見關到門咪照開機洗,但洗完先發現個盒開到但粒粉仲係入面,就知如果關門頂住就要將粉盒附近既煲、碟放入dd,但真係得果次塞太滿彈唔到粒粉出黎,之後都無試過了


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


125#
發表於 17-8-23 22:23 |只看該作者
vvevv 發表於 17-8-23 22:07
你用邊個mode洗?

Auto45-65 +varo speed


男爵府

積分: 9041


124#
發表於 17-8-23 22:07 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-8-23 22:03
無問題呀

你用邊個mode洗?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


123#
發表於 17-8-23 22:03 |只看該作者
vvevv 發表於 17-8-23 21:58
個碗咁頂住粉口位無問題嗎?我而家專登留位係果個位俾粉出。

無問題呀


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


122#
發表於 17-8-23 22:02 |只看該作者
sylsylwen2007 發表於 17-8-23 21:07
這是西門子座檯機嗎?可以放咁多碗碟?是的話,我馬上買

係呀,座台果隻


男爵府

積分: 9041


121#
發表於 17-8-23 22:02 |只看該作者
zeta77 發表於 17-5-30 14:21
考慮緊裝細s,請問用緊細s既jm ,洗得乾淨嗎?乾碗方面又乾唔乾得透呢?

瓷器碗碟能乾透,膠質料不能。


男爵府

積分: 9041


120#
發表於 17-8-23 22:00 |只看該作者
sylsylwen2007 發表於 17-8-23 21:07
這是西門子座檯機嗎?可以放咁多碗碟?是的話,我馬上買

我用座台暫時最多可以放一個煮面煲加一個煎pan,加4個碗,4隻碟,加其他筷子湯匙等。


男爵府

積分: 9041


119#
發表於 17-8-23 21:58 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 15:48
本帖最後由 susi1024169 於 17-5-13 15:55 編輯

洗大煎pan就咁,我用auto+vario speed 時間:1:15(好 ...

個碗咁頂住粉口位無問題嗎?我而家專登留位係果個位俾粉出。


男爵府

積分: 9041


118#
發表於 17-8-23 21:55 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-8-18 16:22
我想問用坐枱西門子既 JM 你哋是否經常清洗隔渣嗰個位架?

我通常清哂渣先放入去,無刻意再清隔渣位,間中開黎睇咋。


洋房

積分: 95


117#
發表於 17-8-23 21:07 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 15:48
本帖最後由 susi1024169 於 17-5-13 15:55 編輯

洗大煎pan就咁,我用auto+vario speed 時間:1:15(好 ...

這是西門子座檯機嗎?可以放咁多碗碟?是的話,我馬上買


大宅

積分: 2926


116#
發表於 17-8-18 16:22 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-11 23:02
有無意見,大家交流吓,好似比較小有人提及,Thank you!

我想問用坐枱西門子既 JM 你哋是否經常清洗隔渣嗰個位架?

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo