夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 591


1#
發表於 17-5-13 23:25 |只看該作者
我同老公一齊工作,佢幾大男人,不過工作能力平平,好多事都要幫佢。佢身邊既人都讚我叻,工作上幫到佢又照顧到對仔女。

我以為老公會珍惜我多一些,但現實卻相反,佢小小事睇唔順眼就向我發脾氣,我做得唔合佢心意便立即用好差既態度話我,不論工作或是家庭

其實我都唔想做女強人,我都想留在家相夫教子唔使憂柴憂米。點解我盡心盡力去幫佢,佢反而良心當狗肺

同朋友訴苦,佢地總會話可能老公工作壓力大,叫我忍下。我何嘗工作冇壓力,仲要照顧家庭,睇仔女功課同接送去興趣班,一星期七日都冇私人時間

點樣先可以成為一個令人想去愛錫既女人?有冇人可教下我


大宅

積分: 1596


67#
發表於 17-5-19 02:31 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-13 23:25
我同老公一齊工作,佢幾大男人,不過工作能力平平,好多事都要幫佢。佢身邊既人都讚我叻,工作上幫到佢又照 ...

你試下轉工,唔好同佢做同事


別墅

積分: 722


66#
發表於 17-5-19 00:08 |只看該作者
我諗我明白樓主心情。在工作上我發展以比老公好,小孩及家庭的事也是大致由我打點。雖然我老公很尊重我,但我總覺得欠了什麼。我的感覺是,老公把我當成男人看待。

但我不會也不能放棄工作,也從來不是會撒嬌的類型。唯有提醒自己盡量柔一些。老實說說,不容易⋯


瑪瑙宮

積分: 139681


65#
發表於 17-5-17 13:19 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-17 13:20 編輯
Jolin_Yuen 發表於 17-5-17 13:12
我就係好似你咁, 早排簽晒紙, 約晒律師, 所有結婚相掉晒...
準備離婚..點知最後一晚, 我地大家都好唔開心, 傾掂左和好..

咁真係太好喇


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 17-5-17 13:12 |只看該作者
我就係好似你咁, 早排簽晒紙, 約晒律師, 所有結婚相掉晒...
準備離婚..

點知最後一晚, 我地大家都好唔開心, 傾掂左和好..

我一直都十分之強, 我同樓主一樣一直覺得自己冇變過, 而且覺得好理所當然..
但我C6最後一晚講左好多我以為自己冇變過既野, 其實一早因為我太強而變左..
我唸番轉頭, 的確係..我變左...

點都好啦, 一段婚姻如果唔係有第3者,
其實雙方都真係一定有問題, 只係自己唔覺唔知。
睇下你地肯唔肯溝通, 大家溝通完清楚咩問題而又肯改先見到將來。
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


瑪瑙宮

積分: 139681


63#
發表於 17-5-17 12:54 |只看該作者
Vkeeleung 發表於 17-5-17 00:36
而家已經去到佢反屋企我扮訓咗,佢係房我出廳嘅地步,係爭在幾時我去講離婚! ...

去到貌不合神又離, 不如真係傾一次, 要就改善繼續/搵婚輔幫下, 大家都唔再愛對方又唔想對住就分開.





子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 17-5-17 11:53 |只看該作者
睇文字已經感受到樓主既傲氣..
試問老公點會感覺唔到
你幫佢打理生意
佢係知,但你做得太出面
你呢個老闆娘就已經唔係老闆娘咁簡單
直情係老闆喇
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 1463


61#
發表於 17-5-17 00:36 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-14 10:02
你可以咁樣, 都好唔錯喇, 好妻子好媽媽好家嫂, 佢唔識寶.
我唔係叻人,但另一半自悲,開口埋口我唔信佢質問佢,你乜都岩哂,解釋道理佢聽都係堅持咁話你,而家已經去到佢反屋企我扮訓咗,佢係房我出廳嘅地步,係爭在幾時我去講離婚!


伯爵府

積分: 18675


60#
發表於 17-5-15 23:18 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-15 22:58
真係好難取捨,要搵到盡心盡力既員工真係唔容易,見到而家公司既員工我更加放心唔落。或者呢度會有jm覺得 ...

其實呢 公司無話無左邊個"人"唔得 只係有無左邊個"崗位"唔得架咋 但家庭就唔同了...


別墅

積分: 591


59#
發表於 17-5-15 23:13 |只看該作者
八婆仔@ 發表於 17-5-15 22:30
我係工作上都好能幹架,我也不會撒嬌,但我C6好愛錫我架

你好幸福


別墅

積分: 591


58#
發表於 17-5-15 23:12 |只看該作者
snakesnake2013 發表於 17-5-15 21:50
完全理解你感受………個個女人都想舒舒服服毫無壓力咁做人媽媽,做人老婆。但事實係好多女人撐起半边天!! ...

無錯,我老公連自己人既事都未理好,我仲要做埋佢阿媽。我知男人怕煩,已經用好温柔既語氣提佢。有時佢搞到連仔女既事都受影響,我都唔敢勞氣


別墅

積分: 591


57#
發表於 17-5-15 23:11 |只看該作者
岚月亮 發表於 17-5-15 20:52
根本就唔會揀大男人左老公
仲有,點解你會由佢用甘差既語氣話你?點解仲要幫佢?
...

如果只係一些小事,我可以唔理就唔理。但去到關於工作,唔可以我同佢嘈完唔做走左去,公司有其他員工,我地都唔想家醜傳千里


別墅

積分: 591


56#
發表於 17-5-15 23:08 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-15 18:53
你幫到老公,毋庸置疑,你老公也好清楚。你可能一個人做三個人的工作,
但你老公才是老闆,
他才是一間公司 ...

我有試過扮無能話某些事做唔到,佢話:「你以前打工老闆交工作俾你,你都會咁同佢講嗎?」我真係唔知點樣做到好似好無能但又做到哂佢要我做既工作

我而家已經盡量唔involve佢in charge既範疇,我地公司分對外對內我同佢做既野係唔同性質,就係咁先容易俾人察覺到我幫佢


別墅

積分: 591


55#
發表於 17-5-15 23:03 |只看該作者
aaron626 發表於 17-5-15 17:33
回覆 iluvchun 的帖子

學習放下係對你成個家庭一件好事....女人要強到一個點, 係因為男人唔夠成熟帶領唔到 ...

我都經常提自己要「放下」特別係同老公因爲公司有拗撬返到屋企仲要扮無事咁陪對仔女,然後到佢地瞓哂就困住自己在房喊,有邊個會明白我?


別墅

積分: 591


54#
發表於 17-5-15 22:58 |只看該作者
Gi-leung 發表於 17-5-15 17:13
假設性問題 如果樓主c6真係覺得你比佢強而變到咁 你會唔會為左佢退下來?

時勢同環境逼到你不得不成為一 ...

真係好難取捨,要搵到盡心盡力既員工真係唔容易,見到而家公司既員工我更加放心唔落。或者呢度會有jm覺得我犯賤,如果冇得揀反而唔會煩,明明有機會可以為將來爭取到更好既生活都唔把握又怕會後悔

如果我地已經上左岸,唔使供樓又仔大女大,我一定揀唔再摶。可惜仲大把世界要捱


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 17-5-15 22:30 |只看該作者
我係工作上都好能幹架,我也不會撒嬌,但我C6好愛錫我架


大宅

積分: 2630


52#
發表於 17-5-15 21:50 |只看該作者

回覆樓主:

完全理解你感受………個個女人都想舒舒服服毫無壓力咁做人媽媽,做人老婆。但事實係好多女人撐起半边天!!!又要係職場上作戰,返到屋企又要做個好媽媽!係老公面前仲要做個小女人!生活就好似人格分裂咁!!!!


侯爵府

積分: 20164


51#
發表於 17-5-15 20:52 |只看該作者
根本就唔會揀大男人左老公
仲有,點解你會由佢用甘差既語氣話你?點解仲要幫佢?


別墅

積分: 535


50#
發表於 17-5-15 19:08 |只看該作者
我諗你老公自己都知佢工作上無左你唔得

但係男人就係會要面,又要個老婆幫佢但又要認叻扮叻

如果公司你都係事頭婆行唔開,咁唯有在私的時候小女人一d

始終男人鐘意女人"蠢", 其實係識時務,你咪係屋企時扮下蠢比佢認下叻,等佢可以滿足下大男人心態,你又扮豬食老虎


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 17-5-15 18:53 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-15 16:46
老公英文一般,每逢遇到複雜問題佢就叫我幫佢出email。我每次都話我打完用佢email account send,但佢唔想 ...
你幫到老公,毋庸置疑,你老公也好清楚。你可能一個人做三個人的工作,
但你老公才是老闆,
他才是一間公司的核心。
希望你能調整好心態,
多欣賞你老公,

不要抱住間公司冇左你就唔掂的心態。
兩公婆一齊工作好易有衝突,
過來人,懂的。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo