我就係好似你咁, 早排簽晒紙, 約晒律師, 所有結婚相掉晒...
準備離婚..
點知最後一晚, 我地大家都好唔開心, 傾掂左和好..
我一直都十分之強, 我同樓主一樣一直覺得自己冇變過, 而且覺得好理所當然..
但我C6最後一晚講左好多我以為自己冇變過既野, 其實一早因為我太強而變左..
我唸番轉頭, 的確係..我變左...
點都好啦, 一段婚姻如果唔係有第3者,
其實雙方都真係一定有問題, 只係自己唔覺唔知。
睇下你地肯唔肯溝通, 大家溝通完清楚咩問題而又肯改先見到將來。
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!