夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1431


1#
發表於 17-5-14 15:35 |只看該作者
好唔開心,唯有上嚟呻
話說今日母親節,老公全家無idea去邊度慶祝,我就提議係我地屋企,順便為我地個仔提前慶祝4歲生日
老公唔想99母親節都要煮,所以決定叫pizza, sushi等外賣,另買啲海鮮簡單蒸/烚
其實幾簡單都好,都係要準備架啦,我老公又唔識,咪又係我做,都唔緊要
頭先係屋企,我又要洗衫,熨老公啲返工衫,熨緊衫時見老公彎腰剪短褲腳的線頭,我開玩笑咁同佢講「嘩,你自殘呀」,佢就有啲恢氣咁話「得啦,你咪嘈啦」
我立刻覺得好委屈,可能因為陀緊B,成七個半月,情緒係差啲好易up and down ,跟住佢問我駛唔駛攞餸出嚟煮午飯比個仔,我因為委屈忟憎話話「唔駛呀,我仲邊有手煮呀」
老公就即爆我,話我「你自己攞嚟架喎,琴晚訓前唔洗衫、熨衫,而家話好多嘢做就發脾氣」
我發火唔係因為多嘢做,係覺得佢駛唔駛咁恢氣咁講嘢....
跟住就嘈起上嚟,嘈到個仔都喊
而家好唔訓氣,今晚唔想幫手整,因為佢根本無諗過氹返我...
但我知唔整,兩公婆關係會更惡劣...


男爵府

積分: 6956


24#
發表於 17-5-22 18:31 |只看該作者
點解你好似唔識睇你老公眉頭眼額。。。但其實呢件事無話邊個啱邊個錯。係溝通問題


伯爵府

積分: 19137


23#
發表於 17-5-21 22:32 |只看該作者
ys530 發表於 17-5-14 15:35
好唔開心,唯有上嚟呻
話說今日母親節,老公全家無idea去邊度慶祝,我就提議係我地屋企,順便為我地個仔提 ...

你真係自己攞黎架


子爵府

積分: 10424


22#
發表於 17-5-20 20:37 |只看該作者

回覆樓主:

平時99煮,母親節想請媽咪食餐飯慶祝,係你想留在家,照睇文字,應該係講者無心,聽者有意,我諗你都系呷99醋啫


珍珠宮

積分: 31496


21#
發表於 17-5-20 18:59 |只看該作者

回覆樓主:

唔好唔開心啦,大住肚係敏感d架喇


琥珀宮

積分: 191357

馬年勳章


20#
發表於 17-5-15 17:47 |只看該作者
ys530 發表於 17-5-14 15:35
好唔開心,唯有上嚟呻
話說今日母親節,老公全家無idea去邊度慶祝,我就提議係我地屋企,順便為我地個仔提 ...

出街食未算囉


男爵府

積分: 8408

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 17-5-15 17:02 |只看該作者
Tayorbb 發表於 17-5-14 19:21
又真係你自己攞來煩,人地都冇話想做,全外賣或出街咪乾手淨腳。

岩岩正想打呢幾隻字
就見到jm呢個reply


珍珠宮

積分: 36897


18#
發表於 17-5-15 09:39 |只看該作者
佢老馮要你做哂D家務,
你做唔切仲爆你?
佢都short既!

佢唔想老母辛苦,
但就比哂個大肚婆做,
呢D人我唔會同佢生兩個然後照顧4個人。

比我就坐足全日唔理佢。

請工人啦!
你點照顧佢地4個呀?


大宅

積分: 1431


17#
發表於 17-5-15 08:01 |只看該作者
ccgirlcc 發表於 17-5-15 07:08
咁平日99就係工人,會唔會佢一直唔like呢點?星期日仲想佢老母煮咁?

絕對唔會當99係工人
佢兩母子係絕對母慈子孝型


男爵府

積分: 9847


16#
發表於 17-5-15 07:08 |只看該作者
ys530 發表於 17-5-14 22:39
其實家務一向以來都無問題,我只係負責洗晾衫同熨佢啲返工衫,假期先要煮飯比個仔,我地兩個大人食街哩多 ...
咁平日99就係工人,會唔會佢一直唔like呢點?星期日仲想佢老母煮咁?


男爵府

積分: 6552


15#
發表於 17-5-15 00:07 |只看該作者
吾會幫佢做任何野平等,一係請工人老婆吾係工人你c6好似當你工人


公爵府

積分: 27258


14#
發表於 17-5-14 23:53 |只看該作者
真係唔明有乜好嘈,你負責嘅家務只係洗晾衫,熨佢返工衫,如果你係ftm只負責呢d家務,真係唔明有幾辛苦喎。


男爵府

積分: 5979


13#
發表於 17-5-14 23:23 |只看該作者
唔好對男人咁好,對頭家咁全心全意。佢地以為老鳳。你粗身大細仲要你做咁多家務仲要唔識感激,不知所謂


侯爵府

積分: 24385


12#
發表於 17-5-14 22:47 |只看該作者
ys530 發表於 17-5-14 22:41
見到個仔喊時就梗係後悔啦

好小事,大肚婆係敏感D,之後兩公婆傾返計就無事,大肚婆食下自己中意食的野,心情好好多


大宅

積分: 1431


11#
發表於 17-5-14 22:41 |只看該作者
夏落特 發表於 17-5-14 20:12
我覺得好少事, 覺得你兩公婆咁都可以嘈一餐 , 其實有個小朋友喺度, 係咪兩公婆都唔應該將自己嘅感受擺最 ...

見到個仔喊時就梗係後悔啦


大宅

積分: 1431


10#
發表於 17-5-14 22:40 |只看該作者
Tayorbb 發表於 17-5-14 19:21
又真係你自己攞來煩,人地都冇話想做,全外賣或出街咪乾手淨腳。
結左緍,D男人重有幾多浪漫心思。:fortuna ...

我都知係我自己攞嚟架喇


大宅

積分: 1431


9#
發表於 17-5-14 22:39 |只看該作者
ChanSiLai 發表於 17-5-14 17:20
概然家務係問題,有無諗過請姐姐或鐘點解決?

其實家務一向以來都無問題,我只係負責洗晾衫同熨佢啲返工衫,假期先要煮飯比個仔,我地兩個大人食街哩多,平時又有99煮,所以無需要請工人

我只係唔鍾意佢咁悔氣同我講嘢...


大宅

積分: 1431


8#
發表於 17-5-14 22:36 |只看該作者
Flowerpig 發表於 17-5-14 15:46
點都拉埋你老公幫手

夜晚臨訓前同佢講下你感受啦

我慣左早訓,因為要早起送個仔返學,佢又要睇波,都唔知等唔等到同佢傾


大宅

積分: 1760

開心吸收勳章


7#
發表於 17-5-14 20:12 |只看該作者
我覺得好少事, 覺得你兩公婆咁都可以嘈一餐 , 其實有個小朋友喺度, 係咪兩公婆都唔應該將自己嘅感受擺最先, 搞到個小朋友喊 ,畀我會好後悔同內疚, 我覺得為咗家庭大家都應該忍讓下, 我明你點解唔開心, 母親節老公唔識做人其實真係幾Hurt, 不過啲男人係咁, 剩係記得自己阿媽要過母親節, 唔記得自己老婆都係一個母親, 仲要係一個幫佢生細路嘅女人, anyway母親節快樂
平淡是福


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 17-5-14 19:31 |只看該作者
ys530 發表於 17-5-14 15:35
好唔開心,唯有上嚟呻
話說今日母親節,老公全家無idea去邊度慶祝,我就提議係我地屋企,順便為我地個仔提 ...

唔整。
真係攰,點解要整?食外賣都飽。
食少啲或浪費咗啲海鮮會唔開心。
整咗啲海鮮又係唔開心。
做同唔做都係唔開心,點解仲要做?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo