夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10113


1#
發表於 17-5-16 03:03 |只看該作者
識左好多年先結婚 結左八年 仔仔三歲半
自從他開始打機後 和仔仔出世後我兩關係差左好多 ,未結婚前對我好好 很千就我
但而家大男人左好多 放工反來就打機 食飯都打 直到訓覺 都會同仔仔玩下
老公無朋友 只有反工同屋企 放假都係陪我地 但永遠係我主動話去邊先去,可以叫宅男
他而家成日話我蠢 話舊時我無咁蠢 對我態度差左 ,亦無幫我做家務,我好唔開心
特別係關乎丫仔的健康 ,如整親實會話我,他好錫個仔 ,我好大壓力,我亦有提出我感受 但他不接受 永遠都係他啱 我亦有提出分開 但每次一提出他就又嬲又想喊
他出糧比哂我 大部分野都我話事 ,但總係對我態度好差 其實他對所有人態度都一般至差 ,但舊時對我好好 但而家變晒

唔係為左個仔 真係想分開


大宅

積分: 1760

開心吸收勳章


29#
發表於 17-5-21 12:20 |只看該作者
本帖最後由 夏落特 於 17-5-21 12:23 編輯
MYSONPY 發表於 17-5-17 15:29
好多謝你嘅支持,聽到都覺得鼓舞,其實我都覺得佢仲係愛我不過係佢本性問題,佢本身性格就係好串嗰啲人 , ...

咁樣聽落其實你同老公嘅関係仲有得救, 因為我之前同我老公都係循環循環咁樣, 但我老公其實比起你老公問題更嚴重 ,之後發覺咁樣唔係辦法, 咁真係的起心肝有咩事都要諗佢為先, 諗下佢嘅感受, 如果自己真心付出對方仲有一日感受到, 但同時都唔可以盲目付出, 你亦要比佢知你嘅需要同感受 , 因為人人生而平等 , 我就唔認同要忍受, 如果喺呢段關係你唔開心, 同樣你老公都唔會得到快樂, 所以兩公婆關係出現問題時, 我個人認為唔係忍, 係要檢討同改善, 容忍即係尤得斷關係繼續維持現况, 咁只會越嚟越差, 同埋會容易導致到之小三出現嘅危機。 祝重拾甜蜜
平淡是福


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


28#
發表於 17-5-18 08:44 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-17 17:46
講得好好

經歷多咗,自然會明白
主 賜 平 安


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 17-5-17 17:46 |只看該作者
ecling 發表於 17-5-17 16:26
拍拖唔係日日見, 一定遷就晒你.
結左婚, 朝見口晚見面, 冇晒幻想.
女人生埋仔女, 更加會忽略老公, 正常.
講得好好


子爵府

積分: 10113


26#
發表於 17-5-17 17:03 |只看該作者
ecling 發表於 17-5-17 16:26
拍拖唔係日日見, 一定遷就晒你.
結左婚, 朝見口晚見面, 冇晒幻想.
女人生埋仔女, 更加會忽略老公, 正常.

明白 我會努力了


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


25#
發表於 17-5-17 16:26 |只看該作者
拍拖唔係日日見, 一定遷就晒你.
結左婚, 朝見口晚見面, 冇晒幻想.
女人生埋仔女, 更加會忽略老公, 正常.
個仔要人照顧, 老公...食自己吧!
過渡期, 當仔女大D, 佢地唔太再需要你照顧.
兩公婆又會恩愛番.
你老公宅男愛打機, 好過出去沙沙滾.
一段感情發生問題, 雙方都有責任.
最緊要大家都冇第三者, 還愛對方, 就有得挽救.
唔好郁D就講"離婚"

主 賜 平 安


珍珠宮

積分: 33387

好媽媽勳章


24#
發表於 17-5-17 16:03 |只看該作者
cedarcone 發表於 17-5-17 00:40
我會忍 ! 因為我也不是100%好太太 !

我會包容他的缺點 , 因為我也有缺點 !

對!認同!自己都不是100分.何必要人有100分.唔太過份和冇攪三攪四、兼有糧出和冇出街.仲想點


子爵府

積分: 10113


23#
發表於 17-5-17 15:29 |只看該作者
夏落特 發表於 17-5-17 10:18
呢part 真係同我老公一模一樣, 我好明白你嘅情況, 係佢係比足家用, 日日喺屋企, 但咁又點, 實際上零 ...

好多謝你嘅支持,聽到都覺得鼓舞,其實我都覺得佢仲係愛我不過係佢本性問題,佢本身性格就係好串嗰啲人 ,對人個個都唔順眼,但至少以前佢唔會準備嘅,係佢結咗婚後先開始現形 其實我都試過發訊息畀佢講比佢聽我有幾唔鍾意佢對我嘅態度,佢通常好幾日就打回原形


子爵府

積分: 10113


22#
發表於 17-5-17 15:27 |只看該作者
Qbie 發表於 17-5-17 15:19
唔知樓主有冇聽過"持家有道"這句說話?
這句說話不只淨係處理家務 雜項 家庭收支 或 健康,照顧和管教孩 ...

我已經做到最好架啦,關心佢陪佢傾計氹佢,煮飯買餸乜都做,之前仲賺埋外快添,屋企好多支出都係我自付 佢本身性格其實都係比較串但係佢以前唔會對我 覺得佢結咗婚後覺得佢先現形 。 佢嘅性格好似全世界欠佢咁對佢屋企人都係咁,出街好似睇人個個唔順眼,呢個根本係佢性格,但係佢以前會對我咁,係結咗婚後先至開始咁


別墅

積分: 958


21#
發表於 17-5-17 15:19 |只看該作者
MYSONPY 發表於 17-5-16 03:03
識左好多年先結婚 結左八年 仔仔三歲半
自從他開始打機後 和仔仔出世後我兩關係差左好多 ,未結婚前對我好 ...

唔知樓主有冇聽過"持家有道"這句說話?
這句說話不只淨係處理家務 雜項 家庭收支 或 健康,照顧和管教孩子!
仲有係要老公嘅心情和情緒都需要關心、 照顧、開解和尊重,要令他對這個家有歸屬感。

老公淨係打機,你有冇了解點解成日打機?點解老公唔多關心你?點解老公對你態度差?點解老公冇以前咁好?
你以前係點對老公呢?態度係點呢?


大宅

積分: 1760

開心吸收勳章


20#
發表於 17-5-17 10:18 |只看該作者
本帖最後由 夏落特 於 17-5-17 10:24 編輯
MYSONPY 發表於 17-5-16 14:48
我死佬唔同你老公嗰種性格唔同 我老公係好串成日黑口黑面睇咩都唔順眼果種人 我試過改試過忍讓 佢都唔會珍 ...

呢part 真係同我老公一模一樣, 我好明白你嘅情況, 係佢係比足家用, 日日喺屋企, 但咁又點, 實際上零交流零關心, 唔通當初結婚係為咗咁樣而生活。
我同我老公結婚拍拖十一年,同你一樣仔女出世之後關係越嚟越差, 日日機不離手, 以前好錫我, 後期就成日輕視我漠視我, 情況比你形容嘅更差 ,冇小三又比足家用, 但咁有點, 我經常為咗咁樣而喊, 中間同佢反影過幾次, 嘈又嘈過, 都冇用, 最後出send咗個whatsapp比佢之後, 內容我唔係好記得清楚, 大約開頭先講述, 大家喺對方眼裡嘅缺點, 然後我就話, 我係一個女人, 拍拖嘅時候需要人錫同關心, 結婚之後一樣需要, 最後就講自己感受而家係難受同唔開心, 我話如果你唔認同或者否定, 我會建議你離婚, 因為以上的確係我感受, 之後佢睇完當日嚟接我收工, 雖然佢冇講過啲乜或者提及個訊息, 但係明顯我老公之後係好咗, 當然我亦有檢討過自己, 覺得兩個人相處有問題唔係一方嘅責任, 當問題出現嘅時候唔好喺自己角度去諗。 我而家個老公好似返返嚟咁, 所以我而家好珍惜同維繫, 我覺得兩公婆相處係持久戰。

我覺得你老公係愛你, 而家你哋係正常嘅婚姻小毛病 , 樓主可以試下 都係佢角度諗,多欣賞你老公嘅付出, 多關心佢, 或者攤出嚟講, 或者能夠安排下二人世界拍下拖仲好 , 千祈唔好為咗小朋友忽略老公 ,相信你作出改善你老公會感受到, 加油, 我都經歷過
平淡是福


子爵府

積分: 10113


19#
發表於 17-5-17 00:44 |只看該作者
Meir079 發表於 17-5-16 21:45
咁我老公叫我肥肥,其實我唔肥,佢又成日反博我,激我,都係日日打機,但我已經習慣,唔當一回事,你也睇 ...

我都係唔肥 但他成日話我肥
打機我都叫睇慣左 但黑面同態度差我真係忍唔到 每次忍無可忍我就會爆佢


子爵府

積分: 10113


18#
發表於 17-5-17 00:42 |只看該作者
cedarcone 發表於 17-5-17 00:40
我會忍 ! 因為我也不是100%好太太 !

我會包容他的缺點 , 因為我也有缺點 !

你好偉大 我覺得你無100分都有90分


男爵府

積分: 7281


17#
發表於 17-5-17 00:40 |只看該作者
我會忍 ! 因為我也不是100%好太太 !

我會包容他的缺點 , 因為我也有缺點 !

我會盡力配合他的要求 , 因為我願有個和諧之家 !

我樂意接受苦楚 , 因為人生總有喜與悲 !

珍惜身邊人是最好的禮物 !




伯爵府

積分: 16230


16#
發表於 17-5-17 00:03 |只看該作者

回覆樓主:

仔仔三歲半,大d可以叫老公教踢波,踏單車,游水,打波,做運動,只要你老公其實都錫仔,交俾佢同個仔放電,你又可以抖下,佢又可以打少d機。 忍耐,加油


侯爵府

積分: 24385


15#
發表於 17-5-16 21:45 |只看該作者
MYSONPY 發表於 17-5-16 18:07
我都不是追求完美了 只係覺得他常常話我蠢 不尊重我
日日機不離手 黑口黑面 真係好悪頂
...

咁我老公叫我肥肥,其實我唔肥,佢又成日反博我,激我,都係日日打機,但我已經習慣,唔當一回事,你也睇開D,佢黑面咪望佢


子爵府

積分: 10113


14#
發表於 17-5-16 18:07 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-5-16 17:56
人無完美,其實佢已經好好

我都不是追求完美了 只係覺得他常常話我蠢 不尊重我
日日機不離手 黑口黑面 真係好悪頂


子爵府

積分: 10113


13#
發表於 17-5-16 18:03 |只看該作者
circle119 發表於 17-5-16 18:00
同我個個差不多
有時候!冇出去玩老公算是上簽

我都係咁安慰自己


子爵府

積分: 10113


12#
發表於 17-5-16 18:02 |只看該作者
EmmaPang 發表於 17-5-16 14:56
唔好氣餒,盡力去改變,搵問題,再唔得你大可以考慮搵的社工。我都經過一個非常漫長的時間,當中真系...... ...

我會再努力 多謝你


珍珠宮

積分: 33387

好媽媽勳章


11#
發表於 17-5-16 18:00 |只看該作者
同我個個差不多
有時候!冇出去玩老公算是上簽

看開下!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo