母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 6189


1#
發表於 17-5-16 07:58 |只看該作者
你地每日泵幾次?可以全人奶嗎?
嚟緊會返工,schedule 可以點安排?


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 17-6-2 20:42 |只看該作者
jenny729 發表於 17-5-27 21:44
我B半歲,全泵每日4泵,一泵10oz,我覺得最重要係開頭夠勤力,其次係多湯多飯
...

係呀 , 要飲多啲湯同水 , 多的餵 , 個腦就會話俾做奶嘅部門要造多的奶啦 。


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 17-6-2 20:37 |只看該作者
zaba 發表於 17-5-18 18:41
產假後返工,放工就返屋企,講真隔咗成日好掛住 bb 而 bb 亦好需要媽咪 (我相信人奶媽比到 bb 一種其他人 ...

同意 。


複式洋房

積分: 124


25#
發表於 17-6-2 16:59 |只看該作者
7:00 埋身
12:00 公司泵
16:00 公司泵
19:00 埋身
23:00 屋企泵


複式洋房

積分: 416


24#
發表於 17-5-28 11:34 |只看該作者
laibebemama 發表於 17-5-27 14:40
好勁啊5次都夠飲
一次泵到幾多?

係泵4次咋,每次大約250-300ml。
不過因為仔飲都唔多,所以總和連埋身係夠一日既份量
我覺得真係要吸收多啲水份,我每日係狂飲水/炒米茶/湯


男爵府

積分: 8666


23#
發表於 17-5-27 21:44 |只看該作者
我B半歲,全泵每日4泵,一泵10oz,我覺得最重要係開頭夠勤力,其次係多湯多飯


男爵府

積分: 6189


22#
發表於 17-5-27 14:40 |只看該作者
Laamlala 發表於 17-5-25 19:28
3個半月全人奶B
7:00 埋身後泵
12:00 公司泵

好勁啊5次都夠飲
一次泵到幾多?


複式洋房

積分: 416


21#
發表於 17-5-25 19:28 |只看該作者

回覆樓主:

3個半月全人奶B
7:00 埋身後泵
12:00 公司泵
17:00 公司泵
20:00 埋身 (一時時)
23:00 屋企泵


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 17-5-25 08:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Spongbabii 於 17-5-25 08:51 編輯

全人奶,2個月左右開始練泵3次
07:00
15:00/16:00
10:30/11:00


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 17-5-22 23:18 |只看該作者
大B時:7:00,13:00, 19:00 之後約22:00埋身 ,去到五個月開始吃力,勉強夠,好彩加固順利,餵到14個月,有左小B就停

小B依家都行緊同一schedule,不過黎緊可能要開OT,都要認真同老細傾傾要office hour泵一次!


民房

積分: 30


18#
發表於 17-5-22 15:31 |只看該作者
全人奶(全泵媽)

BB 6個月前
06:00
14:00
19:00
23:00

BB開始食固之後泵少左19:00個次


公爵府

積分: 29014


17#
發表於 17-5-19 19:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 小華子 於 17-5-19 19:49 編輯

公司4次, 0800 1130 1330 1700

屋企,埋身1900,再泵清, 2330, 0230, 0530

會愈泵愈多,到咁上下就減泵至一日5次


伯爵府

積分: 15108


16#
發表於 17-5-18 18:41 |只看該作者
laibebemama 發表於 17-5-17 09:46
原來咁多人公司都比泵奶,好羨慕

我工作需要,冇可能有半個鐘離開坐位,最多只可能坐喺位泵住做,

產假後返工,放工就返屋企,講真隔咗成日好掛住 bb 而 bb 亦好需要媽咪 (我相信人奶媽比到 bb 一種其他人比唔到嘅安全感)
我通常星期六會出街,一定帶埋 bb 喺身邊,懶得再揼奶啦


大宅

積分: 1635


15#
發表於 17-5-18 10:03 |只看該作者
回覆 laibebemama 的帖子

飲水可以。我自己習慣飲organic mother's milk (茶包) , 鈣思寶 (好似多D奶又不會泵完肚餓). 如是者泵前後三大杯都好夠奶


男爵府

積分: 6111


14#
發表於 17-5-17 19:29 |只看該作者
我泵三次
8:00 返工前系家,邊喂 邊泵 100-120ml
12:30 系公司lunch時間 total 150-220ml
7:30 返家後,邊喂邊泵 140-160ml


男爵府

積分: 6189


13#
發表於 17-5-17 14:42 |只看該作者
chifam 發表於 17-5-17 10:25
I have exclusive breastfeeding till 18 month

Time table

水得唔得?


複式洋房

積分: 351


12#
發表於 17-5-17 12:25 |只看該作者

回覆樓主:

全人奶
早上:6.30
公司 3次 : 10.30, 1.30, 4.30
放工返屋企:8.30, 12.30
bb 兩個多月大,暫時足夠bb食


水晶宮

積分: 52654


11#
發表於 17-5-17 12:08 |只看該作者
我BB 就半歲, 全人奶, 我泵奶時間係: 半夜兩點/兩略幾、出門前七點、12點左右同5pm, 返屋企後約9-10pm泵多次
每次泵30分鍾, 係公司泵完就咁用熱滾水沖幾次彼入保密實袋, 返屋企泵後先用洗潔洗同蒸, 公司得玻璃房, 我個位係公司門口附近但有D半通透木條屏風擋下, 有人行過我見到佢地, 人就唔太覺我做乜, 我用巾圍住泵, 都幾OK


禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-5-17 10:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1635


9#
發表於 17-5-17 10:25 |只看該作者
I have exclusive breastfeeding till 18 month

Time table
========

Morning: feed baby before work

Pump at office:
0800
1300 i.e. lunch (more milk when you have lunch and pump together)
1700-1800 before home

Evening: feed baby bedtime + pump

Remember to drink lots and lots of fluids, organic milk tea etc



首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo