影視娛樂

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   7


大宅

積分: 4236


1#
發表於 17-5-17 12:13 |只看該作者
《七日的王妃》會係韓國KBS將於2017年5月31日播出,接播<推埋的女王>。
內容講述只做了一周王妃之位的朝鮮王朝廢妃端敬王后慎彩景(朴敏英飾)和朝鮮中宗之(延宇振飾)間的生存羅曼史。彼此無法忘記相互思念的廢妃和中宗的愛情故事,此劇將以廢妃的角度描述被暴君燕山君(李東健飾)的歷史所玩弄的愛情故事。

朴敏英有新劇啦~~睇完簡介會追 :0)
可惜佢同<君主-假面的主人>打對台, 兩邊既演員我都好鐘意~


侯爵府

積分: 21711


313#
發表於 17-11-19 15:54 |只看該作者

回覆樓主:

睇留言見大家話好睇就開嚟睇吓,諗唔到四日煲晒!好睇!男主角做“不要戀愛要結婚”個陣已經好鐘意,依套都做得好好


大宅

積分: 3149


312#
發表於 17-11-11 18:17 |只看該作者
Siulan.W 發表於 17-8-29 23:36
演一出場俾二弟殺死既大佬
大君就快有套新劇上啦…。&#128525;&#128525;&#128525;


大宅

積分: 4236


311#
發表於 17-8-29 23:36 |只看該作者
Emilyryan 發表於 17-8-29 23:25
剛看J2 來自星星。大君客串19集。。。

演一出場俾二弟殺死既大佬


伯爵府

積分: 19836

2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


310#
發表於 17-8-29 23:28 |只看該作者
Emilyryan 發表於 17-8-29 23:25
剛看J2 來自星星。大君客串19集。。。

我啱啱都有睇,覺得好面熟。原來係大君


大宅

積分: 3149


309#
發表於 17-8-29 23:25 |只看該作者
Siulan.W 發表於 17-8-29 22:09
呢套我睇左一半就停左⋯中間有點悶
剛看J2 來自星星。大君客串19集。。。


大宅

積分: 4236


308#
發表於 17-8-29 22:09 |只看該作者
mirinda 發表於 17-8-27 23:30
呢套我係韓劇線上看睇咗大半集,畫質好差,無心機睇

呢套我睇左一半就停左⋯中間有點悶


大宅

積分: 1216


307#
發表於 17-8-27 23:30 |只看該作者
Emilyryan 發表於 17-8-25 20:35
他仲有套古裝叫'阿娘使道傳'同李準基,申敏兒拍的,
呢套我係韓劇線上看睇咗大半集,畫質好差,無心機睇


大宅

積分: 3149


306#
發表於 17-8-26 14:49 |只看該作者
carmenwai 發表於 17-8-25 22:37
好看嗎?
Ok .是一套鬼片,他做富家子


大宅

積分: 2809


305#
發表於 17-8-25 22:37 |只看該作者
Emilyryan 發表於 17-8-25 20:35
他仲有套古裝叫'阿娘使道傳'同李準基,申敏兒拍的,

好看嗎?


大宅

積分: 3149


304#
發表於 17-8-25 20:35 |只看該作者
carmenwai 發表於 17-8-24 18:03
我都覺古裝比時裝靚仔,因為夠高大古裝扮相型
他仲有套古裝叫'阿娘使道傳'同李準基,申敏兒拍的,


大宅

積分: 1216


303#
發表於 17-8-25 03:18 |只看該作者
htts 發表於 17-7-6 07:43
大君眼神好毒
呢個結婚前除帽xx,我睇making film,睇咗好多次,好好笑!LINK


大宅

積分: 1216


302#
發表於 17-8-25 02:54 |只看該作者
本帖最後由 mirinda 於 17-8-25 03:28 編輯
Emilyryan 發表於 17-8-3 21:11
回覆 mirinda 的帖子

請問大君麻麻,仲有邊套戲好看?

不要戀愛要結婚(mytvsuper) 好睇,我睇第次,淨飛佢同女主睇。內向的老闆(viu)個故事同個女主及剪接都麻麻 。
當男人戀愛時(mytvsuper)係男二,個造型好陽光,可惜我麻麻地個女主,劇情可以。


大宅

積分: 2809


301#
發表於 17-8-24 18:03 |只看該作者
chisinmimi 發表於 17-8-23 22:59
啱啱睇晒,好睇呀!
我中意男主呢套古裝呀,反而時裝無咁靚仔。。。之前走漏眼tim
...

我都覺古裝比時裝靚仔,因為夠高大古裝扮相型


大宅

積分: 3648


300#
發表於 17-8-23 22:59 |只看該作者

回覆樓主:

啱啱睇晒,好睇呀!
我中意男主呢套古裝呀,反而時裝無咁靚仔。。。之前走漏眼tim


大宅

積分: 2809


299#
發表於 17-8-17 11:02 |只看該作者
Emilyryan 發表於 17-8-16 21:14
我都係好少中意韓古裝,最中意的有擁抱太陽的月亮,步步驚心,而家就呢套,男女主角都做得好好,,而家巳 ...

重看第三次。。勁呀


大宅

積分: 3149


298#
發表於 17-8-16 21:21 |只看該作者
本帖最後由 Emilyryan 於 17-8-16 21:22 編輯
amychoi 發表於 17-8-6 17:08
我覺得不要戀愛好睇過內向

睇完不要戀愛,都ok呀,但始終留戀他做大君角色


大宅

積分: 3149


297#
發表於 17-8-16 21:18 |只看該作者
carmenwai 發表於 17-8-16 20:35
覺得近來最好看既劇。本身吾太好古裝既我,睇左大家既評語後決定開來睇睇,點知停不了的追到第十集了。看見 ...
我都喊咗好多集。


大宅

積分: 3149


296#
發表於 17-8-16 21:14 |只看該作者
本帖最後由 Emilyryan 於 17-8-16 21:16 編輯
fakyman 發表於 17-8-11 22:03
我好少睇古裝,對上一套已經係擁月,但呢套一開真係一發不可收拾追追追
...

我都係好少中意韓古裝,最中意的有擁抱太陽的月亮,步步驚心,而家就呢套,男女主角都做得好好,,而家巳準備看第三次。超中意大君。


大宅

積分: 2809


295#
發表於 17-8-16 20:35 |只看該作者

回覆樓主

覺得近來最好看既劇。本身吾太好古裝既我,睇左大家既評語後決定開來睇睇,點知停不了的追到第十集了。看見彩景這個角色好心痛,未到最慘個幾集已經常常忍不住流淚,呢幾日眼腫腫的

首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo