夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1719


1#
發表於 17-5-19 13:45 |只看該作者
以前都有POST過
我老公身體唔好,所以都少行埋
但少都仲算斷斷續續叫係有夫妻生活

自上年年底左右,屋企老人家身體出問題
老公工作上唔多順利
在年底/年頭果時最後一次行埋
就到今日都無

早排我有表達過覺得無左夫妻生活我接受唔到
老公話佢身心都好攰無左性欲
同時覺得自己年齡加身體唔好可能有ED

我都同意屋企呢半年係大心理壓力
但個人認為無夫妻生活又係另一回事
即使唔到最後一步,都想有親密接觸

我睇有D人話,兩個人半年都無行埋
之後變無性夫妻機會就好大
我真係接受唔到以後都無
但佢而家講明係攰,家人方面尤其煩惱
我仲一而再咁迫佢都好似唔係幾好
但一直等,好怕只係等到2個人生疏哂

我應唔應該再開口提,定等佢有表示為止??
由隻身到日本至落地生根


複式洋房

積分: 378


62#
發表於 17-6-17 12:28 |只看該作者
整下D情調可能會提高性慾架!


大宅

積分: 1719


61#
發表於 17-6-16 15:27 |只看該作者
小豬澄 發表於 17-6-4 21:11
認真 如果佢個病影響到以後無性生活你係咪會離婚?

其實我老公糖尿病會影響

如果醫生咁講
我又會完全接受到以後都唔性

只係我而家擔心佢唔係唔得
係對住我唔得
我介意呢樣JA
由隻身到日本至落地生根


大宅

積分: 1719


60#
發表於 17-6-16 15:24 |只看該作者
Simonctt 發表於 17-6-4 10:32
男人就係禁
多野煩 , 多野諗果排真係吾想搞
又加上累既話真係分分鐘臨門撻Q
佢會攬住我訓或拖我手訓
但唔會有其他
可能如你所講真係心理壓力大到無哂心機
所以見佢都對我好就唔敢再提呢件事住

想話去個小旅行等放鬆下有機會
點知問佢話得閒D要11月咁我咪即係分分鐘要守生寡到11月



由隻身到日本至落地生根


大宅

積分: 1719


59#
發表於 17-6-16 15:17 |只看該作者
keigo1609 發表於 17-5-27 14:46
期實有乜方法可以令對方肯行埋呢?
我點樣攪,佢都好似冇性趣...
我都想知....
自問外型都中規中距
點解佢對我完全無興趣
真係好灰
由隻身到日本至落地生根


大宅

積分: 1719


58#
發表於 17-6-16 15:14 |只看該作者
ChanSiLai 發表於 17-5-27 00:27
不如搵下d拍拖活動,陪養下感情先啦!最緊要佢個心係向住你。
生活上佢係好好老公黎既
我攰D攤係度佢都會主動幫我按摩下
家務會幫忙,同時唔會催我
好多小事上都好錫我錫家人

只係唔知等到佢唔忙
2個夾到去散心,要等到幾時囉...

老公話係想要BB既
但等到有時間有心情做,
果日又唔一定啱日子會有BB
真係好難攪


由隻身到日本至落地生根


大宅

積分: 1719


57#
發表於 17-6-16 15:08 |只看該作者
回覆 sheepshiu 的帖子

我隻手掂到佢大脾都已經俾佢整開......

由隻身到日本至落地生根


大宅

積分: 1719


56#
發表於 17-6-16 15:06 |只看該作者
flori 發表於 17-5-25 16:53
我有同我未婚夫講呢個問題,我話可唔可以一個月一次,我想要作為一個女人被愛的感覺 他話遲少少等做 ...
睇到你呢個留言我覺得好「被拯救」
因為我都有忍到受唔到果時想過去打友誼波唔洗煩佢自己又解決左問題
兩公婆唔洗因此嘈交

之後又覺得自己太發癲
但原來世上真係唔止我一個咁想法
由隻身到日本至落地生根


複式洋房

積分: 170


55#
發表於 17-6-11 15:44 |只看該作者
其實當大家係日常生活有咁多麻煩事同問題發生 冇心情去行埋都係人之常情既 不如等大家D麻煩野搞掂得7788 然之後搵個適當既時機再去提呢樣野


洋房

積分: 65


54#
發表於 17-6-11 04:01 |只看該作者
其實屋企人如果有事仲点會有心情做呢


複式洋房

積分: 112


53#
發表於 17-6-5 19:47 |只看該作者
用下情趣用品 俾啲驚喜感佢


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 17-6-4 20:11 |只看該作者
認真 如果佢個病影響到以後無性生活你係咪會離婚?

其實我老公糖尿病會影響到性慾

醫生都話 唔好有太多性生活 對個病人好大負擔

腎病更加影響到

坦白講 我情願以後無性生活都唔願加重老公負擔

要知道有D病係唔會好 只會差落去



翡翠宮

積分: 79228


51#
發表於 17-6-4 09:53 |只看該作者
flori 發表於 17-5-25 15:53
我有同我未婚夫講呢個問題,我話可唔可以一個月一次,我想要作為一個女人被愛的感覺 他話遲少少等做 ...

未結為乜要搞到自己咁


複式洋房

積分: 357


50#
發表於 17-6-4 09:32 |只看該作者
男人就係禁
多野煩 , 多野諗果排真係吾想搞
又加上累既話真係分分鐘臨門撻Q
如果老婆真係服務周到 , 吾好話幫男人
用口 , 只係同佢按摩下 , 按按下個男人就會
錫個老婆架啦 , 就算吾搞野 , 果夜個男人
都會攬實你訓............


複式洋房

積分: 315


49#
發表於 17-6-3 23:50 |只看該作者
NipponTsuma 發表於 17-5-25 10:04
回覆 chingmkc 的帖子

早排最後一次同老公誚關於呢個問題

都係嫁。始終男人都終有呢方面需要嘅,爭在出唔出聲嘅姐。大家有無試下去個小旅行放鬆呀?放鬆對大家都好嫁

點評

NipponTsuma    發表於 17-6-16 15:18


別墅

積分: 745


48#
發表於 17-5-27 13:48 |只看該作者
flori 發表於 17-5-25 15:53
我有同我未婚夫講呢個問題,我話可唔可以一個月一次,我想要作為一個女人被愛的感覺 他話遲少少等做 ...

未結婚已經少行埋?


別墅

積分: 745


47#
發表於 17-5-27 13:46 |只看該作者
期實有乜方法可以令對方肯行埋呢?
我點樣攪,佢都好似冇性趣...


別墅

積分: 752


46#
發表於 17-5-26 23:27 |只看該作者

回覆樓主:

不如搵下d拍拖活動,陪養下感情先啦!最緊要佢個心係向住你。


水晶宮

積分: 50566


45#
發表於 17-5-26 12:22 |只看該作者
flori 發表於 17-5-25 15:53
我有同我未婚夫講呢個問題,我話可唔可以一個月一次,我想要作為一個女人被愛的感覺 他話遲少少等做 ...
你真係要諗清楚先好嫁 !! 唔係講笑.....

的確有人唔係咁熱衷呢樣野, 唔係話貓一定會食魚, 我隻貓寧願食蟹都唔食魚...

你要諗吓一開始識佢時係咪已經係咁, 即佢本性如此根本唔關忙唔忙事....如佢真係本性如此, 咁你預咗之後係季度, 年度...可能10零年都唔洗就變成無.....

無性趣係無得迫, 佢會怕, 唔通真係強佢咩.......


複式洋房

積分: 125


44#
發表於 17-5-26 10:19 |只看該作者
試下主動摸下/含下佢小弟弟就得嫁啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo