自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7746


1#
發表於 17-5-19 23:13 |只看該作者
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋講要食就自己拎唔食就掉啦 , 跟著我 同佢講檯面太多嘢喇可唔可以幫我哋執一執張枱, 佢就講 我好唔得閒我唔會幫你哋執要食就自己拎,我問番佢,咁我地叫既套餐係唔係包糖水,佢話唔係,咁我就話,我地唔要啦…佢就繼續講,咁就掉左佢啦!我話,我唔係乞求你攞比我地,你仲要咁既態度,我問佢,咁我唔得閒,係咪唔駛比錢找數呀?佢態度勁差……之後個店長就話大家誤會,唔好意思,我覺得你係唔想送,唔緊要,但隔離枱食緊同一個套餐,你就幫人放上枱?個女部長仲要繼續同我媽媽鬧交,好多食客都見到個女部長好冇禮貌!我媽媽冇鬧過佢一句
我冇再同佢講任何野,我直接叫店長比卡片我,寫埋個女部長個名上去。。。之後個女部長先講唔好意思,我話,有意義咩?



翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 17-5-21 19:16 |只看該作者
lemonlmn 發表於 17-5-21 19:11
大可以放係到,唔飲,打電話投訴,倒係枱面,質素太高,,

同冇質素既人我係唔會用質素高既方法。
你亦冇本事用質素高既方法,攞翻我應有既咖啡
總有離別的時候


大宅

積分: 3323


50#
發表於 17-5-21 19:11 |只看該作者
Chowying 發表於 17-5-21 19:01
我係嬲嫁, 又唔係唔使比錢,叫極都唔黎,叫完個伙計重繼續坐係收銀果位到唔做野,你忍到你本事,我係忍唔 ...

大可以放係到,唔飲,打電話投訴,倒係枱面,質素太高,,


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


49#
發表於 17-5-21 19:01 |只看該作者
lemonlmn 發表於 17-5-21 18:54
本帖最後由 lemonlmn 於 17-5-21 18:54 編輯

洗唔洗倒枱面,,,

我係嬲嫁, 又唔係唔使比錢,叫極都唔黎,叫完個伙計重繼續坐係收銀果位到唔做野,你忍到你本事,我係忍唔到嫁

總有離別的時候


大宅

積分: 3323


48#
發表於 17-5-21 18:54 |只看該作者
Chowying 發表於 17-5-21 17:51
我試過一次去茶記,吹左3次杯咖啡都未到,而且見到人地照在係收銀位,冇去叫水吧做野,好嬲 :anger ...

本帖最後由 lemonlmn 於 17-5-21 18:54 編輯

洗唔洗倒枱面,,,


瑪瑙宮

積分: 133368


47#
發表於 17-5-21 17:59 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-19 23:13
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋 ...

咁係咪自助式㗎,使唔使加一


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 17-5-21 17:51 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-21 00:26
絕對冇回頭。。

我試過一次去茶記,吹左3次杯咖啡都未到,而且見到人地照在係收銀位,冇去叫水吧做野,好嬲 自己去水吧問佢攞,但條氣頂唔順,冇飲,嬲到將杯啡倒哂係枱面
總有離別的時候


別墅

積分: 566


45#
發表於 17-5-21 03:40 |只看該作者
食得辛苦


男爵府

積分: 7746


44#
發表於 17-5-21 00:26 |只看該作者
Manmanca 發表於 17-5-21 00:00
呢d真係無下次, 食飯都咁受氣

絕對冇回頭。。
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


43#
發表於 17-5-21 00:25 |只看該作者
ipodbaby_123 發表於 17-5-20 23:56
「要食就自己拎,唔食就倒」剩係呢句已經好無禮貌,當啲客係咩呀?垃圾筒呀?

「地區+酒樓名」應該放喺標題 ...

係當我地乞丐係垃圾桶搵野食
好悶呀...


公爵府

積分: 26503

畀面勳章


42#
發表於 17-5-21 00:00 |只看該作者

回覆樓主:

呢d真係無下次, 食飯都咁受氣


大宅

積分: 2244


41#
發表於 17-5-21 00:00 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-20 23:35
真係冇乜事,都唔想出街食
好明白。我每星期日返完教會去食飯係我每個星期最大嘅考驗,但係正正聽完講道,所以要自己原諒體諒人。


珍珠宮

積分: 31854


40#
發表於 17-5-20 23:56 |只看該作者

回覆樓主:

「要食就自己拎,唔食就倒」剩係呢句已經好無禮貌,當啲客係咩呀?垃圾筒呀?

「地區+酒樓名」應該放喺標題位好啲,等多啲人知。
這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


男爵府

積分: 7746


39#
發表於 17-5-20 23:40 |只看該作者
木土土 發表於 17-5-20 23:09
個部長自己唔得閒,可以叫其他伙計做,唔係要個客全場續個伙計去問人得唔唔閒執枱卦?!
...

有一幕好似我地自己去加水添。。。都唔知開個茶位黎做咩~但當時全場10枱客都冇。。。
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


38#
發表於 17-5-20 23:36 |只看該作者
woodhopeso 發表於 17-5-20 23:20
大家假期食嘢要先有心理準備,所有嘢要睇開D。

本身都算,唔同佢理論,佢仲要不停講。。好似係我地問題咁。。。加上我媽爸都叫做好脾氣,好相處既人,連我爸都出聲。。
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


37#
發表於 17-5-20 23:35 |只看該作者
大姑娘 發表於 17-5-20 23:21
本帖最後由 大姑娘 於 17-5-20 23:22 編輯

我之前都講過,話而家出街食嘢好受氣。

真係冇乜事,都唔想出街食
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


36#
發表於 17-5-20 23:34 |只看該作者
囡囡888 發表於 17-5-20 23:25
不執枱,可唔可以唔俾10%服務費呢?

我都想問佢,要個加一服務費黎做乜。。。
好悶呀...


子爵府

積分: 11858


35#
發表於 17-5-20 23:25 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-19 23:13
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋 ...

不執枱,可唔可以唔俾10%服務費呢?


珍珠宮

積分: 47176


34#
發表於 17-5-20 23:21 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-20 14:26
真係食到一肚氣

本帖最後由 大姑娘 於 17-5-20 23:22 編輯

我之前都講過,話而家出街食嘢好受氣。

如果唔係放工太夜,自己買唔到餸煮飯,真係唔多想出街食。仲要限你一個鐘好食完交枱!

感覺同比埋錢去乞冇分別!


大宅

積分: 2244


33#
發表於 17-5-20 23:20 |只看該作者
大家假期食嘢要先有心理準備,所有嘢要睇開D。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo