夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1325


1#
發表於 17-5-21 03:54 |只看該作者
自從引產左之後身體同情緒都唔好,老公一直照顧我請假陪我,我真係好感激佢,個刻真係覺得自己無嫁錯老公!直到今日,佢話考完試想去relex同班朋友打牌仲叫埋我去,我唔想去係因為我唔知點面對佢地,同埋佢個fd老婆又遲我一個月有左,我怕我見到會好傷心。所以我推左佢亦都話唔想佢去!我好想知佢諗咩所以第一次睇左佢啲信息,我見到佢話佢好似坐左23日監咁,又話早知講去返工!呢一刻我心如刀割,我無諗過佢陪我坐月係覺得坐監,我仲係度諗,雖然今次要經歷十級陣痛引產,之後仲要發炎刮宮,谷奶谷到食止痛藥都訓唔到。要我受幾多苦都唔緊要,只要可以為佢生個健健康康既bb要我點都可以!但當我見到果句說話之後個心痛到好似打我入18層地獄咁!我心好痛好痛,仲要加多句'早知話返工好過'。我唔知我應該點做,我仲應唔應該再信佢講既野?


大宅

積分: 2311


54#
發表於 17-6-25 12:27 |只看該作者
Yup88 發表於 17-5-21 03:54
自從引產左之後身體同情緒都唔好,老公一直照顧我請假陪我,我真係好感激佢,個刻真係覺得自己無嫁錯老公! ...

樓主,其實我好理解你C6霖法,因為我都剛剛小產無幾耐(但我老公唔陪我,因經濟緊張而我又唔需要做手術,身體無乜大礙),其實小產後最主要係心靈非常受折磨,連我自己都覺得自己好似坐監咁,要煲薑水沖涼,要自己煮酒飲,自己燉補品,真係每一天都覺得好難過.你C6天天陪住你其實都無辦法分擔滴乜,就只可以陪你一齊受心裡既折磨,所以我理解佢點解會咁講,而你亦無需太介意


大宅

積分: 2446


53#
發表於 17-6-13 23:57 |只看該作者

回覆樓主:

俊豬,我夠話阿女考完試,等於放監,唔通我又是勉強去便嗎?只是說笑式形容詞 。唔駛放係心。妳應該都比他去抖抖氣
]My Melody[/url]


翡翠宮

積分: 86154


52#
發表於 17-6-13 21:42 |只看該作者

回覆樓主

可能佢同d朋友講下笑呢


洋房

積分: 65


51#
發表於 17-6-11 04:51 |只看該作者
回覆 RAA 的帖子

中哂,男人心聲


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 17-6-8 01:22 |只看該作者
你自己唔想去我理解,但你又唔俾佢去,我覺得點都係有d霸道,畢竟佢唔係冇陪你,但你都要俾佢有時出去搵返個心理平衡點先係,畢竟兩個人日日坐屋企傷心都唔係辦法,人總要Move on,希望你可以盡快放開,積極面對


洋房

積分: 35


49#
發表於 17-6-7 13:19 |只看該作者
回覆 Yup88 的帖子

在於男人角度,男人都有情緒,果下忍唔到發泄,並唔係真係怨花時間陪你....冇左個B 做老豆都會唔開心,但同時又想照顧你情緒...都係一句發泄,唔好放在心呀


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


48#
發表於 17-6-6 20:58 |只看該作者

回覆樓主:

儍豬嚟嘅,有咩唔知點做嘅,佢似開口著脷遮,唔好諗噤多,小心自己身體
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


大宅

積分: 4224


47#
發表於 17-6-5 20:07 |只看該作者
Yup88 發表於 17-6-5 10:07
其實我老公個23日唔係日日陪我係屋企呀,佢係有返工,同埋請左幾日假,只係放假同放工無周圍去而返黎陪我 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-6-5 20:15 編輯

樓主,諗通就好。有時生完會受荷爾蒙影響諗埋一邊,正常架,唔需要自責。好好經營夫妻關係,有疑問就開心見誠傾,唔好估估下,更無謂偷睇,要睇就光明正大互相睇,我和老婆電話密碼一樣,任睇,唔駛偷。加油!


子爵府

積分: 10718


46#
發表於 17-6-5 17:57 |只看該作者
想通便好


大宅

積分: 1325


45#
發表於 17-6-5 10:07 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-6-5 09:32
其實你老公已經好好啦!
陪坐月,仲廿幾日,真係好坐監feel 㗎!

其實我老公個23日唔係日日陪我係屋企呀,佢係有返工,同埋請左幾日假,只係放假同放工無周圍去而返黎陪我。平時放假我會同老公去街,只係坐月無得周圍去。其實我唔係好負面個啲人,只係生完有時會諗歪左,平時我都會同老公講下笑。我都知老公辛苦,我都好感激佢咁照顧我!


禁止訪問

積分: 845


44#
發表於 17-6-5 09:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1075


43#
發表於 17-6-5 01:42 |只看該作者
加油 樓主


子爵府

積分: 10261


42#
發表於 17-6-4 20:26 |只看該作者
樓主,希望你而家呢個感受只係因為hormones 嘅問題影響
老實說,你丈夫很好!23日喎!唔係23小時。在佢哋眼中,乜都做唔到,可能氹極你,你都仲係咁down,你嘅情緒佢要受埋,佢自己都會有情緒㗎!

樓主,你有一個肯陪你嘅丈夫,係福氣唻


子爵府

積分: 10718


41#
發表於 17-6-4 00:29 |只看該作者
樓主,你其實有個好老公
加油~~
呢段日子好快過,得閒煲下劇訓下覺又一日....
人生仲有大把機會既!


男爵府

積分: 6731


40#
發表於 17-5-29 22:07 |只看該作者
Letitgo 發表於 17-5-25 07:35
(只要可以為佢生個健健康康既bb要我點都可以)

係囉,你自己都想生,何必賴落男人度


男爵府

積分: 9525


39#
發表於 17-5-27 17:25 |只看該作者
Letitgo 發表於 17-5-25 07:35
(只要可以為佢生個健健康康既bb要我點都可以)

同意!

呢種封建心態,亦令好多女人變執著


男爵府

積分: 9525


38#
發表於 17-5-27 17:24 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-5-23 00:37
睇到你的經歷我自己都好唔開心
因為我都見過另一半用 "保釋外出"、"假釋"呢啲字眼去約其他女性
好正常,不 ...

我朋友個老婆一出trip, 佢叫做「人生假期」馬上約打牌,打波,行山。

確係老婆在,就綁手綁腳,度度都唔俾去。


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 17-5-27 16:45 |只看該作者

回覆樓主:

唔好諗得太灰啦,相信佢唔係真係覺得坐監嘅,佢都陪咗你咁多日,真係唔想的話就會咁做。佢都唔開心都會灰,呢啲係呻嘅說話啫,唔好睇得咁重...
佢算好有心架嘞


別墅

積分: 884


36#
發表於 17-5-27 16:15 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 10:11
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 10:35 編輯

我係男人。



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo