想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 3270


1#
發表於 17-5-22 22:21 |只看該作者
如題 可以有人一起分享嗎
對泰國所知不多 今朝又見到話泰國爆炸
真係令人好多野諗


版主

積分: 49033

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回


25#
發表於 17-11-6 08:08 |只看該作者
版面充斥pm或email等相關字句,違反基本版規(1),現關閉本文


大宅

積分: 2554


24#
發表於 17-11-6 02:37 |只看該作者

回覆樓主:

我都想要pm thx


複式洋房

積分: 414


23#
發表於 17-11-6 01:06 |只看該作者
可pm資料嗎


子爵府

積分: 12503


22#
發表於 17-11-5 22:07 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-5 22:40
冇跟agent, agent食水好深.
我驗23對染色體, 所以要下個cycle先放得.

請問幾錢 可以pm我資料嗎


大宅

積分: 1486


21#
發表於 17-11-3 15:05 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-5 22:42
安全呀, 我搵嗰間喺central world付近, 好方便.
所有野都好乾淨, 全部人識講英文.
我都想要泰國資料,可否pm我,謝謝,祝好孕


子爵府

積分: 13849


20#
發表於 17-11-3 14:34 |只看該作者
回覆 Vicky1014 的帖子

可以PM 分享嗎?


洋房

積分: 69


19#
發表於 17-11-3 01:28 |只看該作者
可否PM分享? 我想生個女女!


複式洋房

積分: 134


18#
發表於 17-10-24 11:50 |只看該作者
回覆 Vicky1014 的帖子

你系過邊做咗咩項目啊?點收費?可以PM分享下嗎?
祝你成功!


別墅

積分: 594


17#
發表於 17-10-16 13:54 |只看該作者

回覆樓主

我都想知日日打針係點樣


複式洋房

積分: 261


16#
發表於 17-10-15 05:55 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-5 18:58
我5月25日喺香港開針,
今日喺泰國抽咗卵呀.
你有冇去到泰國做ivf 呀?

可否介紹下
Thank you


別墅

積分: 752


15#
發表於 17-7-11 14:52 |只看該作者

回覆樓主

禁樣預洗幾錢左右?


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


14#
發表於 17-7-10 15:29 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-7 13:03
我問泰國嗰邊有冇邊間香港診所介紹, 佢俾咗幾間我揀.
其實我覺得係香港搵任何一個醫生開針都得, 只要個醫 ...

我想請問香港搵醫生開針要日日打定係點架呢?


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


13#
發表於 17-7-10 15:28 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-5 22:42
安全呀, 我搵嗰間喺central world付近, 好方便.
所有野都好乾淨, 全部人識講英文.

請問可唔可以比詳細資料我呢?我都想自己去泰國人工受孕生番個仔,但又唔想比中介食水,仲有唔方便請咁多假去留廿幾日,聽你飛2次,每之幾日,好岩在職媽媽去。


男爵府

積分: 8843


12#
發表於 17-6-7 13:03 |只看該作者
Marie.K 發表於 17-6-7 12:28
點樣可以係香港開針?
泰國介紹?

我問泰國嗰邊有冇邊間香港診所介紹, 佢俾咗幾間我揀.
其實我覺得係香港搵任何一個醫生開針都得, 只要個醫生知道你只係喺香港度做egg stimulation, 抽卵泰國到做就ok.
你到時去泰國之前攞返香港所有用藥同US嘅report俾返泰國嗰邊睇就ok.
我只係要過嚟泰國兩次, 第一次係抽卵第二次係放embryo.
每次小組逗留喺泰國三日, 但係我自己今次抽卵stay一星期因為我想休息多啲。


大宅

積分: 3270


11#
發表於 17-6-7 12:28 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-5 18:58
我5月25日喺香港開針,
今日喺泰國抽咗卵呀.
你有冇去到泰國做ivf 呀?

點樣可以係香港開針?
泰國介紹?


大宅

積分: 3270


10#
發表於 17-6-7 12:27 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-5 18:58
我5月25日喺香港開針,
今日喺泰國抽咗卵呀.
你有冇去到泰國做ivf 呀?

我要九月先開始得, 哩三個月睇中醫做運動


大宅

積分: 3270


9#
發表於 17-6-7 12:27 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-6 18:44
我冇搵中介, 你可以search下中介全包幾錢.
我自己book酒店機票嘅.

vicky, 可pm 分享更多嗎?


男爵府

積分: 8843


8#
發表於 17-6-6 18:44 |只看該作者
maomaomomo 發表於 17-6-5 23:04
連埋驗查+機票酒店,全包幾錢左右?

我冇搵中介, 你可以search下中介全包幾錢.
我自己book酒店機票嘅.


大宅

積分: 1901


7#
發表於 17-6-5 23:04 |只看該作者
Vicky1014 發表於 17-6-5 22:42
安全呀, 我搵嗰間喺central world付近, 好方便.
所有野都好乾淨, 全部人識講英文.

連埋驗查+機票酒店,全包幾錢左右?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo