夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4138


1#
發表於 17-5-26 20:32 |只看該作者
幾年前,為咗俾老公,即使自己已升咗職,都辭職照顧屋企,等老公可以專心工作,可以升職。幾年來經濟唔可以話好差,但都好緊。老公每日放工返嚟都只係呻呢樣呻嗰樣,又話老細唔鍾意佢,實無希望。今日,佢終於明言話佢老細唔會升佢。我好後悔當初為咗佢辭職。我白白犧牲咗自己的前途、人生。


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


46#
發表於 17-6-7 00:23 |只看該作者

回覆樓主:

唔好後悔,嗱嗱聲去揾份工……
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


子爵府

積分: 10780

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


45#
發表於 17-6-6 13:50 |只看該作者
際遇好難講,人生有起有跌。
小朋友返學MA? 你可以出返來工作?


大宅

積分: 4138


44#
發表於 17-6-5 20:55 |只看該作者
回覆 Siammama 的帖子

有苦自己知


男爵府

積分: 6602


43#
發表於 17-6-5 12:04 |只看該作者
我同你一樣,有職升都唔上,辭工為咗頭家,湊好對仔女,等佢可以專心工作,我覺得我地好偉大!


男爵府

積分: 5979


42#
發表於 17-6-3 22:24 |只看該作者
呢度無得升咪搵過第二份囉。見到自己係呢間公司無運行就要盡快走


侯爵府

積分: 21832

BK Milk勳章


41#
發表於 17-6-3 17:46 |只看該作者

回覆樓主:

同甘共苦。两人才能珍惜對方


公爵府

積分: 28324


40#
發表於 17-6-3 12:53 |只看該作者
yubaba 發表於 17-5-26 22:51
我明 . 際遇好難講,但心態好重要,男人怨天怨地怨人賴地硬真係好乞人憎.
...

係 一個中意呻既男人有用極有限


伯爵府

積分: 19137


39#
發表於 17-6-2 22:00 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 20:32
幾年前,為咗俾老公,即使自己已升咗職,都辭職照顧屋企,等老公可以專心工作,可以升職。幾年來經濟唔可以 ...

依家從新出發都唔遲


公爵府

積分: 26797


38#
發表於 17-6-2 10:43 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-27 07:40
我哋嘅工作都好忙,當時仔好細,又請唔到好嘅工人,長老又唔幫手,唯有自己湊仔。當年佢啱啱升咗一個rank, ...

升左一個rank好好啦,好過冇得升。


男爵府

積分: 5569


37#
發表於 17-5-29 15:44 |只看該作者
樓主, 其實你C6都搵得唔少啦, 算好好咖啦!


複式洋房

積分: 113


36#
發表於 17-5-29 00:10 |只看該作者
aeaemama 發表於 17-5-28 21:19
其實咁比,佢算係比哂比嚟添!因為佢除返工都無私人時間和做什麼~

所以我都系覺得你果時有咁嘅決定,而家有咁嘅情況出現,相信你自己都估唔倒嘅事,同埋有邊個會知聽日發生咩事喎,我又覺得唔使去到後悔嘅
預期等你老公有番啲成績,倒不如自己都出黎做野,幫補下會唔會仲好啲?


大宅

積分: 3243


35#
發表於 17-5-28 21:19 |只看該作者
honam10 發表於 17-5-28 02:43
其實我覺得佢行每個月比一萬你真系好好⋯因為我果個搵唔多,每個月都只系比$5000,有時$5000都無:sweating ...

其實咁比,佢算係比哂比嚟添!因為佢除返工都無私人時間和做什麼~


別墅

積分: 745


34#
發表於 17-5-28 14:19 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-26 22:24
你都做過野, 你都知唔係人人想升職就有得升, 際遇好重要.

冇錯!際遇好重要,叻既勤力既未必有得升職加薪。


男爵府

積分: 5102


33#
發表於 17-5-28 08:32 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-27 16:03
總括經驗:女人都是要靠自己!
態度及睇法完全正確,

好多婚姻都係新婚好sweet,好天真,覺得兩口子一齊生活,有情飲水飽,到有小朋友問題就出現,


無論咩年紀及咩年代的女人,靠自己總比等人養更有尊嚴.


複式洋房

積分: 113


32#
發表於 17-5-28 02:43 |只看該作者
aeaemama 發表於 17-5-26 23:00
我呢排心情亦係跌至谷底!返工日日心驚膽跳,但唔敢遲職因爲C6無用養唔起頭家!每月比得一萬我!我就成份人 ...

其實我覺得佢行每個月比一萬你真系好好⋯因為我果個搵唔多,每個月都只系比$5000,有時$5000都無,我聽講有啲JM嘅老公直頭系每個月都無比。我覺得佢行比已經好好,點都好過唔比。


別墅

積分: 752


31#
發表於 17-5-27 20:58 |只看該作者
aeaemama 發表於 17-5-27 20:54
我有時常提醒自己,他唯一可取係對我女,顧家!同自己講咁已經好好,但我嘅要求也不是大富大貴!但好想好 ...

聽你咁講,其實主要問題都係錢,咁你真係唔番工唔得LA。BTW,其實唔够錢,移民都有d困難...


大宅

積分: 3243


30#
發表於 17-5-27 20:54 |只看該作者
ChanSiLai 發表於 17-5-26 23:10
其實而家物價高企,兩公婆都要出黎エ作好平常,其他人可能有家底或其他被動收入都未定。老公係自己揀的, ...

我有時常提醒自己,他唯一可取係對我女,顧家!同自己講咁已經好好,但我嘅要求也不是大富大貴!但好想好好plan 下條路,因為咁様打工,真係無乜機會儲錢(而家只有幾萬)而且份工作大家又感到好有壓力!我知現在嘅自己是比上不足 比下有餘!但有時提議C6諗下可以點樣改變現況,例如攞返幾十萬強積金買樓呀,投資呀,移民呀~佢樣樣返對!而且又乜都唔諗唔攪!所以真係覺得佢好無上進心(emoji)連去旅行次次都係我諗我plan我搵!我已經盡力在有限的預算搵想去嘅嘢!但佢仲好多時嫌三嫌四!


男爵府

積分: 6956


29#
發表於 17-5-27 18:26 |只看該作者
你又怨你老公又怨,咁點會幸福。選擇左就不要回頭望,有早知,無乞衣啦。


大宅

積分: 4138


28#
發表於 17-5-27 16:03 |只看該作者
總括經驗:女人都是要靠自己!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo