夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


洋房

積分: 89


1#
發表於 17-5-28 07:35 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:10 編輯

無言


大宅

積分: 4025


106#
發表於 17-6-6 23:14 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 09:50
C6真的不是沒有異性朋友嗎?當然不!有秘書、同事、生意拍檔,但佢總有藉口説不是異性朋友,例如:話是下屬 ...

本帖最後由 nicey 於 17-6-6 23:15 編輯

打去警告個賤精女人


子爵府

積分: 10522

畀面勳章


105#
發表於 17-6-5 17:19 |只看該作者

回覆樓主:

冷靜下,冷戰下先啦


大宅

積分: 3695


104#
發表於 17-6-4 16:54 |只看該作者
我之前又係襟到whatsapp睇,一年前發現c6同個女同事三更半夜傾計,仲問有冇掛住佢,我直頭起個電話delete左個WhatsApp ,第二日仲未發現,第三日佢仲問個女點解甘奇怪冇哂DWhatsApp ,下午我就發佢圍,仲叫條女打黎話冇野,之後條女唔知點解調左去第二個office 做,但之後未見過有whatsapp傾,有可能delete左,點知琴晚出去睇波,我得閒check下電話,點知發現條女有去,我仲問佢有邊個去,有冇相,佢都冇答有女去,仲要冇影相,我已經cap左張相,炒緊,仲未解決


伯爵府

積分: 19137


103#
發表於 17-6-4 15:44 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 07:35
開新account,因為不想朋友認出,不竟我傱2003年便在bk。
識了C6 28年,結了婚22年,一直都係好老公、好父親 ...

我c6都試過兩次,仲要係我c6主動加陌生女人


大宅

積分: 1632


102#
發表於 17-6-4 12:39 |只看該作者

回覆樓主:

如真有心出軌,怎樣防都沒有,不如玩在為自己同小朋友著想儲筆錢俾自己,叫佢每星期都俾家用,免得將來人又冇錢又冇


大宅

積分: 4946


101#
發表於 17-6-4 12:20 |只看該作者
soso1227 發表於 17-6-1 13:16
有時男人係小朋友。
你唔知道狐狸精當時落左乜藥,
如果佢一向對你好好,

很喜歡睇你分析,很正面~


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


100#
發表於 17-6-2 11:01 |只看該作者
soso1227 發表於 17-6-1 13:16
有時男人係小朋友。
你唔知道狐狸精當時落左乜藥,
如果佢一向對你好好,

講得好,無感情係會順風順水無風無浪,只要跨過今次難關就可以行得更遠!


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


99#
發表於 17-6-2 10:59 |只看該作者
purple_girl 發表於 17-5-31 22:34
回覆 soso1227 的帖子

有心啊~

樓主!要經營一段婚姻真係唔容易,要淡忘之前傷痛亦確實好難!成世人流流長,真係唔知下個難關幾時出現.......我岩岩都經歷完,不過當初選擇同佢結婚,我唔會咁快放棄,除非再有下次!如果選擇原諒佢,都要試下修補關係,如果繼續淡落去都係無意思!加油呀樓主!試下踏出一步!為自己斷婚姻努力!


公爵府

積分: 29128

畀面勳章 BK Milk勳章


98#
發表於 17-6-1 17:12 |只看該作者

回覆樓主:

每一個自認幸福的C9, 真相通常都不幸福。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


97#
發表於 17-6-1 13:16 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-6-1 13:30 編輯
purple_girl 發表於 17-5-31 22:34
回覆 soso1227 的帖子

有心啊~

有時男人係小朋友。
你唔知道狐狸精當時落左乜藥,
如果佢一向對你好好,
一時行差踏錯,
可能佢都好後悔。
就因為佢之前太好,
你才忍受唔到一絲瑕疵。
你們的關係變淡是因為你害怕再付出真心吧。
如此將夫妻關係冷凍至死亡,
我覺得好可惜呀,
不如勇敢一些,
重新付出一次,
我見過不少夫妻重新開始,
老左出雙入對,
退休一齊四處遊玩,
看到他們幸福的笑容,
沒有人想像到他們曾經差點因第三者而離婚。
不要再做令你自己後悔的事,
錯已經錯了,過去也已經過去了,
希望你得到幸福快樂。

點評

purple_girl    發表於 17-6-1 18:13


別墅

積分: 975


96#
發表於 17-5-31 23:42 |只看該作者
全為愛 發表於 17-5-30 01:42
JM:

想對方(尤其是男人) 視你為知己,願意跟你傾心事和分享,都要有幾項素質才可以:

說得太好了!!!


別墅

積分: 975


95#
發表於 17-5-31 23:39 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-28 23:40
都話左你幾十歲人仲係好稚嫩,點解會係咁?見微知著,
你C6一定係好遷就你。
我建議你唔好再嘈C6,

好認同!


大宅

積分: 1489


94#
發表於 17-5-31 22:34 |只看該作者
回覆 soso1227 的帖子

有心啊~
男人永遠可以搵到個藉口出軌嘅,[size=25.6108px]就算無咗呢個小三,亦會有更多小三出現。[size=25.6108px]由佢對第二個女人投入感情嗰刻,我哋嘅關係就已經返唔到轉頭。


我哋雖然無離婚,但關係變得好淡。之前全為愛有編文章講,離婚嘅決定權不在出軌的一方,在未知道是否應該分開前,不要急住做決定……呢幾年就係未可以做得出決定,所以我無提出離婚。但要忘記真係咁易咩?!



我好努力想自己活得快樂,若果C6要走,我亦無所謂~


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


93#
發表於 17-5-31 21:38 |只看該作者
purple_girl 發表於 17-5-31 18:22
我C6同你嗰個講的說話一模一樣! 基本上,你所寫的所有情節,三年前我身上發生過~
...
你點呀?我記得你老公一向好錫你,
純粹係被狐狸精勾引一時衝動,
如果佢同狐狸精斷乾淨,
呢三年對你好,
就嘗試忘記吧,
放在心裡un住,
身體好易出問題㗎。



大宅

積分: 1489


92#
發表於 17-5-31 18:22 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 09:03
(繼續)
C6話就係驚我亂唸野,所以會咁做,求我原諒,好!母親節那晩我應承俾機會佢!

我C6同你嗰個講的說話一模一樣! 基本上,你所寫的所有情節,三年前我身上發生過~


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


91#
發表於 17-5-30 17:25 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 07:35
開新account,因為不想朋友認出,不竟我傱2003年便在bk。
識了C6 28年,結了婚22年,一直都係好老公、好父親 ...

樓主,我早前婚姻都出現同你case9成似的情節!都係公司同事,都係同佢咩都岩傾,小三亦是人妻(唔會諗住同佢發展d咩!),老公唔比我睇佢whatsapp都係話人地的私隱.....我最後都有原諒佢,撇除小朋友,我個人覺得婚姻要經營的,識左佢咁耐都知佢為人唔係見異思遷,同人傾埋d就離婚未免婚姻太兒戲,當然佢想出軌係佢唔岩,但當中一定係大家都有問題,同佢關係有破口先會被人乘虛而入!樓主!加油!能夠一起廿幾年唔容易!珍惜大家咁多年建立既家庭!

點評

Friday    發表於 17-6-2 10:04


男爵府

積分: 9525


90#
發表於 17-5-30 16:32 |只看該作者
Karinamama2627 發表於 17-5-30 09:10
父母離異對兒女影響最深。
如果件事發生咗好久,眼見父母痛苦生活,咁叫阿媽離婚我可以理解。
件事只是剛發 ...

完全講出我心想的。

雖然呢度大婆網,但睇樓主寫野已經,仲覺得個老公慘慘。相信喺仔女面前,一向倭化開個男人。

話用私己做facial 都可以係一個point, 滴曬汗


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


89#
發表於 17-5-30 15:52 |只看該作者
有小三好錯
但睇樓主啲語氣...
做老公做到咁真係好辛苦
出面有個好傾啲既都即走!
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 4946


88#
發表於 17-5-30 09:37 |只看該作者
全為愛 發表於 17-5-30 01:42
JM:

想對方(尤其是男人) 視你為知己,願意跟你傾心事和分享,都要有幾項素質才可以:

知己,真的很難做。尤其處事/工作,兩夫妻坐同一條船,見住佢錯,好難吾爆佢

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo