夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 491


1#
發表於 17-5-29 00:24 |只看該作者
本帖最後由 melly2013 於 17-5-29 01:00 編輯

今早, 開開心心同老公和囡一起去玩, 午飯後回程, 老公話帶囡去99到, 叫我返屋企休息, 晚飯時才過去食, 我回應唔倦一齐去, 老公又説「我倦,不如你帶囡去, 我返屋企瞓」(感覺語氣變差) 我再回佢「你鐘意点就点」。
講到呢到我有d嬲, 点解我唔可以去? 難道我不是一家人去食飯? 我阻礙你地和我個囡玩? 定我諗多左? 之後我落車, 个囡問点解唔比媽咪去? byebye都冇, 我一個人自己行返屋企, 好想喊, 好唔開心。


男爵府

積分: 6304


26#
發表於 17-5-30 07:24 |只看該作者

回覆:呻下.....好嬲

樓主有乜問題呀?係我就開心死,自己去行街買野不知幾爽,難得吾洗應酬2個62.99,又吾洗過去做亞4,可能你重後生想痴住个c6係嗎?


侯爵府

積分: 24385


25#
發表於 17-5-29 22:03 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 00:24
今早, 開開心心同老公和囡一起去玩, 午飯後回程, 老公話帶囡去99到, 叫我返屋企休息, 晚飯時才過去食, 我回 ...

我同你相反,我C6一定叫埋我去(我其實唔想去,寧願自己返屋企),真係家家有本難念的經


男爵府

積分: 6731


24#
發表於 17-5-29 21:57 |只看該作者
唔知你平時點,就咁睇覺得你老公都攰,但佢出聲叫你返屋企抖,其實係情願自己辛苦啲睇住個女兼去應酬老爺奶奶,點知你唔領情話唔攰要去,咁佢就覺得不如畀埋你去算。我又明佢諗咩喎


複式洋房

積分: 491


23#
發表於 17-5-29 14:02 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-5-29 13:31
我99都有同我老公講過,我喺度會管住晒,唔可以自由咁同孫仔玩 (佢地中意俾糖bb食,又中意幫BB洗腦),當 ...

你好叻, 我真係要學下「做化」。


水晶宮

積分: 50566


22#
發表於 17-5-29 13:52 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 10:56
佢...我冇彩佢。 今朝我去覆診, 佢成朝都冇揾我, 你話佢有幾好?

今晚咪鬼煮飯佢食, 叫佢番去同佢”家人“ 食,我係外人廢事你哋對住我有鴨力啦。。。
你老公聽到會點? 玩唔玩得起架佢?


珍珠宮

積分: 31496


21#
發表於 17-5-29 13:31 |只看該作者

回覆樓主:

我99都有同我老公講過,我喺度會管住晒,唔可以自由咁同孫仔玩 (佢地中意俾糖bb食,又中意幫BB洗腦),當初我會死跟,而家睇化左,老公叫我唔駛返去我會好開心


大宅

積分: 1692


20#
發表於 17-5-29 13:03 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 00:24
今早, 開開心心同老公和囡一起去玩, 午飯後回程, 老公話帶囡去99到, 叫我返屋企休息, 晚飯時才過去食, 我回 ...

俾我即刻話好,佢幫我攪掂,仲唔洗去應酬老爺99!


複式洋房

積分: 491


19#
發表於 17-5-29 10:57 |只看該作者
MsAudreyK 發表於 17-5-29 10:49
有人幫我睇仔又可以返屋企瞓,開心都黎唔切,完全唔明有咩好嬲,新抱從來都係外人,唔好望 6299 當你一家人 ...

agree


複式洋房

積分: 491


18#
發表於 17-5-29 10:56 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-29 10:16
佢地見到你有壓力; 咁你老公咪諗辦法解決囉;
有咩好嬲?

佢...我冇彩佢。 今朝我去覆診, 佢成朝都冇揾我, 你話佢有幾好?


大宅

積分: 2527


17#
發表於 17-5-29 10:49 |只看該作者
有人幫我睇仔又可以返屋企瞓,開心都黎唔切,完全唔明有咩好嬲,新抱從來都係外人,唔好望 6299 當你一家人,咁諗你會開心 d。


翡翠宮

積分: 79228


16#
發表於 17-5-29 10:16 |只看該作者
佢地見到你有壓力; 咁你老公咪諗辦法解決囉;
有咩好嬲?


複式洋房

積分: 491


15#
發表於 17-5-29 09:53 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-5-29 09:17
咁你本身係咪好緊張,睇到個女好實?
我姐夫就係,跌一跌就話我地,郁啲都話我地照顧唔好佢個女,所以如果 ...

好認同你, 有壓力會令人怕。
壓力係相向, 雙方給予, 有正負有負。


瑪瑙宮

積分: 139708


14#
發表於 17-5-29 09:40 |只看該作者
如果佢連飯都唔預你食叫你自己食先有問題吧. 去 99 度邊有得抖, MAT 大眼等食. 返屋企抖到够鈡先過去咪幾好, 唔使你出聲添喎.


複式洋房

積分: 157


13#
發表於 17-5-29 09:34 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 00:42
本帖最後由 melly2013 於 17-5-29 00:46 編輯

佢係倦, 但係語氣好差, 好似我錯。
咁即係你自己都可能知咩事啦


水晶宮

積分: 51137


12#
發表於 17-5-29 09:17 |只看該作者

回覆樓主:

咁你本身係咪好緊張,睇到個女好實?
我姐夫就係,跌一跌就話我地,郁啲都話我地照顧唔好佢個女,所以如果我姐夫在場,係無人會掂佢個女架~或者我地會覺得好緊張,壓力好大~
希望出尼玩,佢係番工唔得閒或訓覺~
而我地本身無乜野,關係ok嘅~
我自己對住99,因為佢瞪到實,希望會捉我錯處(佢認為嘅錯),然後日日講,又一定要老公教訓我,令我好大壓力,又好緊張,所以我同個女,係唔會同99來往~
我想講嘅係,如果一個人會俾到壓力人,人地真係會怕怕~
當然啦~有啲情況係6299想獨霸個孫,要仔唔要乸啫~


大宅

積分: 3230


11#
發表於 17-5-29 08:48 |只看該作者
如果我老公話佢自己帶仔返99度叫我返屋企抖下我實開心死, 就算唔累我都可以返屋企hea到食飯先過去, 你好中意去99屋企?


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 17-5-29 04:49 |只看該作者
佢係成日都咁做定係第1次咋?
如果成日都咁, 你嬲都好正常, 但你可能要諗下係咪同6299之間有問題c6先會咁做, 即係佢想減少做磨心既時間, 普遍男人都好怕處理婆媳問題
如果只係1次, 咁我諗佢無惡意既, 可能見到你有d倦意先咁講


複式洋房

積分: 491


9#
發表於 17-5-29 01:29 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-29 01:24
咁你有冇 set 個死線自己要嬲幾耐呀 ?之後不了了之....

定要佢自動哄你?

認同....等到天荒地老....之後自己唔記得了
多謝您....開心d了


水晶宮

積分: 50566


8#
發表於 17-5-29 01:24 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-5-29 01:37 編輯
melly2013 發表於 17-5-29 01:10
仲嬲緊, 冇同佢講野。
佢之後打电話比我話出街食飯, 我有去join佢地。

咁你有冇 set 個死線自己要嬲幾耐呀 ?
之後不了了之....

定要佢自動哄你?
等到天荒地老都未必出現....

定係會頂唔順等陣剷爆佢 ?
之後床頭打交床尾.......






我明你嬲咩...陪你呻吓啦, 過兩日可能你都會唔記得自己曾經嬲過佢


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo