母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 452


1#
發表於 17-5-29 18:32 |只看該作者
有無媽媽用緊美國Ulmuka既奶泵?呢隻奶泵唔算好Hit,我見一田賣緊$880,值得買嗎?請用過既媽媽分享一下!


大宅

積分: 1558


3#
發表於 17-6-2 22:27 |只看該作者
我都買咗呢個, 佢冇得配番原裝個樽, 但有個轉駁圈圈, 我就另外買咗M字頭嗰隻樽, 有JM都分享過好用&夠力, 所以先買.


複式洋房

積分: 307


2#
發表於 17-6-1 21:34 |只看該作者
CatCate 發表於 17-5-29 18:32
有無媽媽用緊美國Ulmuka既奶泵?呢隻奶泵唔算好Hit,我見一田賣緊$880,值得買嗎?請用過既媽媽分享一下!
...

我用緊,,感覺幾好,,比較靜,

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo