母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 811


1#
發表於 17-6-2 00:27 |只看該作者
我想喊,d 奶成日倒! 4個月多d 好似練仙甘唔洗食咖!甘辛苦又泵又洗又帶冰袋返工都唔知為乜


複式洋房

積分: 338


12#
發表於 17-6-4 01:12 |只看該作者
deavenmum 發表於 17-6-4 01:06
本帖最後由 deavenmum 於 17-6-4 01:08 編輯

我bb 4個月9日。

理論上加固會重左,我女加固之後抱上手都好重(不過無磅過),不過都要睇bb肯唔肯食,如果無重到/重得唔理想,健康院/醫院有機會轉介俾營養師跟進


洋房

積分: 55


11#
發表於 17-6-4 01:06 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-6-4 01:01
你bb宜家幾大,我等到6個月餵粥(無餵過米糊),宜家7個月就加兩餐固,食爛飯,一日3奶兩固
...

本帖最後由 deavenmum 於 17-6-4 01:08 編輯

我bb 4個月9日。
即係等6個月加固就會追返上去?


複式洋房

積分: 338


10#
發表於 17-6-4 01:01 |只看該作者
deavenmum 發表於 17-6-4 00:56
咁好既,點解可以食咁少都咁好。。 我bb出世到依家生長線都係25。。4個月去健康院打針話佢細碼b ...

你bb宜家幾大,我等到6個月餵粥(無餵過米糊),宜家7個月就加兩餐固,食爛飯,一日3奶兩固


洋房

積分: 55


9#
發表於 17-6-4 00:56 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-6-4 00:50
7個月大,6個月去健康院有17磅,生長線75

咁好既,點解可以食咁少都咁好。。 我bb出世到依家生長線都係25。。4個月去健康院打針話佢細碼b,叫我比多餐奶佢食。。大佬呀!依家佢唔肯食,我可以點!!


複式洋房

積分: 338


8#
發表於 17-6-4 00:50 |只看該作者
deavenmum 發表於 17-6-4 00:47
依家bb幾大?有幾重?

7個月大,6個月去健康院有17磅,生長線75


洋房

積分: 55


7#
發表於 17-6-4 00:47 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-6-4 00:01
我女一出世已經厭奶次次都要叫佢飲奶,有時一日飲兩安就算,我試過餓佢,但佢可以一日唔飲奶
...

依家bb幾大?有幾重?


別墅

積分: 811


6#
發表於 17-6-4 00:30 |只看該作者
GiselleMami 發表於 17-6-4 00:01
我女一出世已經厭奶次次都要叫佢飲奶,有時一日飲兩安就算,我試過餓佢,但佢可以一日唔飲奶
...

一日兩安好勁


複式洋房

積分: 338


5#
發表於 17-6-4 00:01 |只看該作者
deavenmum 發表於 17-6-2 01:33
我bb又係4個月多d,飲奶頭五至十分鐘會好d, 但飲左1-2安之後會一路扭+喊, 完全唔肯飲, 但停低俾佢抖下,又痾 ...

我女一出世已經厭奶次次都要叫佢飲奶,有時一日飲兩安就算,我試過餓佢,但佢可以一日唔飲奶


洋房

積分: 55


4#
發表於 17-6-2 07:32 |只看該作者
noopy17 發表於 17-6-2 06:50
我地都係一樣情況啊,食得3安奶一餐成日比人話細粒好崩潰

唉,都唔知點算好。。


別墅

積分: 811


3#
發表於 17-6-2 06:50 |只看該作者
deavenmum 發表於 17-6-2 01:33
我bb又係4個月多d,飲奶頭五至十分鐘會好d, 但飲左1-2安之後會一路扭+喊, 完全唔肯飲, 但停低俾佢抖下,又痾 ...

我地都係一樣情況啊,食得3安奶一餐成日比人話細粒好崩潰


洋房

積分: 55


2#
發表於 17-6-2 01:33 |只看該作者

回覆樓主:

我bb又係4個月多d,飲奶頭五至十分鐘會好d, 但飲左1-2安之後會一路扭+喊, 完全唔肯飲, 但停低俾佢抖下,又痾埋便便之後繼續餵, 佢又喊唔想食, 一俾番支奶佢, 都未飲, 一塞入咀又會扭+喊, 一餐奶食成個鐘,都飲唔曬,成日都倒成100ml....究竟點解會咁架??!!搞到我都勁灰,咁辛苦泵都唔知為咩 反而比水佢飲就勁啜。。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo